SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Het is een feit dat de overgrote meerderheid niet van dergelijke armen heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef Mpj het volgende:
Hoe bedoel je? Het is een feit dat veel mannen zulke armpjes hebben.
Je had hem zaterdag live kunnen zien.quote:
Ik vraag me af in welke kringen hij zich bevindt. Hij noemt bovengemiddeld uitziende meisjes ook altijd doorsnee en gemiddeld.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is een feit dat de overgrote meerderheid niet van dergelijke armen heeft.
Hij lult gewoon uit z'n nek.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vraag me af in welke kringen hij zich bevindt. Hij noemt bovengemiddeld uitziende meisjes ook altijd doorsnee en gemiddeld.
Ik zweer het je, die vriend van mij is super onzeker maar super gespierd. Sport iedere dag anderhalfuur, slikt ook van die dingen. En onzeker als hij is, hij draagt bijv. altijd een rugzak omdat hij volgens zichzelf een rare rug heeft. En hij durft niet met een mes te eten in het bijzijn van anderen omdat hij dat niet kan! Het voelt niet goed dat ik dit hier zo neerzet, maar het is echt waar. Heel onzeker, en toch zijn er meiden die hem leuk vinden op het eerste gezicht, die hem ook wel benaderen. Wss omdat hij er zo stoer (en goed) uitziet, maar van binnen is hij heel onzeker. Sporten lost dat niet op, al denkt hij van wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Als hij onzeker was en niet gespierd, denk je dat hij die chicks dan ook nog zou kunnen krijgen?
Ach hij vindt wat vindt, boeiend.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke kringen hij zich bevindt. Hij noemt bovengemiddeld uitziende meisjes ook altijd doorsnee en gemiddeld.
Bovengemiddeld meisje? Die van Supersoep, sorry Strawberry, maar nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We regelen wel een herkansing.quote:
Heeft hij ook langere relaties gehad of enkel scharrels en zo?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die vriend van mij is super onzeker maar super gespierd. Sport iedere dag anderhalfuur, slikt ook van die dingen. En onzeker als hij is, hij draagt bijv. altijd een rugzak omdat hij volgens zichzelf een rare rug heeft. En hij durft niet met een mes te eten in het bijzijn van anderen omdat hij dat niet kan! Het voelt niet goed dat ik dit hier zo neerzet, maar het is echt waar. Heel onzeker, en toch zijn er meiden die hem leuk vinden op het eerste gezicht, die hem ook wel benaderen. Wss omdat hij er zo stoer (en goed) uitziet, maar van binnen is hij heel onzeker. Sporten lost dat niet op, al denkt hij van wel.
Ik doelde niet specifiek op dat meisje.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Bovengemiddeld meisje? Die van Supersoep, sorry Strawberry, maar nee.
Nee man, ik ben te kritisch. Dat weet ik van mezelf, zelfs mijn moeder zegt het. Zal wel liggen aan het puber gedeelte.quote:
Hoe oud ben je? 16? En hoeveel vrouwen heb je voor het uitzoeken? Geen? Dat dacht ik al.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef JedimindhaX het volgende:
Ben je nou echt zo dom? En stfu met je einstein.
Hier, nog een x, want je bent blijkbaar een beetje langzaam in je hoofd:
Onzeker + gespierd = chicks, omdat hij dan gespierd genoeg is dat het als een soort 'buffer' fungeert en het minder uitmaakt dat hij onzeker is.
Onzeker + niet gespierd = geen of minder chicks, want die 'buffer' valt weg.
Snap je het nu? Eigenwijs.
Volgens mij bedoelde hij dat je met een goed lichaam dus niet per sé zelfverzekerder wordt.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef JedimindhaX het volgende:
Ben je nou echt zo dom? En stfu met je einstein.
Hier, nog een x, want je bent blijkbaar een beetje langzaam in je hoofd:
Onzeker + gespierd = chicks, omdat hij dan gespierd genoeg is dat het als een soort 'buffer' fungeert en het minder uitmaakt dat hij onzeker is.
Onzeker + niet gespierd = geen of minder chicks, want die 'buffer' valt weg.
Snap je het nu? Eigenwijs.
Nee nooit. Ik vind het wel sneu voor hem maar goed.. hij vindt zichzelf ook (super) lelijk terwijl hij het helemaal niet is, daarom is ie ook zoveel gaan sporten. Hij denkt dat hij daar knapper van wordt, maar hij voelt zich er niet beter door.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft hij ook langere relaties gehad of enkel scharrels en zo?
Die onzekerheid kan je met korte contacten misschien nog wel verbergen.
Die meisjes zien op een gegeven moment zijn karakter waardoor hij het waarschijnlijk niet af kan maken helaas.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die vriend van mij is super onzeker maar super gespierd. Sport iedere dag anderhalfuur, slikt ook van die dingen. En onzeker als hij is, hij draagt bijv. altijd een rugzak omdat hij volgens zichzelf een rare rug heeft. En hij durft niet met een mes te eten in het bijzijn van anderen omdat hij dat niet kan! Het voelt niet goed dat ik dit hier zo neerzet, maar het is echt waar. Heel onzeker, en toch zijn er meiden die hem leuk vinden op het eerste gezicht, die hem ook wel benaderen. Wss omdat hij er zo stoer (en goed) uitziet, maar van binnen is hij heel onzeker. Sporten lost dat niet op, al denkt hij van wel.
Precies.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij bedoelde hij dat je met een goed lichaam dus niet per sé zelfverzekerder wordt.
Ik ben 24, en heb nergens gezegd dat ik gespierd cq. supergespierd ben.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 16? En hoeveel vrouwen heb je voor het uitzoeken? Geen? Dat dacht ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |