Nu is mijn hele dag weer goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal proberen om om half 2 net iets meer aan je te denken dan ik normaal doe popje!
Nee inderdaad niet!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Daar kan geen tandarts of kaakchirurg tegenop hea?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet!
Ik zit lekker buiten en de zon schijnt al volop
Moet je maar niet in DH wonen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]Sluier bewolking hier. Gisteren rond 14u wel bloedmooi weer.
Waait ook best hard hier. Rest van de week weer kutweer
quote:
Die heeft ze, bier drinken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
En zit toch niet zo te zeiken over dat weer, zoek een hobby of zo
Maar bieren kan binnen en buiten , dus waarom dan zo haten op het weer?quote:
Je kan wel zien dat je er geen reet van snaptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar bieren kan binnen en buiten , dus waarom dan zo haten op het weer?
Nou, niet alleen een biern00b hoorquote:
En het boeit jou natuurlijk geen drol dat je straks naar de kaakchirurg moetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
Nee inderdaad niet!
Ik zit lekker buiten en de zon schijnt al volop
Nee niet echtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het boeit jou natuurlijk geen drol dat je straks naar de kaakchirurg moet
Elluk nadeel heb z'n voordeel. Ik zou het in mijn broek doen
Dat bedoel ikquote:
De mijne eigenlijk ook, maar ik schijt desondanks keihard in mijn broekquote:En mijn tandarts is zo'n baas dat ie die kies gewoon zelf trekt hoor, niks kaakchirurg.
Ah joh er zijn ergere dingen! Denk de volgende keer maar aan Bette als je in de stoel zitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Hardly iets om jaloers op te zijn en ik gun het je van harte, maar héél soms zou ik iets van die ontgroeidheid wel willen hebben
[..]
De mijne eigenlijk ook, maar ik schijt desondanks keihard in mijn broek
Ben heel bang voor een verkeerde uitwerking. Dat ik het daarna bij de aanblik van Bette Spaans benauwd krijg. Slecht idee. Ik neem wel een iets mindere Godin om aan te denkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:45 schreef Muis006 het volgende:
Ah joh er zijn ergere dingen! Denk de volgende keer maar aan Bette als je in de stoel zit
heer-lijk!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:14 schreef Cat22 het volgende:
En vanavond gaat het weer onweren en regenen en afkoelen.
Jij houdt van wateroverlast?quote:
Wat was ter nou Muis?quote:
Ohja!quote:
Geen problemen mee; we hebben het hier doorlopend en alles wentquote:
Ik hou niet zo van warm. Alles tussen de 20-25 graden vind ik prima, maar daarboven haak ik afquote:
Mmmmm, ik vind zowel Robb als Jon beide wel cute.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja!
Mijn pakketjesbezorger van PostNL lijkt op Robb Stark en dat is nogal disturbing
Ik krijg ook altijd een knipoog
Oh, 23 is voor mij ook perfect, maar we hebben nu net één of twee dagjes wat warmte gehad na weken van stortbuienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van warm. Alles tussen de 20-25 graden vind ik prima, maar daarboven haak ik af
15 april 2012 start seizoen 2 deel 1 in de USA!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja!
Mijn pakketjesbezorger van PostNL lijkt op Robb Stark en dat is nogal disturbing
Ik krijg ook altijd een knipoog
Op weg naar huis vanuit het ziekenhuis, zo twee ooievaars in de wei.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Joa, maar k heb het over nu, net twee dagen wat zon na twee weken stortbuien.
Dat ze maar massaal het leven mogen latenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Op de zesde dag van de stierenrennen in de Spaanse stad Pamplona zijn dinsdag twee renners op de hoorns genomen. Eén persoon werd door een stierenhoorn in de rug geraakt, de ander liep een verwonding aan zijn schouder op, zei het Rode Kruis. Twee andere personen raakten gewond toen zij tijdens de ren ten val kwamen.
Eindelijk dan toch nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |