abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99345712

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
pi_99345753
Uitstraling != Uiterlijk
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99345767
Ik bedoelde dus zacht qua hoe het lichaam aanvoelt en alles, als je erop ligt oa.

Niet qua innerlijk. Van die enorme spierbundels zijn vaak wel macho's, maar er zullen zeker softies tussen zitten.
pi_99345772
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef Mpj het volgende:
Hoe bedoel je? Het is een feit dat veel mannen zulke armpjes hebben.
Het is een feit dat de overgrote meerderheid niet van dergelijke armen heeft.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:21:21 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99345818
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Pics.
Je had hem zaterdag live kunnen zien.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99345822
quote:
9s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Het is een feit dat de overgrote meerderheid niet van dergelijke armen heeft.
Ik vraag me af in welke kringen hij zich bevindt. Hij noemt bovengemiddeld uitziende meisjes ook altijd doorsnee en gemiddeld.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:21:48 #7
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99345846
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:20 schreef firefly3 het volgende:
Uitstraling != Uiterlijk
Uitstraling >= uiterlijk
Je moeder is een hamster
pi_99345849
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vraag me af in welke kringen hij zich bevindt. Hij noemt bovengemiddeld uitziende meisjes ook altijd doorsnee en gemiddeld.
Hij lult gewoon uit z'n nek.
pi_99345871
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Als hij onzeker was en niet gespierd, denk je dat hij die chicks dan ook nog zou kunnen krijgen? :')
Ik zweer het je, die vriend van mij is super onzeker maar super gespierd. Sport iedere dag anderhalfuur, slikt ook van die dingen. En onzeker als hij is, hij draagt bijv. altijd een rugzak omdat hij volgens zichzelf een rare rug heeft. En hij durft niet met een mes te eten in het bijzijn van anderen omdat hij dat niet kan! Het voelt niet goed dat ik dit hier zo neerzet, maar het is echt waar. Heel onzeker, en toch zijn er meiden die hem leuk vinden op het eerste gezicht, die hem ook wel benaderen. Wss omdat hij er zo stoer (en goed) uitziet, maar van binnen is hij heel onzeker. Sporten lost dat niet op, al denkt hij van wel.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:22:20 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99345877
quote:

[..]

Ach hij vindt wat vindt, boeiend.
C'est la vie
pi_99345902
quote:
6s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Je had hem zaterdag live kunnen zien.
Ik durfde niet.
pi_99345909
quote:

[..]

Bovengemiddeld meisje? Die van Supersoep, sorry Strawberry, maar nee. :')
pi_99345912
Ben je nou echt zo dom? En stfu met je einstein.

Hier, nog een x, want je bent blijkbaar een beetje langzaam in je hoofd:

Onzeker + gespierd = chicks, omdat hij dan gespierd genoeg is dat het als een soort 'buffer' fungeert en het minder uitmaakt dat hij onzeker is.
Onzeker + niet gespierd = geen of minder chicks, want die 'buffer' valt weg.

Snap je het nu? Eigenwijs.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:23:08 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99345923
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik durfde niet.
We regelen wel een herkansing.
C'est la vie
pi_99345937
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik zweer het je, die vriend van mij is super onzeker maar super gespierd. Sport iedere dag anderhalfuur, slikt ook van die dingen. En onzeker als hij is, hij draagt bijv. altijd een rugzak omdat hij volgens zichzelf een rare rug heeft. En hij durft niet met een mes te eten in het bijzijn van anderen omdat hij dat niet kan! Het voelt niet goed dat ik dit hier zo neerzet, maar het is echt waar. Heel onzeker, en toch zijn er meiden die hem leuk vinden op het eerste gezicht, die hem ook wel benaderen. Wss omdat hij er zo stoer (en goed) uitziet, maar van binnen is hij heel onzeker. Sporten lost dat niet op, al denkt hij van wel.
Heeft hij ook langere relaties gehad of enkel scharrels en zo?

Die onzekerheid kan je met korte contacten misschien nog wel verbergen.
pi_99345969
quote:

[..]

Bovengemiddeld meisje? Die van Supersoep, sorry Strawberry, maar nee. :')
Ik doelde niet specifiek op dat meisje.
pi_99345982
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Hij lult gewoon uit z'n nek.
Nee man, ik ben te kritisch. Dat weet ik van mezelf, zelfs mijn moeder zegt het. Zal wel liggen aan het puber gedeelte. ;)
pi_99345991
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef JedimindhaX het volgende:

Onzeker + gespierd = chicks, omdat hij dan gespierd genoeg is dat het als een soort 'buffer' fungeert en het minder uitmaakt dat hij onzeker is.

Hoe oud ben je? 16? En hoeveel vrouwen heb je voor het uitzoeken? Geen? Dat dacht ik al.
pi_99345994
Dat was dus aan Techno gericht, btw
pi_99346031
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef JedimindhaX het volgende:
Dat was dus aan Techno gericht, btw
Ja dat snap ik bijdehandje.
pi_99346039
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef JedimindhaX het volgende:

Volgens mij bedoelde hij dat je met een goed lichaam dus niet per sé zelfverzekerder wordt.
pi_99346063
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft hij ook langere relaties gehad of enkel scharrels en zo?

Die onzekerheid kan je met korte contacten misschien nog wel verbergen.
Nee nooit. Ik vind het wel sneu voor hem maar goed.. hij vindt zichzelf ook (super) lelijk terwijl hij het helemaal niet is, daarom is ie ook zoveel gaan sporten. Hij denkt dat hij daar knapper van wordt, maar hij voelt zich er niet beter door.
pi_99346074
quote:

[..]

Die meisjes zien op een gegeven moment zijn karakter waardoor hij het waarschijnlijk niet af kan maken helaas.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99346081
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij bedoelde hij dat je met een goed lichaam dus niet per sé zelfverzekerder wordt.
Precies.
pi_99346083
quote:
13s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? 16? En hoeveel vrouwen heb je voor het uitzoeken? Geen? Dat dacht ik al.
Ik ben 24, en heb nergens gezegd dat ik gespierd cq. supergespierd ben.

Je faalt hopeloos gast, praat niet meer tegen me met je wijze gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')