abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100375361
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)

Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:21:49 #252
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_100375439
Ik heb er ook 1 besteld :D Volgende week hopelijk ergens binnen ^_^
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:02:39 #253
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100379794
Ik zit ook met smart te wachten op antwoord van Vodafone. Ik heb vorige week vrijdag mijn gegevens opgestuurd maar sindsdien alleen een ontvangstbevestiging gekregen. Ik wil die telefoon!
Life is what you make it.
pi_100385436
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef delano.888 het volgende:
Voor alle HTC&Gmail gebruikers, ik ben achter iets heel vets gekomen (dankzij XDA)

Als je in de HTC mail app via de exchange knop je gmail account gegevens invult (domein: m.google.com) dan kan je vervolgens daar gmail mee instellen als push mail. Dan kan je dus de HTC mail app gebruiken ipv de gmail app, wat vele voordelen heeft, zoals bijv het mail icoontje op je homescreen krijgt een getal voor ongelezen mail, en t werkt allemaal net een stukje fijner.
Dat werkt inderdaad goed, maar volgens mij kan je maar één Exchange-account instellen? In dat geval houdt het op voor mij...
pi_100385473
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:43 schreef Marurk het volgende:

[..]

Dat werkt inderdaad goed, maar volgens mij kan je maar één Exchange-account instellen? In dat geval houdt het op voor mij...
Ik heb alleen gmail, maar als ik een 2e probeer toe te voegen kan dat gewoon?
pi_100385652
Ik heb g-mail (die ik eigenlijk nooit gebruik) en mijn eigen mail; werkt perfect. Wel gewoon IMAP; ik wil mijn mail alleen lezen op mijn telefoon; versturen doe ik vrijwel niet tenzij echt noodzakelijk...
pi_100385996
wrong topic :) :D
Redacted
pi_100409345
Heb hem ook binnen! Fantastische telefoon! Nu nog even wat leuke apps zoeken!
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:45:43 #259
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_100410022
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb alleen gmail, maar als ik een 2e probeer toe te voegen kan dat gewoon?
Wel een gewoon mailaccount, maar geen exchange account. Best lastig als je bijvoorbeeld twee werkgevers hebt.
Life is what you make it.
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:28:38 #260
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_100416827
Ik vind de standaardbrowser heel flex werken, maar er zitten (bij mij iig) twee bugs in die me echt geweldig irriteren.
1. Als ik een paar keer naar dezelfde website ga dan onthoudt de browser soms de verkeerde paginatitel. Als ik dan op de adresbalk druk om een adres in te typen, dan staat er bijvoorbeeld 'FOK!forum' o.i.d., en dan zou je denken dat hij naar http://forum.fok.nl gaat, maar als je er dan op drukt dan kom je bijvoorbeeld op http://www.nu.nl uit; een site die totaal niets met FOK! te maken heeft maar die ik wel een aantal keer bezocht heb; hij slaat die url gewoon verkeerd op ofzo..

2. Hij onthoudt de URL's van de sites die je hebt bezocht. Als ik dus forum.fo intyp dan geeft hij als suggestie "http://forum.fok.nl/gc" (link naar het GC forum) o.i.d., maar soms wil ik gewoon naar forum.fok.nl. Ik typ dus door en typ "forum.fok.nl" en druk dan op enter; maar dan pakt hij toch de eerste suggestie; ik kan dus niet zelf naar http://forum.fok.nl zonder m'n geschiedenis te wissen of naar /gc te gaan en dan naar de homepage te navigeren.

Beide bugs zijn echt extreem irritant en ik had het zowel voor als na de update, dus blijkbaar zijn er weinig mensen met hetzelfde probleem...

Iemand die dit bekend voorkomt, of, nog beter, iemand die een oplossing weet?
Mijn dank is groot. :)
We zullen zien, zei de blinde.
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:36:33 #261
123170 alors
zlata1234
pi_100418453
Wat ik trouwens gister had :') hij zat aan de lader (via de pc) en ik belde per ongeluk iemand, maar ging op toetsvergrendeling en wilde daar niet meer af, pas toen ik em van de lader afhaalde, kon ik em omtgrendelen en ophangen :')
know'm sayin?
word? word.
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:06:16 #262
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_100419385
Is het ook mogelijk om de chathistorie van whatsapp van een iPhone over te zetten naar de sensation? De iPhone is gejailbreakt, en een sql DB met alle berichten is te zien. De bestandstructuur op android is zo te zien wel anders opgebouwd. Wat zijn mijn mogelijkheden?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_100419705
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:06 schreef MichielPH het volgende:
Is het ook mogelijk om de chathistorie van whatsapp van een iPhone over te zetten naar de sensation? De iPhone is gejailbreakt, en een sql DB met alle berichten is te zien. De bestandstructuur op android is zo te zien wel anders opgebouwd. Wat zijn mijn mogelijkheden?
Lijkt me heel sterk dat dat kan ivm 2 verschillende os'en. Wat je wel kan doen is de conversatie naar jezelf mailen, dan heb je het nog wel als je het ooit nog wil terug lezen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:15:52 #264
157428 GoodGawd
pi_100419723
waarom zou je een iphone nemen ipv sensation?>
pi_100421867
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef GoodGawd het volgende:
waarom zou je een iphone nemen ipv sensation?>
Hij gaat toch ook over VAN iphone NAAR sensation :)
pi_100423810
Waar ik de laatste tijd last van heb is dat Youtube filmpjes het maar heel moeizaam doen, je moet ze vaak meerdere keren opstarten voordat ze het willen doen.
Zeer irritant, en ik hoop dat het niet aan mijn Sensation ligt...
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  zondag 7 augustus 2011 @ 16:34:45 #267
157428 GoodGawd
pi_100426837
Was gewoon een random vraag, omdat sommige mensen vrolijk iphones 4 kopen
  zondag 7 augustus 2011 @ 17:52:06 #268
175950 Marurk
Baggeraar
pi_100428210
- oeps -

[ Bericht 50% gewijzigd door Marurk op 08-08-2011 14:25:13 ]
  zondag 7 augustus 2011 @ 17:59:05 #269
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_100428445
Omdat je het compacte ontwerp mooi vindt, omdat je fanboy bent, omdat je hem prettig vindt werken, omdat je nu een 3G hebt en je precies weet hoe alles werkt, omdat je whatsapphistorie met 1 klik gekopieerd wordt naar je 4, omdat je het OS superconsistent vindt. Er zijn genoeg redenen.

Anywho, wat bepaalt dan hoe de database wordt weggeschreven? Het OS? Of als dat whatsapp zelf is, kan ik me toch voorstellen dat toen het op android nog onversleuteld werd opgeslagen, de databases van beide OSen exact overeen kwamen. Ik ben toch ook niet de eerste die dit wilt?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_100457838
EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK!

Morgen komt mijn nieuwe telefoon!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_100458708
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:41 schreef Lonaa het volgende:
EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK!

Morgen komt mijn nieuwe telefoon!
Ah mooi, toch nog goedgekomen ^O^
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_100458747
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef Swomp het volgende:

[..]

Ah mooi, toch nog goedgekomen ^O^
Ik kreeg zelfs de bevestiging op het juiste e-mail adres. 8-)
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:36:32 #273
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_100459680
Tipje voor de beginners, mocht je exchange hebben waar je contacten al instaan, kopieer dan niet extra alles via de simkaart... Ding gaat met linken e.d. compleet over de zeik
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:55:06 #274
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_100462695
Tel is binnen. Moet zeggen, complimenten voor studentmobiel. Mijn contract was eerst niet binnen gekomen en door vakantie was de datum verlopen van de aanbieding. Kon toch nog een paar dagen later het opsturen en voor die aanbieding, de oude abbo's, de bestelling plaatsen. 4 dagen later ding in huis en nummerbehoud geregeld. Voor het eerst dat ik goede ervaring heb met dit soort dingen regelen. vorige keren bij tmobile en hi zelf geregeld. Dat was drama.

alles gecheked tot nu toe. Geen stofjes, niks kraakt. Spul ligt nu aan de lader. Dan aan. Nu een router, voor wifi thuis, en hoesje halen.

Moet nog wel even wennen aan de afmetingen. Had al een versie eerder in de handen gehad en de samsung. De htc ligt beter in de hand, maar toch even wennen aangezien ik een vrij kleine telefoon had.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:08:59 #275
157428 GoodGawd
pi_100463136
Ik heb hem ook bij student mobiel besteld :) Deze week moet ie ergens komen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')