Geen last van en heb er niet eerder over gehoord, dus kan je niet helpen, sorry! Succes!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Heb hem sinds eergisteren. De eerste 24 uur heeft hij het perfect gedaan, kreeg toen een update aangeboden en sindsdien valt de verbinding met het mobiele netwerk weg wanneer het scherm uitgeschakeld is. Ik moet de telefoon rebooten om dan weer verbinding te kunnen krijgen.
Ik neem maar even contact op met HTCIk heb op internet gezocht, maar nog niemand met hetzelfde probleem gevonden. Klinkt dit hier bekend?
Die is alweer een klein tijdje uit toch? Of loopt mijn telefoontje achter?quote:
Bedoel je dat de 3G/H verbinding weg is? Ja, ik heb daar heel veel last van. Nu komt het af en toe terug, maar het is niet geweldig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
Heb hem sinds eergisteren. De eerste 24 uur heeft hij het perfect gedaan, kreeg toen een update aangeboden en sindsdien valt de verbinding met het mobiele netwerk weg wanneer het scherm uitgeschakeld is. Ik moet de telefoon rebooten om dan weer verbinding te kunnen krijgen.
Ik neem maar even contact op met HTCIk heb op internet gezocht, maar nog niemand met hetzelfde probleem gevonden. Klinkt dit hier bekend?
Nee, de gehele verbinding, dus ook niet meer kunnen telefoneren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:31 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Bedoel je dat de 3G/H verbinding weg is? Ja, ik heb daar heel veel last van. Nu komt het af en toe terug, maar het is niet geweldig.
Heb geen last van de grootte. Hij is wat groter dan m'n Nokia 5800 Xpressmusic dus dat is wel even wennen, maar hij past prima in m'n broekzak. Moet je wel zorgen dat je geen broekzakken hebt die heel klein zijn, want dan denk je steeds dat hij er elk moment uit kan vallenquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:45 schreef Mender het volgende:
Ik wil dit toestel mischien ook kopen. Maar twijfel vanwege de grootte.
Hoe zit hij in je broekzak?
Ik ben ook overgestapt van de nokia 5800, maar omdat de Sensation een stuk dunner en goed afegerond is, is hij stukken minder aanwezig in mijn broekzak (gewone spijkerbroek).quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb geen last van de grootte. Hij is wat groter dan m'n Nokia 5800 Xpressmusic dus dat is wel even wennen, maar hij past prima in m'n broekzak. Moet je wel zorgen dat je geen broekzakken hebt die heel klein zijn, want dan denk je steeds dat hij er elk moment uit kan vallen(heb ik bij een broek namelijk)
typ foutje excuusquote:
Misschien kan je hier wat mee qua hoesjes: http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/htc/sensation/hoesjesquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb hem ook als opvolger van mijn huidige HTC desire! en ik moet zeggen het is echt een fijne telefoon. super snel! het enige nadeel is dat ie glad is. en dat ik bang ben dat ik hem uit me handen laat vallen. iemand nog tips voor een hoesje liefst van leer.
en omdat ik deze vraag van me maten krijg
waarom niet de samsung galaxy S 2
en het antwoord
omdat sence
ik heb deze genomen:quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef cherrycoke het volgende:
iemand nog tips voor een hoesje liefst van leer.
Download eens Home Switcher uit de Market, en zet Launcher Pro eens als default?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Grmbl, werkt een paar weken zonder problemen en deze ochtend opeens start hij Sense op ipv Launcher Pro. Kan wel handigmatig selecteren maar als ik weer op de home knop ram dan pakt hij Sense weer.
Dodelijk irritant.
al opgelost door een attente mede FOKker..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Download eens Home Switcher uit de Market, en zet Launcher Pro eens als default?
Overigens gebruik ik ook LP, maar heb ik dat probleem niet
Weet je, ik weet niet hoe sommige mensen bellen, maar ik heb hier nog noooooit last van gehad. Sowieso wordt het death grip probleem erg overdreven bij de Sensation. Op GoT hadden ze enorme last om het na te bootsen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:22 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wordt trouwens de 'death grip' minder als je een siliconen (bijv.) hoesje om je telefoon hebt?
Het probleem ligt vooral bij WiFi. Dat jij er geen last van hebt wil niet zeggen dat het probleem wel mee valt bij de restquote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weet je, ik weet niet hoe sommige mensen bellen, maar ik heb hier nog noooooit last van gehad. Sowieso wordt het death grip probleem erg overdreven bij de Sensation. Op GoT hadden ze enorme last om het na te bootsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |