Je kan er inderdaad maar 2 GB in kwijt, dus dat ga je niet halen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik zal ff kijken wat ik erin kwijt kan... Dropbox kan je maar max aantal MB/GB. Als de wijsneuzen van dropbox ff kunnen helpen of weet ik wat... graag
Ja die zijn er zeker, anders zal ik die nu wel even uploaden naar mijn eigen dropbox...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Zijn er al clean versies van 1 tm 117 dan ? Die zijn sowieso et belangrijkst denk ik
Vind hem wel goed bedacht maar mocht wat beter uitgewerkt worden, zal ook wel niet gemastered enzo zijn.quote:
Jeff E ja. Ik heb toen bij de Feestfabriek het aantal fout genoemde djnamen bijgehouden, maar ben tel kwijt geraakt. Digital Funk, Psycho Funks, enz enz enz...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
@Remco: Sijkik Funks was toch Jeff E. (waar is hij gebleven) en niet MC Jeff?Tevens: Kraajpsis.
Vet nummer ja. Die tracks van Arboza met S & T zijn ook ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:47 schreef eQuaL het volgende:
Wat een heldennummer is dit toch
Telkens als deze erin komt zingen mijn huisgenoot en ik luidkeels de eerste paar maten mee![]()
TEUUH TEH TEH TEH TEH TEH TEEEUUH
Verdomme die set van Solutio & The I's is welmoet ik zeggen
![]()
Hoe kom jij daar dan aan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben bezig met de rest te uploaden (deel 4 t/m 11, aka 500-116), ik reply-to-all wel wanneer ze er op staan (kan alleen 's avonds even uploaden dus duurt wel paar dagen)
Donequote:
Weet M.I er ook van? Anders doen jullie zo dubbel werkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb contacten, je weet toch
Hij zit met z'n dropbox limiet toch? Maar heb hem al een pm gestuurd ja. Alles bij elkaar is 5.25 gb.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:19 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Done
[..]
Weet M.I er ook van? Anders doen jullie zo dubbel werk
checkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Jullie moeten allemaal de nummers 117 t/m 500 clean he?
QFT!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:58 schreef T-Force het volgende:
Wat gaat die 2de climax van On The Rise toch lekker![]()
![]()
Fire on high....and fire below!
have fun!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Moooi! Danku voor de pMDan kan ik die er voor morgen nog opknallen
5 dagen festivalen @ Dour, Belgie
en jij natuurlijk ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef Levitas het volgende:
Zo.. Ik heb m`n iTunes ook weer even verrijkt met wat WYFYB's. Mooi voor morgen in het vliegtuig en bus naar Turkije!
Moet ik jullie toch 2 weken missen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |