kan je die rekken ook aan de muur ophangen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:29 schreef -Pink- het volgende:
@ Princess-a en Joell: dank je! Ik heb ze van: http://www.dashicabeautyshop.nl/
Ik ga er denk ik nog maar een bestellen want het gaat hard bij mij de laatste maanden
Nee, ik denk dat 'ie daar te licht voor is. Ik kan zo geen groen lakje bedenken dat wel bij de Heineken-kleur in de buurt komt trouwens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:22 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik zag trouwens op jouw blog je vergelijking met de oude en de nieuwe Run Forest Run! he.
Nu ben ik op zoek naar Heineken groen. Komt de nieuwe Run Forest Run daarbij in de buurt?
Hmn, balen ^^'quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef AmyGrace het volgende:
Dank voor de reacties!
[..]
Nee, ik denk dat 'ie daar te licht voor is. Ik kan zo geen groen lakje bedenken dat wel bij de Heineken-kleur in de buurt komt trouwens.
Holy shizballz, die moet ik ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:25 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb ook eindelijk een zooi meurende Kleancolor-lakjes binnen.![]()
![]()
Dit is Holo Chrome over China Glaze - Grape Pop![]()
[ afbeelding ]
Ja, er zitten 2 gaten in.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
kan je die rekken ook aan de muur ophangen?
Ik vind je nagels een mooie vorm hebben hoor!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:46 schreef Mixende_match het volgende:
altijd als ik naar de foto's van jullie kijk, zijn mijn nagels niks bij haha.
Heb van de week ook maar ingeslagen bij de kruidvat, 4 lakjes essence, en 3 bij etos.
heb nu deze op van essence.:
kleur 69- movin' on
[ afbeelding ]
En op mijn pink van essence nail art twin topper.
Mooi kleurtje loqi!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik ken t, ik begin nu aardig m'n 2e op te vullen![]()
Vandaag Color club - Wild orchid op, zitten kleine zilveren glass-flecks in
[ afbeelding ]
Je bent goed geslaagd sokkepokquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:44 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Dat zijn nageltattoos van Essence
Mooie rekken, maar waarom bewaar je sommige lakjes ondersteboven?
[..]
Gaaf! ^^
Ik was gister in Duitsland. Miijn aanwinsten:
[ afbeelding ]
Ik vond bij een of andere drogist nog een bijna complete display van Blossom Etc..
Die is geloof ik een behoorlijke tijd geleden uitgekomen xD
WOWquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef -Pink- het volgende:
@Sokkepok nageltattoos, oke. Ze kwamen me al bekend voor, erg leuk!
Tja sommige lakjes passen niet in het rek, China Glaze ook niet, maar ondersteboven gaat ook prima![]()
@ZivaDavid ik ben ook erg benieuwd naar Safari nagellak. Ik zag laatst een bak vol liggen op een markt en durfde het nog niet aan om ze te kopen en ik had al teveel nagelspul gekocht.
Ik blijf maar verslaafd aan het marbelen, ik hoop dat het weer een keer overgaat want dan kan ik m'n andere nailart ook weer eens gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Jaa glittahquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:46 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Birthday nagelsOPI Sparkle-icious 2 laagjes en een laagje OPI - The Show Must Go On
Mooooiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:25 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb ook eindelijk een zooi meurende Kleancolor-lakjes binnen.![]()
![]()
Dit is Holo Chrome over China Glaze - Grape Pop![]()
[ afbeelding ]
Ik vind de gele ondergrond wel mooi, maar de rest...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:46 schreef Sokkepok het volgende:
Hehe, ik had net Ocean Drive opgedaan van de P2 Sun City LE. Opzich een mooi geel/goud lakje. Maar ik vond 'm iets te kaal, dus ik wilde een splatter mani zoals op deze blog (http://www.thepolishaholi(...)r-mani-tutorial.html) uitproberen.
Hier het, nogal gefaalde, resultaat: xD
[ afbeelding ]
Zo snel als de Seche Vite droog was, heb ik het er weer afgehaaldMaar toch een kiekje gemaakt om jullie het niet te onthouden.
Nice! Joh maak je niet gek! Je nagels zien er keurig uit.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:46 schreef Mixende_match het volgende:
altijd als ik naar de foto's van jullie kijk, zijn mijn nagels niks bij haha.
Heb van de week ook maar ingeslagen bij de kruidvat, 4 lakjes essence, en 3 bij etos.
heb nu deze op van essence.:
kleur 69- movin' on
[ afbeelding ]
En op mijn pink van essence nail art twin topper.
die duo-mani is erg leuk, maar het magnetische effect is niet waar ik op hoopte (of wat ze beloven) ook niet met deze magneetquote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef Miss_V het volgende:
En dan hier speciaal voor Loqi Essence Miracle Shine met gewone huis-tuin-keuken magneet:
[ afbeelding ]
Op deze foto zie je het magneet effect iets beter:
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit de accu van mijn camera liet me in de steek. Dus dan maar met de foon.
En dan hier mijn duo magneet mani:
[ afbeelding ]
De magnetische vermogens van die lakken zijn inderdaad niet om voor naar huis te schrijven, maar ik vind ze ook erg mooi als basislak, heb er ook een paar.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:31 schreef Miss_V het volgende:
En dan hier speciaal voor Loqi Essence Miracle Shine met gewone huis-tuin-keuken magneet:
[ afbeelding ]
Op deze foto zie je het magneet effect iets beter:
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit de accu van mijn camera liet me in de steek. Dus dan maar met de foon.
En dan hier mijn duo magneet mani:
[ afbeelding ]
Lief kleurtjequote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef Sokkepok het volgende:
[ afbeelding ]
P2 - Passion.
Alleen is de kleur meer in your face roze dan op de foto, hier lijkt ie meer koraal.
En de volgende dag:
[ afbeelding ]
Met bloemetjes en zo te zien en uitgelekte klodder topcoat bij m'n pink.
Oeh mooi kleurtje! En wat heb je een boel lakjes meegenomenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nieuwe kleur:
[ afbeelding ]
Cecile nr 27. Dit is 1 van de Turkse lakken, dekt goed, mooie kleur, kostte pakweg een euro. Me happy
Heb nog een leuk hebbedingetje meegenomen. Een pot nagellakremover met een spons er in. Je steekt je vinger er in, draait hem rond en weg nagellak. Leuk ding, doet denken aan die potjes kunstnagel-remover, maar dan gewoon voor nagellak.
Ohh Wow!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even picdump na pret in Turkije.
Geen CA gevonden, wel een hoop andere zooi. Allemaal lak van maximaal 1,5 euro en sommige dekten als een tierelier!
Maar ook wat geleerd: Nagels lakken bij 36 graden zuigt. Alles is dik en lakt voor geen meter. Heb dus geen inzoom-foto's gemaakt. Wel een kleine collage uit de vakantiefoto's.
[ afbeelding ]
(ja, ze pleuren cocktails daar in Heineken-glazen)
Na pakweg 2 dagen vakantie heb ik de nagels goed gekortwiekt omdat ze me irriteerden. En dan bedoel ik rigoreus, zeker een halve centimeter eraf geknipt en daarna bijgeveild. Inmiddels zijn ze alweer lang, kan merken dat het zomer is aan hoe snel ze groeien.
Dit was de totale faal uit Turkije:
[ afbeelding ]
Had er nog meer, maar alles wat kut dekte heb ik gelijk achter gelaten
Toen ik thuis kwam lag m'n faal uit Amerika klaar, stukkie duurder spul
[ afbeelding ]
Mani van vandaag:
[ afbeelding ]
Essie coat azure met op de ringvinger CND effects sapphire sparkle.
Lak is inclusief afdrukken van het beddengoed.
Inmiddels boel er al weer afgehaald en wat nieuws aan het doen
Dat bestaat al jarenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nieuwe kleur:
[ afbeelding ]
Cecile nr 27. Dit is 1 van de Turkse lakken, dekt goed, mooie kleur, kostte pakweg een euro. Me happy
Heb nog een leuk hebbedingetje meegenomen. Een pot nagellakremover met een spons er in. Je steekt je vinger er in, draait hem rond en weg nagellak. Leuk ding, doet denken aan die potjes kunstnagel-remover, maar dan gewoon voor nagellak.
Een crackle-lakquote:Op maandag 18 juli 2011 23:22 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Oeh mooi kleurtje! En wat heb je een boel lakjes meegenomen
Wat is die groene lak aan de rechterkant trouwens?
Ik dacht wel dat het al heel lang bestond, maar ik had het nog nooit gezien. Ik vind het grappigquote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Dat bestaat al jarentoevallig kwam mn ma er pas nog een paar tegen van toen ze nog nagelstyliste was, kan je wel vertellen dat na 15jaar de spons verteerd is
maar dat was wel een grote pot en daar konden eventueel meerdere vingers tegelijk in.
Zat ook zo'n stalen stokje in met een absorberend balletje wat je eruit kon halen,ideaal voor teennagels!
MOET HEB!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef afivi het volgende:
Vandaag op:Nubar Indigo Illusion
[ afbeelding ]
@Ninjaninja welkom! En wat een mooie kleurtjes van China Glaze
Oh nice!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef afivi het volgende:
[ afbeelding ]
die had ik gister opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef afivi het volgende:
[ afbeelding ]
pretteh!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:18 schreef Loqi het volgende:
Essence - Style me holo
Duochroom van teal naar paars![]()
[ afbeelding ]
Thnx!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pretteh!
ik ken die heul niet, is dat een LE?
Wauw! Waar heb je die nu al vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:18 schreef Loqi het volgende:
Essence - Style me holo
Duochroom van teal naar paars![]()
[ afbeelding ]
Super!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ook hier even spammen
metro swatches:
[ afbeelding ]
glitter!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ook hier even spammen
metro swatches:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef afivi het volgende:
@Loqi Oew, wat een mooie! Ik dacht dat 'ie volgende maand pas uitkwam in NL, maar wellicht loop je gewoon op ons voor*Op wishlist zet*
@AmyGrace Die is ook al zo mooi! Mijn bestelling gaat met de volgende payday de deur uit![]()
Deutschland jawohl! samen met P2quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Wauw! Waar heb je die nu al vandaan gehaald?
Ah balen, ik was vorige week in Duitsland, maar toen hadden ze alleen die 50's Girl Reloadedquote:
Lekker zomers kleurtje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef Ninjaninja het volgende:
Gave Metro swatches, ik ben zooo verliefd op Skyscraper:) . Bedankt allemaal voor het warme welkom, zie dat jullie allemaal ook blogs hebben, ga ik meteen eens even volgen
Vandaag deze voor jullie (sorry voor de korte nagels, dit is een oude foto, ze moesten nog wat doorgroeien);
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ah balen, ik was vorige week in Duitsland, maar toen hadden ze alleen die 50's Girl Reloaded![]()
Heb je ook die nagelfolie meegenomen?
Ah zonde. Je laat het wel zien als je het uitgeprobeerd hebt he? ^^quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
1 ervan, nog niet geprobeerd, maar er zit maar een hele zuinige hoeveelheid folie in
Uiteraardquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:46 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ah zonde. Je laat het wel zien als je het uitgeprobeerd hebt he? ^^
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:06 schreef RenRen- het volgende:
Ik ging met 0 lakjes naar London, ik kwam er met 21 terug.Pics later.
Wauw, bij jou is 'ie wel leuk geluktquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef expiratorial het volgende:
laatst n splatter mani gedaan met essence got a secret en opi pink flamenco. vond m errug leuk en zit er nu na 3 dagen nog op. en dat betekend wat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn god, m'n vriend begon al te zeuren toen ik 9 lakjes van 1 dag Duitsland had meegenomenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:06 schreef RenRen- het volgende:
Ik ging met 0 lakjes naar London, ik kwam er met 21 terug.Pics later.
Leuk!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef expiratorial het volgende:
laatst n splatter mani gedaan met essence got a secret en opi pink flamenco. vond m errug leuk en zit er nu na 3 dagen nog op. en dat betekend wat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Loqi het volgende:
Zoya - Faye
I loooove itik had em ietsje donkerder verwacht, de volgende keer lak ik haar over een donkerpaars denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voordat je iets koopt lees even mee vanaf hier:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
kan je die rekken ook aan de muur ophangen?
whattquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voordat je iets koopt lees even mee vanaf hier:
[SHJN SC] Met baby's
Ja dies mooi hequote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Loqi het volgende:
Zoya - Faye
I loooove itik had em ietsje donkerder verwacht, de volgende keer lak ik haar over een donkerpaars denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie buit!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Mooooi Loqi!![]()
[ afbeelding ]
7 A England lakjes die ik heb gekregen voor mijn verjaardag aanstaande dinsdag.
Lady of the Lake, Elaine, Holy Grail, Morgan Le Fay, Perceval, Tristam, Guinevere
[ afbeelding ]
Muse, Load. Lemming![]()
[ afbeelding ]
Barry M.
[ afbeelding ]
Rest
Ghehe, wat een wijf zeg, dat kan echt nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voordat je iets koopt lees even mee vanaf hier:
[SHJN SC] Met baby's
Tof tof!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Recycle als basis en daarover China Glaze Crackle in Crushed Candy
Oeh leuke kleur blauwquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:12 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mooie buit!Die A-England lakjes..
![]()
M'n nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Essence - Cool And The Gang met Golden Rose Flakies.
Ik krijg alleen niet op de foto hoe mooi het is.. >.<
Jaloersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Mooooi Loqi!![]()
[ afbeelding ]
Lady of the Lake, Elaine, Holy Grail, Morgan Le Fay, Perceval, Tristam, Guinevere
[ afbeelding ]
Muse, Load. Lemming![]()
[ afbeelding ]
Barry M.
[ afbeelding ]
Rest
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Loqi het volgende:
Zoya - Faye
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook goed gelukt zeg!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef expiratorial het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijkheidquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef expiratorial het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Loqi het volgende:
Zoya - Faye
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede faalquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef RenRen- het volgende:
Mooooi Loqi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muse, Load. Lemming![]()
[ afbeelding ]
Barry M.
[ afbeelding ]
Rest
Net iets te blauw naar mijn smaak. Maar flakies is altijdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:12 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
![]()
M'n nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Leuke combi! Shatter ziet er een beetje vreemd uit, waren dit extreem dikke lagen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - Recycle als basis en daarover China Glaze Crackle in Crushed Candy
Golden Lady.. Ik vind het ook echt zo'n Turkse lakjes naamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even snelle mani voor het weekend. Kleuren zijn geel gemaakt omdat het anders echt niet de goede kleur groen werd, hoewel hij nog steeds niet helemaal klopt.
[ afbeelding ]
Weer een Turks lakje, Golden Lady nr 417.
Ik sta verbaasd van de kwaliteit van de Turkse lakken als je bedenkt dat ook deze 1 euro kostte.
Een derde laag en vooral wat meer voorzichtigheid had geen kwaad gekund. Daarbij heb ik er iets te vroeg een topcoat op gekwakt en daarna druk gesprayd met quick-dry-spray.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:04 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Golden Lady.. Ik vind het ook echt zo'n Turkse lakjes naam
Mooi kleurtjeBrengt 'ie trouwens wel egaal aan? Hij ziet er een beetje bobbelig uit.
Hoe bedoel je achtergelaten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een derde laag en vooral wat meer voorzichtigheid had geen kwaad gekund. Daarbij heb ik er iets te vroeg een topcoat op gekwakt en daarna druk gesprayd met quick-dry-spray.
Is vooral aan mijn ongeduld te wijten dus.
Had ook een paar Golden Rose lakken gekocht, maar die heb ik achtergelaten. Dekking was zo slecht dat ze nauwelijks zichtbaar waren.
De prijzen van de lakken lagen tussen de 35 cent en 1,40, dus dan is het niet erg om een verkeerd exemplaar ertussen te hebben zitten
Yep, heb ze nog wel in de prullenbak gegooid geloof ik. Heb bij elkaar 4 lakken achtergelaten. En een hoop andere zooi ook, koffer was zwaar genoegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:35 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Hoe bedoel je achtergelaten?Like, in je hotelkamer laten staan ofzo?
Lekker fel!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:12 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
![]()
M'n nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Goede kleurencombiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Die is vast heel tof met een matte topcoatquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even snelle mani voor het weekend. Kleuren zijn geel gemaakt omdat het anders echt niet de goede kleur groen werd, hoewel hij nog steeds niet helemaal klopt.
[ afbeelding ]
Ik sta verbaasd van de kwaliteit van de Turkse lakken als je bedenkt dat ook deze 1 euro kostte.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:40 schreef Sokkepok het volgende:
Hehe, ik heb net de nagels van m'n moeder gedaan, ze zit nu op de bank steeds naar haar nagels te kijken
[ afbeelding ]
Catrice - Lucky in Lilac
Paris Memories - B8770 (ofzo?)
Catherine Arley - 666 ()
ooh goed plan! Die heb ikquote:vrijdag 22 juli 2011 22:31[/url] schreef zoeperzazke het volgende:[/b]
Loqi: ik denk dat Faye prachtig is over Diva of Geneva.... die combi wil ik zelf nog maken.
Ze zijn ook niet in Engeland te koop, behalve bij haar thuisquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goede faal![]()
Die a-england lakken zag ik dus nergens toen ik in Engeland was
Dat verklaard een hoopquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet in Engeland te koop, behalve bij haar thuis
Zonde joh, had je misschien nog mooie frankens van kunnen makenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Yep, heb ze nog wel in de prullenbak gegooid geloof ik. Heb bij elkaar 4 lakken achtergelaten. En een hoop andere zooi ook, koffer was zwaar genoeg.
mani van je moeder is mooi geworden!
Met deze:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Lekker fel!
[..]
Goede kleurencombi
[..]
Die is vast heel tof met een matte topcoat
[..]
met wat voor tape heb je dat gedaan?
[..]
ooh goed plan! Die heb ik
Geweldig! xDquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:55 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pika, pika....
Gister even een childhood-mani uitgeprobeerd. Wel direct weer eraf, ga er niet mee de deur uit. Op zich is hij leuk
Keileuk!!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:53 schreef expiratorial het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, wat een prachtige kleurquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:43 schreef Loqi het volgende:
Zoya - Faye
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:12 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
![]()
M'n nagels van vandaag:
[ afbeelding ]
Grappig effect, lijkt net of je nagellak aan het smelten isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt mijn kleurtje... maar wat heb je een mooie nagelsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf gedaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:40 schreef Sokkepok het volgende:
Hehe, ik heb net de nagels van m'n moeder gedaan, ze zit nu op de bank steeds naar haar nagels te kijken
[ afbeelding ]
Catrice - Lucky in Lilac
Paris Memories - B8770 (ofzo?)
Catherine Arley - 666 ()
Ik had deze helemaal gemist! Ik vind het supertof!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:06 schreef Dragonberry het volgende:
Leuk ijsdraakje!
Zelf ben ik een wat creatiever geweest met crackle:
[ afbeelding ]
Ik heb de zwarte crackle van Barry M, maar hij klontert heel erg bij de rand en op het kwastje![]()
Weet iemand of dit uiteindelijk ook gebeurt bij de OPI shatters?
Het mag dan wel meuren, maar het is wel heel tof!!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:12 schreef AmyGrace het volgende:
Color Club - The Lime Starts Here met een laagje Chunky Holo Teal van Kleancolor. Deze combinatie meurt!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chunky Holo Black! De andere chunky holo's lijken allemaal wel veel op elkaar (wel andere basiskleuren, maar heel sheer), dus dan zou je even naar swatches moeten kijken. Oh en Holo Chrome.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:17 schreef Mss het volgende:
Wat zijn ook alweer de Kleancolor must-haves? Ik wil falen
Ik was er ook wel een beetje te oud voor, maar stiekem vond ik het superleukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
ooi, geweldig!
't is wel van na mijn tijd, maar mijn broertje was er heel fanatiek mee toen
Ja, dat is wel een idee voor een volgende keer. Dan maak ik hem ook wat netter, wat het is nu wel heel erg splattery.quote:Geweldig! xD
Ik denk trouwens dat 'ie leuker was als je alleen je ringvingernagel had gedaan en de rest alleen rood ofzo, nu issie a bit much. Maar wel supertof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |