Ja welke map zullen we toch mogen spelen tijdens de open beta....quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:38 schreef Catch_me het volgende:
Zit er in BF3 ook nog een andere map dan die saaie Métro map?
en dat gebouw hebben we nu ook al 10 x een stukje in elkaar zien storten.
Oftwel: kom met iets nieuws EA
De alpha en beta is maar in één map schat ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:38 schreef Catch_me het volgende:
Zit er in BF3 ook nog een andere map dan die saaie Métro map?
en dat gebouw hebben we nu ook al 10 x een stukje in elkaar zien storten.
Oftwel: kom met iets nieuws EA
bedankt, zet ik even bij mijn nieuwsbericht erbijquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Captainp00face het volgende:
0:49.. Mijn god
En een nieuwe officiële trailer:
Nee. Zij hebben zelf de EULA/NDA geaccepteerd. Dan ga je toch niet leaken? Zijn genoeg mensen die daardoor gingen zweten nadat ze geleaked hadden.quote:
SSD hoeft je niet perse te nemenquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:46 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ga waarschijnlijk toch voor een pc na lang twijfelen, heb hier een naar mijn idee een mooi systeem. Ik wil BF3 (skyrim etc etc) uiteraard op max kunnen spelen. Ik ben een totale pc-noob, dus please HELP![]()
Processor: AMD AM3 ATHLON II 640 QUAD-CORE X4 64 bits
Werkgeheugen: 8GB DDR3 Kingston geheugen eventueel 16G voor de toekomst, kan ook later
Hardeschijf: 2TB hardeshijf Western Digital eventueel vervangen door ssd
Moederbord: Asus DDR3 MB
DVD brander: 22x DVD+/- Brander Double layer (8,5GB)
Grafisch: ATI Radeon 3000 graphics onboard vervangen door ???
Behuizing: ATX Codegen
Systeem is ¤444
Als grafische kaart werd in een vorig topic de MSI GeForce N560GTX-Ti Hawk aangeraden, goeie?
![]()
Alvast bedankt, nogmaals, ik heb er de ballen verstand van !
Of is hier een apart topic voor![]()
Waarom niet voor een phenom x6 gaan? kost iets meer maar dan krijg je ook veel meer..quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:46 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ga waarschijnlijk toch voor een pc na lang twijfelen, heb hier een naar mijn idee een mooi systeem. Ik wil BF3 (skyrim etc etc) uiteraard op max kunnen spelen. Ik ben een totale pc-noob, dus please HELP![]()
Processor: AMD AM3 ATHLON II 640 QUAD-CORE X4 64 bits
Werkgeheugen: 8GB DDR3 Kingston geheugen eventueel 16G voor de toekomst, kan ook later
Hardeschijf: 2TB hardeshijf Western Digital eventueel vervangen door ssd
Moederbord: Asus DDR3 MB
DVD brander: 22x DVD+/- Brander Double layer (8,5GB)
Grafisch: ATI Radeon 3000 graphics onboard vervangen door ???
Behuizing: ATX Codegen
Systeem is ¤444
Als grafische kaart werd in een vorig topic de MSI GeForce N560GTX-Ti Hawk aangeraden, goeie?
![]()
Alvast bedankt, nogmaals, ik heb er de ballen verstand van !
Of is hier een apart topic voor![]()
Dit is een compleet systeem, ik dacht een paar cruciale onderdelen vervangen en that's itquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:13 schreef Xblister het volgende:
[..]
Waarom niet voor een phenom x6 gaan? kost iets meer maar dan krijg je ook veel meer..
uit het moederbord kan ik niet veel opmaken? een Asus DDR3 MB???
Graka zou ik voor een 560 of nog beter een 6950/6970 van amd.. of 6870 crossfire..
lees gewoon veel op internet en kijk vooral naar benchmarks is mijn advies
Edit: Je hebt er wel aan gedacht dat je ook een voeding moet hebben?
"we are going back to the core of battlefield 2"quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:
GVD: ammoboost? 3D spotting? WTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |