dat duurt trouwens echt niet superlang, bij mij was ie in ong. 2 uur vol, maar hij wordt ook niet helemaal leeg geleverd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef Swomp het volgende:
Ook hier is hij binnen, nu eerst opladen
i knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
dat duurt trouwens echt niet superlang, bij mij was ie in ong. 2 uur vol, maar hij wordt ook niet helemaal leeg geleverd.
In je menu kun je naar Task Managerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:27 schreef alors het volgende:
hoe kun je eigenlijk zien welke dingen nog aanstaan?
thanx!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
In je menu kun je naar Task Manager
Buienalarm, die waarschuwt automatisch wanneer er binnen nu en ~45 minuten een bui is, en je kan zien hoe erg de neerslag op een bepaald punt binnen 2 uur isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:07 schreef Swomp het volgende:
Iemand nog leuke apps, gepost vanaf mijn htc hihi
http://www.androidplanet.nl/#quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:07 schreef Swomp het volgende:
Iemand nog leuke apps, gepost vanaf mijn htc hihi
als het goed is kun je die dan wel aan elkaar koppelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:21 schreef zatoichi het volgende:
Ja die contacten moet ik ook nog eens naar kijken; ik heb nu allemaal dubbele contacten doordat hij er 06-1234567 en 061-234-567 van heeft gemaakt. En die staan dus allemaal los van elkaar; als je van iemand dus drie nummers hebt, staat ie zes keer in mijn contactenlijst....
Dat wordt al automatisch gebackupped in je Google-account (of Sense, één van die twee). Als je beide accounts hebt ingesteld, worden ze sowieso gebackupped. Net als je wallpaper, smsjes, email, contacten enz.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:09 schreef Locusta het volgende:
Weet iemand waar op de telefoon de bladwijzers staan? Ik heb rootexplorer er wel op staan, maar het is een beetje zoeken naar een speld in een hooibergZou ze wel graag willen backuppen, zodat ik straks niet alles opnieuw hoef te bookmarken
Je kan alleen het Facebook-deel niet aanpassen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:49 schreef Swomp het volgende:
Thanks, pff ik erger me nu al aan die contacten, heb ze met facebook gesync. Nu kan ik sommige contacten hierdoor niet aanpassen etc.
Hmmm, die optie heb ik eigenlijk altijd uit staan, omdat ik dan met dubbele contacten e.d. kom te zitten. Daarom zou het handig zijn als ik de betreffende map op mijn telefoon kan achterhalen. Iemand enig idee?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat wordt al automatisch gebackupped in je Google-account (of Sense, één van die twee). Als je beide accounts hebt ingesteld, worden ze sowieso gebackupped. Net als je wallpaper, smsjes, email, contacten enz.
Hoezo dubbele contacten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:23 schreef Locusta het volgende:
[..]
Hmmm, die optie heb ik eigenlijk altijd uit staan, omdat ik dan met dubbele contacten e.d. kom te zitten. Daarom zou het handig zijn als ik de betreffende map op mijn telefoon kan achterhalen. Iemand enig idee?
Maar bedankt voor je reactie
Google en HTC gingen contacten importeren en daarom stond het er dubbel in.... erg irritant.quote:
thanks, maar dit wordt even mijn 2e zorg, want ik heb volgens mij net 4 dode pixels ontdekt...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan alleen het Facebook-deel niet aanpassen.
Als je een Facebook-contact en een Google-contact hebt gekoppeld, en je kiest bij het gekoppelde account voor 'bewerken', kan het zijn dat je even moet scrollen om voorbij het Facebook-account te komen als die bovenaan staat.
Beter dan de HD2? Ik heb mijn hd2 met af en toe gebruik 3 dagen door en dat met android.. Hoelang gaat een sensation mee dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:26 schreef blup het volgende:
Batterij verbruik mag trouwens ook wel iets over gezegd worden
Ik heb de sensation nu een weekje en ik kwam van een HD2 vandaan, wat een verschil
Als je hem regelmatig gebruikt is 2 dagen netjes idd. Mijn hd2 als ik die regelmatig gebruik komt hij denk ik tot 1,5 dag.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:34 schreef blup het volgende:
Mijn HD2 haalde ik op de valreep 1 dag mee. mogelijk was de accu gaar of de calibratie ervan naar de klote.
Maar sowieso, HD2 1230mAh, Sensation 1520mAh.
Met de senation doe ik nu 2 dagen op een accu, maar ik klooi er nu wel regelmatig mee.
Hij ging rond 10:00 van de lader, en hij spring zonet naar 99%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |