abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99494057
DML, lekker dat hij doorslaapt zeg!

En danic, ik had je post wel begrepen hoor.. En hopen dat Eva snel weer een nieuw ritme vindt.

Bartje doet wel aan goede nachten. Gisteren kwam hij om half 10, toen pas weer om 4 uur, en daarna 9 uur. In zijn mondje zijn geen tekenen van spruw meer te vinden, ik merk zelf dat ik er nog niet van af ben, dus we gaan lekker door met behandelen tot het medicijn op is..
pi_99494087
Wat fijn zeg, dat die spruw zo snel weg is! Nu bij jou nog, maar dat ziet er iig veelbelovend uit!
pi_99494089
Vervelend Mignonne van je arme kleine! Aubergine kan toch ook reacties oproepen?

Danic, weer een slechte nacht dus, vervelend hoor. Slaapt ze overdag wel wat zodat jij kan bijslapen?

DML, nare hoest is stom! Amy heeft ook al een week een hoest, hoop steeds dat die over gaat. Heeft hij er ook pijn van of zo?

Wij hebben hier een 2e goede avond/nacht gehad. Geeft wat hoop voor als we op de camping zitten :P Dat lijkt me toch niet erg fijn met een krijsende Amy die niet wil slapen. We zoeken trouwens het goede weer op. De voorspelling is heel de week rond de 17 graden en regen. Jeej strandvakantie o|O Nou ja dikke vesten, jassen, laarzen e.d. mee en dan hebben we het vast heel gezellig. Er is een binnenzwembad op het park en we kunnen shoppen :7
pi_99494139
Sola, ja hoor het is een onwijze slaapkop. Maar het probleem is dan vaak dat we vanalles aan het doen zijn, of afspraken hebben en dan kom je niet echt aan je rust toe.
We wisselen hier gewoon het uitslapen en het vroeg naar bed gaan met elkaar af en dan is het goed vol te houden.
pi_99494149
Hij sliep al wel door hoor maar vaak begon hij toch heel vroeg in de ochtend al te pruttelen dus deze 7.00uur was een welkome afwisseling.
Puck slaapt inderdaad in de co-sleeper naast me O+

Danic, ik denk dat Eva het wel begint te snappen hoor. Het is wat minder leuk maar haar vroeg op bed doen 's avonds met dan een nachtvoeding is een prima ritme. Zo leert ze die lange slaap te gaan maken. Die nachtvoeding vervalt dan vanzelf wel weer.

L'tiekje, spruw is stom maar heel goed dat je verder behandelt tot het op is. Volgens mij stoppen mensen vaak te vroeg met de medicijnen als er geen klachten meer zijn.

Sola, ik heb niet het idee dat Puck er pijn aan heeft. Het is vooral slijm waar hij dan zo lekker in blijft :( Heeft Amy wel pijn?
Waar gaan jullie precies heen? Veel plezier in ieder geval en jeuj voor de goede avond/nacht *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99494389
Mignonne, vervelend dat ze weer ineens zo'n reactie heeft. Hopelijk komt het niet van de aubergine (ofwel, want dan weet je waar het vandaan komt).

DML op zich een lekkere nacht. Wel balen van het hoesten.

Danic balen van jou nachten. Hopelijk heeft ze snel een ander ritme.

L'tiekje fijn dat de spruw bij Bartje zo snel weg is, ik hoop bij jou ook.En ook al zo'n lekkere nacht.

Sola,volgens mij genoeg punten om je toch te vermaken op jullie vakantie. Veel plezier alvast.

Gisteren wilde Yaro in eerste instantie niet gaat slapen overdag. Hij was zo moe dat hij een slaapje heeft gedaan van 2,5 uur :o . Oke dat was dan ook het enige wat hij overdag heeft geslapen dus stortte hij gisteravond in. Maar dat ik ook oke.
Nu ligt hij er ook al weer ruim 1,5 uur in. Ben benieuwd hoe lang hij nu slaapt. En hij heeft gisteren de spatiebalk uit mijn laptop getrokken. Geen idee hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen. Manlief is er een stuk langer mee bezig geweest om hem er weer in te zetten in ieder geval. Nu blijft hij af en toe haperen. Dus hij moet het maar niet te vaak doen, anders overleeft hij het denk ik niet (de laptop dan he :P )
pi_99495266
Ik werd vandaag wakker en zag dat ik een grote baby had:

Héél groot. :o

Dit was onze eerste kennismaking:

Met haar 8 pond was ze een flinkerd, net als broerlief:

1 maand:

2 maanden:

3 maanden:

4 maanden:

5 maanden:

En vandaag:

Lena is alweer 6 maanden oud. :o Waar blijft de tijd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99495340
Lieve mooie Lena alweer zes maanden? :o Dan is Puck ook bijna zo ver.

Ze oogt altijd zo gemoedelijk Claudia. Wat staat dat paars haar trouwens goed!

Puck grijpt nu bij het aankleden steeds de binnenkant van de mouw vast. Probeer dat dan maar eens uit die kleine sterke knuistjes te wriemelen :')
The way you rock'n'roll
pi_99495457
Hoe zit het trouwens met tandjes? Ik voel nog niks maar klopt het dat je sowieso de tandjes aan de voorkant zeg maar een beetje door het tandvlees al ziet?
The way you rock'n'roll
pi_99495531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lieve mooie Lena alweer zes maanden? :o Dan is Puck ook bijna zo ver.

Ze oogt altijd zo gemoedelijk Claudia. Wat staat dat paars haar trouwens goed!

Puck grijpt nu bij het aankleden steeds de binnenkant van de mouw vast. Probeer dat dan maar eens uit die kleine sterke knuistjes te wriemelen :')
Haha, dat laatste is heel herkenbaar! Lena pakt ook m'n badjas stevig vast en weigert die los te laten.

Ze is ontzettend gemoedelijk. Je merkt pas dat ze er is als ze honger heeft of moe wordt. En bij thuiskomst wil ze altijd even met me knuffelen. De leidster op het kinderdagverblijf zei dat gister ook, dat ze na een fles altijd even mamahonger heeft. Dan knuffelen ze dus samen. O+

Het is trouwens blauw! Ik vind deze kleur haar ook mooi staan!
pi_99495577
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe zit het trouwens met tandjes? Ik voel nog niks maar klopt het dat je sowieso de tandjes aan de voorkant zeg maar een beetje door het tandvlees al ziet?
Ja, dat maakt het verraderlijk. Als er een tandje doorkomt zie je dat écht wel. Dat witte streepje is onmiskenbaar.
pi_99495655
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 10:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Danic, ik denk dat Eva het wel begint te snappen hoor. Het is wat minder leuk maar haar vroeg op bed doen 's avonds met dan een nachtvoeding is een prima ritme. Zo leert ze die lange slaap te gaan maken. Die nachtvoeding vervalt dan vanzelf wel weer.
Ja, precies. Sterker nog, een nachtvoeding is nog lange tijd volstrekt normaal. Het is alleen voor jezelf natuurlijk fijn als ze daarna meteen weer in slaap valt!
pi_99495806
Lena alweer 6 maanden. Ik vond Amy met 6 maanden echt al groot, maar Lena is nog een klein popje O+ gefeliciteerd met haar halfjaardag! Wij zijn alvast bezig geweest met de uitnodiging voor haar verjaardag. Week na onze vakantie vieren we het, dus moet de uitnodiging vandaag wel de deur uit.

DML, Amy heeft ook geen pijn hoor. Inderdaad echt dat slijm, wat ze weghoest. Veel snot ook. Voor de rest is ze goed te pas gelukkig.
pi_99496068
Heb je een foto van Amy toen ze 6 maanden was, Sola? Ik ben wel benieuwd! Ik vind Lena ook nog klein. Ivan zag er véél ouder uit! Hij was niet alleen groter maar was ook meer bezig met zijn grove motoriek. En hij had meer haar. :+
pi_99496617
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind Lena en Dottir wel wat van elkaar weghebben op sommige foto's. Of zou dat komen omdat ze allebei baby zijn? ;)

Hier ook veel plezier in de nacht. Was het van de week nog steeds half 6 (veel te vroeg, maar iig ochtend), vannacht vond Dottir half 3 wel een mooie tijd voor een speeluurtje...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99496715

Hier was ze 6 maanden en 10 dagen

Dit is ze nu O+ Ze was hier druk bezig om het stoeltje vooruit te schuiven, Knorretje in en uit het stoeltje. Papiertje in en uit het stoeltje :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Solagratia op 15-07-2011 12:28:41 ]
pi_99496968
Claudia, misschien komt het ook omdat Lena (op foto's) altijd lekker ligt. Amy is altijd enorm aan het bewegen en aan het doen. Lena waarschijnlijk ook, maar dat zie ik natuurlijk niet.
pi_99497596
Gefeliciteerd Claudia met Lena haar half-verjaardag O+ :* wat wordt ze groot!
:)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:00:04 #294
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99498130
Claudia, wat een heerlijk meisje! O+

Een half jaar zeg, het lijkt echt nog maar 4 maand geleden dat ze is geboren, wat gaat dat enorm snel voorbij.... :o
pi_99498670
wat is lena al groot
dml jeej voor de nacht
danic een bagger nacht hopelijk pakt ze snel weer een ritme

volgens mij heeft ean vandaag nog een beetje last van haar prikken
pi_99502339
Lena wat alweer 6 maanden en wat ben je mooi O+

Amy is ook een mooi meisje en wat een verschil dan he, zeker als ze gaan staan. Ik vond Yaro dan ineens zo groot lijken.

Morgen is mijn kleine man gewoon alweer 11 maanden.
pi_99502557
Lena alweer een half jaar! Wat gaat het toch snel allemaal zeg!

Jelle heeft vanmorgen nog even een KNO arts gezien voor een extra check ivm vermoeden weer last van oren. Van huisarts moest ik KNO maar bellen en daar kon ik snel heen.
Zat nog wat vocht achter trommelvlies en nog beetje rood. Omdat hij last blijft houden nu even een lange AB kuur, kijken of dat helpt.
Over 6 weken weer terugkomen met hem.

Ik zal de komende dagen hier even wat minder zijn want woensdag gaan we dan eindelijk verhuizen!
pi_99502625
Jeetje Mrien, het schiet niet op he weer een AB kuur, kan het geen kwaad? Hopelijk slaat hij aan. Vind Jelle de medicatie geen probleem?
Succes met verhuizen, gaan jullie naar een groter huis?
pi_99502706
Zo blijf je bezig. Hopen dat de forse kuur wel écht een eind maakt aan het probleem.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:00:18 #300
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99503081
Hoera Lena ook al weer een half jaar! *O*
Ik had ook nog foto's beloofd, maar heb een beetje ruzie met picasa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')