quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:06 schreef RenRen- het volgende:
Ik ging met 0 lakjes naar London, ik kwam er met 21 terug.Pics later.
Wauw, bij jou is 'ie wel leuk geluktquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef expiratorial het volgende:
laatst n splatter mani gedaan met essence got a secret en opi pink flamenco. vond m errug leuk en zit er nu na 3 dagen nog op. en dat betekend wat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn god, m'n vriend begon al te zeuren toen ik 9 lakjes van 1 dag Duitsland had meegenomenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:06 schreef RenRen- het volgende:
Ik ging met 0 lakjes naar London, ik kwam er met 21 terug.Pics later.
Leuk!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef expiratorial het volgende:
laatst n splatter mani gedaan met essence got a secret en opi pink flamenco. vond m errug leuk en zit er nu na 3 dagen nog op. en dat betekend wat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Loqi het volgende:
Zoya - Faye
I loooove itik had em ietsje donkerder verwacht, de volgende keer lak ik haar over een donkerpaars denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voordat je iets koopt lees even mee vanaf hier:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
kan je die rekken ook aan de muur ophangen?
whattquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voordat je iets koopt lees even mee vanaf hier:
[SHJN SC] Met baby's
Ja dies mooi hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Loqi het volgende:
Zoya - Faye
I loooove itik had em ietsje donkerder verwacht, de volgende keer lak ik haar over een donkerpaars denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie buit!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Mooooi Loqi!![]()
[ afbeelding ]
7 A England lakjes die ik heb gekregen voor mijn verjaardag aanstaande dinsdag.
Lady of the Lake, Elaine, Holy Grail, Morgan Le Fay, Perceval, Tristam, Guinevere
[ afbeelding ]
Muse, Load. Lemming![]()
[ afbeelding ]
Barry M.
[ afbeelding ]
Rest
Ghehe, wat een wijf zeg, dat kan echt nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voordat je iets koopt lees even mee vanaf hier:
[SHJN SC] Met baby's
Tof tof!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Recycle als basis en daarover China Glaze Crackle in Crushed Candy
Oeh leuke kleur blauwquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:12 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mooie buit!Die A-England lakjes..
![]()
M'n nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Essence - Cool And The Gang met Golden Rose Flakies.
Ik krijg alleen niet op de foto hoe mooi het is.. >.<
Jaloersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Mooooi Loqi!![]()
[ afbeelding ]
Lady of the Lake, Elaine, Holy Grail, Morgan Le Fay, Perceval, Tristam, Guinevere
[ afbeelding ]
Muse, Load. Lemming![]()
[ afbeelding ]
Barry M.
[ afbeelding ]
Rest
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Loqi het volgende:
Zoya - Faye
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook goed gelukt zeg!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef expiratorial het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijkheidquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef expiratorial het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Loqi het volgende:
Zoya - Faye
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede faalquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Mooooi Loqi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muse, Load. Lemming![]()
[ afbeelding ]
Barry M.
[ afbeelding ]
Rest
Net iets te blauw naar mijn smaak. Maar flakies is altijdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:12 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mooie buit!Die A-England lakjes..
![]()
M'n nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Essence - Cool And The Gang met Golden Rose Flakies.
Ik krijg alleen niet op de foto hoe mooi het is.. >.<
Leuke combi! Shatter ziet er een beetje vreemd uit, waren dit extreem dikke lagen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Recycle als basis en daarover China Glaze Crackle in Crushed Candy
Golden Lady.. Ik vind het ook echt zo'n Turkse lakjes naamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even snelle mani voor het weekend. Kleuren zijn geel gemaakt omdat het anders echt niet de goede kleur groen werd, hoewel hij nog steeds niet helemaal klopt.
[ afbeelding ]
Weer een Turks lakje, Golden Lady nr 417.
Ik sta verbaasd van de kwaliteit van de Turkse lakken als je bedenkt dat ook deze 1 euro kostte.
Een derde laag en vooral wat meer voorzichtigheid had geen kwaad gekund. Daarbij heb ik er iets te vroeg een topcoat op gekwakt en daarna druk gesprayd met quick-dry-spray.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Golden Lady.. Ik vind het ook echt zo'n Turkse lakjes naam
Mooi kleurtjeBrengt 'ie trouwens wel egaal aan? Hij ziet er een beetje bobbelig uit.
Hoe bedoel je achtergelaten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een derde laag en vooral wat meer voorzichtigheid had geen kwaad gekund. Daarbij heb ik er iets te vroeg een topcoat op gekwakt en daarna druk gesprayd met quick-dry-spray.
Is vooral aan mijn ongeduld te wijten dus.
Had ook een paar Golden Rose lakken gekocht, maar die heb ik achtergelaten. Dekking was zo slecht dat ze nauwelijks zichtbaar waren.
De prijzen van de lakken lagen tussen de 35 cent en 1,40, dus dan is het niet erg om een verkeerd exemplaar ertussen te hebben zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |