het is maar een klein ventje, daar komt weinig geluid uitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is het een hoax. Ik ben de hele nacht wakker geweest en heb niks gehoord of gezien
.
Jij had 's avonds al geslapenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is het een hoax. Ik ben de hele nacht wakker geweest en heb niks gehoord of gezien
.
Ik las: 'en zij het fucking briljant vindt..'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:46 schreef Cue_ het volgende:
En iedereen weet dat het nergens op uit draait en zij het fucking irritant vindt.. behalve hijzelf
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik las: 'en zij het fucking briljant vindt..'
Dat zou wel zielig zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik las: 'en zij het fucking briljant vindt..'
Jaquote:
Het was gewoon jouw plan!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En die nacht dus niks gehoord en/of gezien
.
Jij haalt de tijdlijnen door de warquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij is het logisch dat je het niet boven het kotsende geluid zal horen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was gewoon jouw plan!!
's Avonds slapen zodat jij 's nachts kon waken
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
Jij haalt de tijdlijnen door de war. Dat was vroeg op de avond, de vermeende seks 's nachts.
dan heeft er toch minimaal 1 iemand gehallucineerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij haalt de tijdlijnen door de war. Dat was vroeg op de avond, de vermeende seks 's nachts.
Jofu!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:00 schreef clevy het volgende:
[..]
dan heeft er toch minimaal 1 iemand gehallucineerd
Ik denk dat het meet topic in ONZ bedoeld wordt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Maar hè, die kneuzenparade was dus hier in het topic? Dan voel ik me wel doodgemaakt met een blije mus hoor, ik had een spectaculair ander topic verwacht waar Jofu en Mono tegen elkaar tekeer zouden gaan.
mano a mano.. maar dan wat minder mansquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Maar hè, die kneuzenparade was dus hier in het topic? Dan voel ik me wel doodgemaakt met een blije mus hoor, ik had een spectaculair ander topic verwacht waar Jofu en Mono tegen elkaar tekeer zouden gaan.
Jofu heeft hier volgens mij alleen nog maar vermeld dat ie 'geneukt' zou hebben in 1 of andere gangbang.. en daarna was ie pleittequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |