Nee dat is Fifa 12 en mw3 !quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef obsama het volgende:
Ik dacht dat het spel eind september uit kwam ?
SP only, MP vind ik MW ruk. Leuk voor de budgetbakken, over pakweg 10 jaar. (aangezien MW zelf nog steeds GROF duur is.)quote:
http://battlefieldo.com/punkbuster-officially-confirmed/quote:- Hitboxes are much improved in comparison with BFBC2.
- Recoil is really hard and needs to get used to.
- The closed betatest for MoH owners will be held but no word on date yet.
- There will be ingame VOIP.
- The anticheat system is PunkBuster.
- There are three slots for weapon customization.
- Character customization will be up but no word on details.
- BF3 will be greatly optimized. DICE is willing to optimize it for all platforms and hardware.
- System specs won`t be “fantastic”. They will be reasonable.
- The feeling of BF3 is truly different. It`s not BF2 and not BFBC2.
- BF3 will be highly cybersports-oriented.
- There`s no final decision about commo-rose at DICE.
- There`s closed area at DICE office where people work on unannounced project .
- Battlelog is a web-application for BF3.
Ik heb nog nooit geen problemen gehad met punkbusterquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:16 schreef Catch_me het volgende:
[..]
http://battlefieldo.com/punkbuster-officially-confirmed/
Helaas gaan ze weer met punkbuster in zee, de slechtste anti cheat ooit imo
VAC is 100x slechter imoquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:16 schreef Catch_me het volgende:
[..]
http://battlefieldo.com/punkbuster-officially-confirmed/
Helaas gaan ze weer met punkbuster in zee, de slechtste anti cheat ooit imo
Nou, dan moet het wel een waterdicht systeem zijn hèquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geen problemen gehad met punkbuster
Hij geeft toch niet aan dat ze beter op VAC kunnen overstappen? Al was VAC 1000x slechter, Punkbuster blijft kut.quote:
en dat is?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zie een aantal dingen waar ik heel blij van word...
- Hitboxes are much improved in comparison with BFBC2.quote:
Hoe het daadwerkelijk zal gaan:quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Preview pics van Battlelog.
Ziet er best oké uit alleen ben ik niet zo van die quasi facebook achtige dingen.
Bang voor een beetje motivatie?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:41 schreef obsama het volgende:
Op zich wel leuk met die "ranks" en "unlocks" wat helemaal hip is tegenwoordig maar heb toch liever dat alle wapens gewoon beschikbaar zijn.
Vind het juist wel vet altijd rangen en unlocks. Bash company 2 speel ik ook nog dagelijks "omdat er wat te halen valt" ergo: max levelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:41 schreef obsama het volgende:
Op zich wel leuk met die "ranks" en "unlocks" wat helemaal hip is tegenwoordig maar heb toch liever dat alle wapens gewoon beschikbaar zijn.
Dat is het niet, gamen is voor mij wat ik even een uurtje wil doen ter ontstpanning. En dan vind ik het jamemr dat anderen allerlei toffe wapens hebben en dat ik met de standaard guns loop te knoeien.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bang voor een beetje motivatie?
Reltroll
Ja dat is zeker waar ! Had liever gehad dat alle wapens al beschikbaar waren en dat je dan bijv vaardigheden kan unlocken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:53 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Vind het juist wel vet altijd rangen en unlocks. Bash company 2 speel ik ook nog dagelijks "omdat er wat te halen valt" ergo: max level
Dat anderen met leuke geunlockte vaardigheden(wat moet ik daar bij voorstellen trouwens?) spelen is leuker dan dat anderen allerlei toffe wapens hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:55 schreef obsama het volgende:
[..]
Dat is het niet, gamen is voor mij wat ik even een uurtje wil doen ter ontstpanning. En dan vind ik het jamemr dat anderen allerlei toffe wapens hebben en dat ik met de standaard guns loop te knoeien.
[..]
Ja dat is zeker waar ! Had liever gehad dat alle wapens al beschikbaar waren en dat je dan bijv vaardigheden kan unlocken.
Ga weg hier,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Document1 het volgende:
Kan niet wachten tot ik em op de xbox kan spelen, als ik dat gezeik van jullie lees zou ik al moe zijn voordat ik zelfs dat spel maar geinstaleerd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
volgens mij gaat het nu allemaal over wat er eventueel mogelijk en misschien wel fout zou kunnen gaan... met een normale pc installeer je dat ding gewoon in half uurtje en kan je daarna gewoon aan de gangquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Document1 het volgende:
Kan niet wachten tot ik em op de xbox kan spelen, als ik dat gezeik van jullie lees zou ik al moe zijn voordat ik zelfs dat spel maar geinstaleerd heb.
De laatste unlock van BFBC2 (G3) heb ik pas vorige week unlockt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Die wapens van anderen speel jij ook casual wel bij elkaar... Nonargument.
Overigens kun je gewoon unlocks bannen met servertools.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |