abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99365802
Heeft iemand hier ervaring met het boeken van een last minute-vakantie op Schiphol zelf? Ik hoor mensen er wel eens over, maar heb eigenlijk geen idee of dit nu echt zo interessant is als wel eens geroepen wordt...

Het idee is om eind september naar Schiphol te gaan en daar ter plekke een leuke last minute te boeken, uiteraard voor een interessante prijs :) . Dus dat je écht voordeel hebt t.o.v. het boeken van een last minute op internet. Het gaat dan om een leuke strandvakantie, bijvoorbeeld Mallorca, Griekenland, Portugal etc.

Overigens zou Eindhoven Airport helemaal relaxt zijn, maar ik kan me voorstellen dat gezien de grootte (kleinte) van dat vliegveld er daar weinig prijsvechters te vinden zijn.

dinsdag 12 juli 2011 @ 14:35:46 #2
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_99366633
Ik heb het ooit eens geprobeerd, en ik eindigde via interrail in Zuid-Frankrijk, omdat er geen enkele last minute meer was.
Destijds werkte het dus niet. Hangt er net van af.

Misschien dat je nu meer kans hebt vanwege de "onrust' in Egypte om hier naartoe een goedkope last minute te vinden, maar ik zou zeker weten van tevoren even bellen.
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_99368562
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99369087
quote:
Is dit vergelijkbaar met de stands van bv. Jiba etc. die op Schiphol zelf staan? Als ik hier op lastminutes klik, dan zie ik ook al reizen voor september. Zijn dus niet echte lastminutes, de prijzen zijn ook niet denderdend volgens mij.
pi_99369228
Bestaat dat nog op Schiphol dan? Echt lastminute? Volgens mij niet
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99373151
Volgens mij sinds de opkomst van het internet zijn last minutes niet meer voordelig. Het is juist goedkoop om ver van tevoren te boeken.
pi_99373636
Het kan wel, maar e betaalt 2 tot 3 maal zoveel op de luchthaven. Zie ook een van de vele andere topics hierover.
Echte aanbiedingen zijn er genoeg, maar vaak alleen via nieuwsbrieven en internet.
pi_99373803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:16 schreef DutchTrain het volgende:
Het kan wel, maar e betaalt 2 tot 3 maal zoveel op de luchthaven. Zie ook een van de vele andere topics hierover.
Echte aanbiedingen zijn er genoeg, maar vaak alleen via nieuwsbrieven en internet.
Ah okee. Dus juist niét op de bonnefooi naar Schiphol gaan.
pi_99374529
Nee, dat is af te raden.

Aangezien je in het naseizoen wilt, zou je ook kunnen kijken voor een goedkope vlucht naar Corsica, Sicilië of het zuiden van Spanje met www.ryanair.com. En vervolgens zelf onderdak regelen via expedia.com of booking.com. Eventueel een huurauto erbij via eautohuur of holidaycars en je kunt je reis helemaal samenstellen zoals je dat zelf wilt.
pi_99413076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Is dit vergelijkbaar met de stands van bv. Jiba etc. die op Schiphol zelf staan?
Ja.

Die reisbureau balies in de vertrekhal zijn bedoeld om de bestaande klanten van dienst te zijn. Je kunt daar terecht voor vragen, vouchers voor het hotel e.d. Je kunt er ook wel een reis kopen, maar dan kijkt de medewerker gewoon in dezelfde database als die je zelf op internet kunt inzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')