Ja daarom, als het mogelijk is een andere studie erbij te doen.. is het wel aan te raden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit, maar je moet er toch ook mee rond kunnen komen.
Ik wil sowieso niet alleen Filosofie studeren hoor. Leraar worden is iets wat ik totaal niet wil. Andere banen krijg je niet zo gauw met HBO Filosofie. De studie is dan ook vooral voor mezelf. De afstudeerrichting Journalistiek & Media is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als het mogelijk is een studie ernaast te volgen raad ik het je wel aan (als je het echt interessant vindt). Je moet namelijk niet alleen iets doen waar later een goede baan in zit maar ook wat je leuk vindt.
Ja daarom zeg ik: als je nog een studie/opleiding ernaast kan doen waar wel werk in zit, is het zeker aan te raden het te combineren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet alleen Filosofie studeren hoor. Leraar worden is iets wat ik totaal niet wil. Andere banen krijg je niet zo gauw met HBO Filosofie. De studie is dan ook vooral voor mezelf. De afstudeerrichting Journalistiek & Media is mooi meegenomen.
Tja, dat heb je ook niet echt met Journalistiek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik: als je nog een studie/opleiding ernaast kan doen waar wel werk in zit, is het zeker aan te raden het te combineren.
Okey.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tja, dat heb je ook niet echt met Journalistiek.Nou ja, ik kijk nog alleen.
Geen ideequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe zoek je een goede rijschool uit? Zijn daar vergelijkingssites oid voor?
Niet dat ik weet. Ik zou aan vrienden en/of kennissen die rijlessen volgen vragen wat zij van hun rijschool vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe zoek je een goede rijschool uit? Zijn daar vergelijkingssites oid voor?
Dit dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik zou aan vrienden en/of kennissen die rijlessen volgen vragen wat zij van hun rijschool vinden.
Goede, maar ze kunnen het toch moeilijk met andere scholen vergelijken? Weet niet of ik er zo een goed beeld van krijg, denk dat ik gewoon voor de meest 'legit-uitziende' gaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik zou aan vrienden en/of kennissen die rijlessen volgen vragen wat zij van hun rijschool vinden.
Ik heb 6 accounts die allemaal al leeg waren maar na een tijdje krijg je weer uren toegevoegd en sindsdien zit ik nooit meer zonderquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hier is het nog mooi weer. Lees: droog
Hihi veel plezier. Ik ga nu film kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga fietsen in de regen. Tot s0ww. xoxo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |