jahoor daar is het alquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Weten we weer wat z'n eerste woorden om 10 over 10 zullen zijn.
quote:Vakantienieuws: Van 25 juli t/m 12 augustus is Giel op vakantie, Michiel neemt dan 3 weken zijn shows over, met o.a. een week Destine.
Dat is wel heel ergquote:
Die nieuwe clip is wel een stuk beterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ontdekking van Ramon (en Timur). verscheen eind vorig jaar al, maar ze proberen em nu te pushen. dit is de oude videoclip, er schijnt ook een nieuwe te zijn....
gevonden!
oooh DAT lullen ze dus door elk liedje heenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ontdekking van Ramon (en Timur). verscheen eind vorig jaar al, maar ze proberen em nu te pushen. dit is de oude videoclip, er schijnt ook een nieuwe te zijn....
gevonden!
quote:
vast kaartjes voor de clubtourquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Een week. Hoeveel zal 3FM dat weer opleveren?
![]()
Ownee, is ECHT HEEEL TOEVALLIG ALLEMAAL HOOR!
doe je mee met Popduel? of luister je vrijwillig naar pjoew pjoew Bart Arens?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:16 schreef cosmick het volgende:
Misschien dat ik ook deze week eens de radio afstem op 3FM. En dan met name morgen om half vier.
Ik luister op dit moment nog nergens naarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef alors het volgende:
[..]
doe je mee met Popduel? of luister je vrijwillig naar pjoew pjoew Bart Arens?
Ik denk vanwege :quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef alors het volgende:
[..]
doe je mee met Popduel? of luister je vrijwillig naar pjoew pjoew Bart Arens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk vanwege :InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk vanwege :nou ik zou er niet teveel hopen gezien de 'pareltjes' van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een pure horrorplatenquote:Din.. Nee, dansdag! Wat mag het worden om half vier?
Ducksauce - Barbra Streisand
Martin Solveig & Dragonette - Hello
Yolanda Be Cool - We No Speak Americanoknow'm sayin?
word? word.
COSclassicsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:16 schreef cosmick het volgende:
Misschien dat ik ook deze week eens de radio afstem op 3FM. En dan met name morgen om half vier.
+ op de vrijdag ervoor of de vrijdag in die week MH.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Een week. Hoeveel zal 3FM dat weer opleveren?
![]()
Ownee, is ECHT HEEEL TOEVALLIG ALLEMAAL HOOR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |