SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Het is een feit dat de overgrote meerderheid niet van dergelijke armen heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef Mpj het volgende:
Hoe bedoel je? Het is een feit dat veel mannen zulke armpjes hebben.
Je had hem zaterdag live kunnen zien.quote:
Ik vraag me af in welke kringen hij zich bevindt. Hij noemt bovengemiddeld uitziende meisjes ook altijd doorsnee en gemiddeld.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is een feit dat de overgrote meerderheid niet van dergelijke armen heeft.
Hij lult gewoon uit z'n nek.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vraag me af in welke kringen hij zich bevindt. Hij noemt bovengemiddeld uitziende meisjes ook altijd doorsnee en gemiddeld.
Ik zweer het je, die vriend van mij is super onzeker maar super gespierd. Sport iedere dag anderhalfuur, slikt ook van die dingen. En onzeker als hij is, hij draagt bijv. altijd een rugzak omdat hij volgens zichzelf een rare rug heeft. En hij durft niet met een mes te eten in het bijzijn van anderen omdat hij dat niet kan! Het voelt niet goed dat ik dit hier zo neerzet, maar het is echt waar. Heel onzeker, en toch zijn er meiden die hem leuk vinden op het eerste gezicht, die hem ook wel benaderen. Wss omdat hij er zo stoer (en goed) uitziet, maar van binnen is hij heel onzeker. Sporten lost dat niet op, al denkt hij van wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Als hij onzeker was en niet gespierd, denk je dat hij die chicks dan ook nog zou kunnen krijgen?
Ach hij vindt wat vindt, boeiend.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke kringen hij zich bevindt. Hij noemt bovengemiddeld uitziende meisjes ook altijd doorsnee en gemiddeld.
Bovengemiddeld meisje? Die van Supersoep, sorry Strawberry, maar nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We regelen wel een herkansing.quote:
Heeft hij ook langere relaties gehad of enkel scharrels en zo?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die vriend van mij is super onzeker maar super gespierd. Sport iedere dag anderhalfuur, slikt ook van die dingen. En onzeker als hij is, hij draagt bijv. altijd een rugzak omdat hij volgens zichzelf een rare rug heeft. En hij durft niet met een mes te eten in het bijzijn van anderen omdat hij dat niet kan! Het voelt niet goed dat ik dit hier zo neerzet, maar het is echt waar. Heel onzeker, en toch zijn er meiden die hem leuk vinden op het eerste gezicht, die hem ook wel benaderen. Wss omdat hij er zo stoer (en goed) uitziet, maar van binnen is hij heel onzeker. Sporten lost dat niet op, al denkt hij van wel.
Ik doelde niet specifiek op dat meisje.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Bovengemiddeld meisje? Die van Supersoep, sorry Strawberry, maar nee.
Nee man, ik ben te kritisch. Dat weet ik van mezelf, zelfs mijn moeder zegt het. Zal wel liggen aan het puber gedeelte.quote:
Hoe oud ben je? 16? En hoeveel vrouwen heb je voor het uitzoeken? Geen? Dat dacht ik al.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef JedimindhaX het volgende:
Ben je nou echt zo dom? En stfu met je einstein.
Hier, nog een x, want je bent blijkbaar een beetje langzaam in je hoofd:
Onzeker + gespierd = chicks, omdat hij dan gespierd genoeg is dat het als een soort 'buffer' fungeert en het minder uitmaakt dat hij onzeker is.
Onzeker + niet gespierd = geen of minder chicks, want die 'buffer' valt weg.
Snap je het nu? Eigenwijs.
Volgens mij bedoelde hij dat je met een goed lichaam dus niet per sé zelfverzekerder wordt.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef JedimindhaX het volgende:
Onzeker + gespierd = chicks, omdat hij dan gespierd genoeg is dat het als een soort 'buffer' fungeert en het minder uitmaakt dat hij onzeker is.
Nee nooit. Ik vind het wel sneu voor hem maar goed.. hij vindt zichzelf ook (super) lelijk terwijl hij het helemaal niet is, daarom is ie ook zoveel gaan sporten. Hij denkt dat hij daar knapper van wordt, maar hij voelt zich er niet beter door.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft hij ook langere relaties gehad of enkel scharrels en zo?
Die onzekerheid kan je met korte contacten misschien nog wel verbergen.
Die meisjes zien op een gegeven moment zijn karakter waardoor hij het waarschijnlijk niet af kan maken helaas.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die vriend van mij is super onzeker maar super gespierd. Sport iedere dag anderhalfuur, slikt ook van die dingen. En onzeker als hij is, hij draagt bijv. altijd een rugzak omdat hij volgens zichzelf een rare rug heeft. En hij durft niet met een mes te eten in het bijzijn van anderen omdat hij dat niet kan! Het voelt niet goed dat ik dit hier zo neerzet, maar het is echt waar. Heel onzeker, en toch zijn er meiden die hem leuk vinden op het eerste gezicht, die hem ook wel benaderen. Wss omdat hij er zo stoer (en goed) uitziet, maar van binnen is hij heel onzeker. Sporten lost dat niet op, al denkt hij van wel.
Precies.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij bedoelde hij dat je met een goed lichaam dus niet per sé zelfverzekerder wordt.
Ik ben 24, en heb nergens gezegd dat ik gespierd cq. supergespierd ben.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 16? En hoeveel vrouwen heb je voor het uitzoeken? Geen? Dat dacht ik al.
De enige die faalt ben jij. Want je geeft geen antwoord op de rest van mijn vraag.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik ben 24, en heb nergens gezegd dat ik gespierd cq. supergespierd ben.
Je faalt hopeloos gast, praat niet meer tegen me met je wijze gedoe.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat je met een goed lichaam dus niet per sé zelfverzekerder wordt.
Er zullen heus wel meisjes zijn die hem accepteren met zijn onzekerheden..quote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die meisjes zien op een gegeven moment zijn karakter waardoor hij het waarschijnlijk niet af kan maken helaas.
een beetje hetzelfde als heloef als DJ xDquote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die meisjes zien op een gegeven moment zijn karakter waardoor hij het waarschijnlijk niet af kan maken helaas.
Valt niet op tussen de overige posten.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee man, ik ben te kritisch. Dat weet ik van mezelf, zelfs mijn moeder zegt het. Zal wel liggen aan het puber gedeelte.
Wat is er mis met mijn karakter?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een beetje hetzelfde als heloef als DJ xD
Dat zegt hij letterlijk in de lapo van het vorige topic. Dat zijn punt dus niet is wel of geen chicks kunnen krijgen, maar dat een beter lichaam door trainen in de sportschool geen garantie is dat je je ook zekerder zal voelen. Dat laatste is afhankelijk van je state of mind. Wat daarbij weer van invloed is op je uitstraling.quote:
Die gespierde gast moet veel meer moeite doen om zijn onzekerheid te verbergen omdat zijn uiterlijk niet met zijn innerlijk klopt. Grof/stoer eruit zien en dan onzeker van binnen, is als een schatkist met een berg poep erin om het maar heel grof te noemen. Zodra de ware hem naar boven komt rennen ze gillend weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef JedimindhaX het volgende:
wss niets, je zult vast heel aardig zijn maar straalt onzekerheid uit...quote:
Ligt eraan of hij het doet voor zichzelf of voor een anderquote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
een beetje hetzelfde als heloef als DJ xD
Ik was serieus. Ik heb op iedereen wel iets aan te merken qua uiterlijk. Er is altijd wel iets lelijks te vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Valt niet op tussen de overige posten.
Dan zou je me toch iets beter moeten kennen voordat je dat kan zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wss niets, je zult vast heel aardig zijn maar straalt onzekerheid uit...
true en dan nog. gewoon lekker plaatjes draaien en met de muziek bezig zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij het doet voor zichzelf of voor een ander
ik geloof dat je het zelf een paar keer gezegd hebt in de afgelopen paar topicsquote:Op maandag 11 juli 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zou je me toch iets beter moeten kennen voordat je dat kan zeggen.
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd, dat blijkt wel weer.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat zegt hij letterlijk in de lapo van het vorige topic. Dat zijn punt dus niet is wel of geen chicks kunnen krijgen, maar dat een beter lichaam door trainen in de sportschool geen garantie is dat je je ook zekerder zal voelen.
Uiteraard, maar je krijgt meestal wat je bent. Dus de kans is het grootst dat hij vooral keuze heeft uit een heel klein groepje vrouwen die ook erg extreem onzeker zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Er zullen heus wel meisjes zijn die hem accepteren met zijn onzekerheden..
Ok ok, laatste reactie op jou, want je gebrek aan intelligentie begint me vrij pissig te maken nu.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
De enige die faalt ben jij. Want je geeft geen antwoord op de rest van mijn vraag.
Ik doe het absoluut niet voor iemand anders.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij het doet voor zichzelf of voor een ander
Is al dat oefenen op de basisschool daarmee toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd, dat blijkt wel weer.
heb je contacten in dat wereldje? [/offtopic]quote:Op maandag 11 juli 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het absoluut niet voor iemand anders.
Ik zou wel heel sneu zijn als ik elke week een paar uur plaatjes zou gaan draaien vanaf mijn kamer om te zeggen dat ik DJ ben.Ik doe het omdat ik het leuk vind, van muziek hou en later hier mijn van hoop te maken.
Precies!!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true en dan nog. gewoon lekker plaatjes draaien en met de muziek bezig zijn
Ik ben onzeker, maar zoek maar eens iemand die nergens onzeker over is.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik geloof dat je het zelf een paar keer gezegd hebt in de afgelopen paar topics
Totaal niet, maar ik ga over een tijdje een demotje sturen naar wat lokale zenders en 3FM.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je contacten in dat wereldje? [/offtopic]
Dat geloof ik wel ja, collega djquote:Op maandag 11 juli 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het absoluut niet voor iemand anders.
Ik zou wel heel sneu zijn als ik elke week een paar uur plaatjes zou gaan draaien vanaf mijn kamer om te zeggen dat ik DJ ben.Ik doe het omdat ik het leuk vind, van muziek hou en later hier mijn van hoop te maken.
Je had het gewoon verkeerd begrepen, maakt niet uit toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef JedimindhaX het volgende:
Begrijpend lezen? Hoor hem. Irl zou je niet zo tof doen
Van alles en nog wat, ik hoorde laatst dat dat eclectic heette ofzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja, collega djWelke stijl(en)?
Nice! Wel een uitdaging met mixen!quote:Op maandag 11 juli 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Van alles en nog wat, ik hoorde laatst dat dat eclectic heette ofzo.
Ik heb dan ook nergens gesteld dat gespierd zijn een garantie voor succes is, Einstein.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:32 schreef JedimindhaX het volgende:
Ok ok, laatste reactie op jou, want je gebrek aan intelligentie begint me vrij pissig te maken nu.
Dat ik geen 16 ben hebben we dus al vastgesteld.
Mijn antwoord op je andere en laatste vraag, voluit:
Ik heb de vrouwen niet voor het uitzoeken, nee. Maar je vraag is irrelevant, want ik heb nergens gezegd dat ik gespierd cq. supergespierd ben.
Snap je het nu? Niet zo slim doen tsjap.
Maar, dat is altijd zo op internet. Bij de meeste mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef JedimindhaX het volgende:
Oh, je bent een echte internetheld? Kom maar op.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:34 schreef JedimindhaX het volgende:
Laat gaan Kuif laat gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, je bent een echte internetheld? Kom maar op.
Ik ook. De overige posten zijn net zo puberaal. Ooit mensen van middelbare leeftijd serieus dit soort gesprekken zien voeren.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:30 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik was serieus. Ik heb op iedereen wel iets aan te merken qua uiterlijk. Er is altijd wel iets lelijks te vinden.
assertief of opgeFOKt?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, je bent een echte internetheld? Kom maar op.
Zeg maar gerust bij iedereen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar, dat is altijd zo op internet. Bij de meeste mensen.
Mijn moeder zei net ook al dat ik me gedraag als een puber, net.. ik ben de tienerjaren dan ook nog niet uit, dus het mag nog wel, toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ook. De overige posten zijn net zo puberaal. Ooit mensen van middelbare leeftijd serieus dit soort gesprekken zien voeren.
Ah, je bent gewoon een tokkie. Nou, wees er maar trots op. Kneus.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:40 schreef JedimindhaX het volgende:
assertief of opgeFOKt?
Come at me bro. Ik lust je rauw.
Ja maar sommige mensen hier zijn IRL ook écht zo vermoed ik - je hebt altijd van die felle ruziezoekers ertussen. Maar de meeste mensen praten hier groot terwijl ze IRL niet eens zouden durven.quote:
Waar dan? Ik zie alleen dat hij het heeft over uitstraling en hoe spieren je geen zelfverzekerde uitstraling geven, dat doet namelijk je state of mind.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:39 schreef JedimindhaX het volgende:
En nee, strawberry. Wat hij basically zei was dat t bij t versieren van chicks niet uitmaakt hoe gespierd je bent. En dat is gewoon niet waar.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat je uitstraalt is een "state of mind", dat doen spieren niet.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Sowieso oneens. Een vriend van mij die is echt enorm gespierd (komt bij die ene afbeelding in de buurt, hij is er ook altijd mee bezig), als je hem ziet denk je dat hij heel stoer enzovoort is. Maar eigenlijk is hij heel onzeker, soft en gevoelig. Chicks kan hij wel krijgen overigens.
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee Einstein, een gespierd lichaam neemt die onzekerheid en alles helemaal niet weg.
Het heeft niets met spieren te maken. Je innerlijke zelf is alles. Om het nog korter samen te vatten: Jezelf.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:39 schreef JedimindhaX het volgende:
En nee, strawberry. Wat hij basically zei was dat t bij t versieren van chicks niet uitmaakt hoe gespierd je bent. En dat is gewoon niet waar.
Ik heb zelf daarbij ook nergens gezegd dat gespierd zijn onzekerheid wegneemt. Dus misschien dat Techno zelf eerst maar eens moet leren lezen voordat hij gaat reageren op dingen die ik niet zeg.
Geloof wat je wil geloven. Gaat je so far aardig af.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, je bent gewoon een tokkie. Nou, wees er maar trots op. Kneus.
Jawel, het mag.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:41 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mijn moeder zei net ook al dat ik me gedraag als een puber, net.. ik ben de tienerjaren dan ook nog niet uit, dus het mag nog wel, toch?
wahahha die hoorde ik vanmiddag bij 3fm.... weer een geniaal nummerquote:Op maandag 11 juli 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:
Hier word in dit liedje toch sexy gedanst, dat hoort zo bij het versieren
Ok, dan heb ik niets gezegt. Ik verdwaal hier in de ruzie'squote:Op maandag 11 juli 2011 23:44 schreef JedimindhaX het volgende:
Firefly3, lees al mn posts eerst nog een x. Je lult volledig langs me heen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Romana is de liefde van mijn leven.Kan je nog die tijd herrineren dat ik op dat lelijke wijf Geraldine viel whaha nu heb ik een echte vrouw gevonden. Wat een vrouw mensen wat een vrouw.
Ja sexy he , zo hoor je te versierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoef niets te geloven, dat doe jij maar in de kerk. En dat de geen staande ovatie krijgt, wat wel blijkt zelfs, bewijst jouw ongelijk alleen maar. Maar ga vooral door, je bent best vermakelijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:43 schreef JedimindhaX het volgende:
Geloof wat je wil geloven. Gaat je so far aardig af.
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja sexy he , zo hoor je tokkies te versieren
Ik wilde net beginnen over dat topic. Of je in een verhitte discussie als deze ook zou willen gaan slaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:40 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
assertief of opgeFOKt?
Come at me bro. Ik lust je rauw.
Ik moet zeggen dat ik wel eens heb geroepen dat ik zo'n beetje alles zou nemen wat een kut heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja sexy he , zo hoor je te versieren
Als jij dat vind, dan mag je dat best wel voor jezelf gebruiken. Alleen moet je eraan werken om je altijd op hetzelfde hoge niveau van zekerheid te voelen. Ongeacht of je zo vooruit loopt, of dat je een vieze vlek op je shirt hebt.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:45 schreef M-townGangster het volgende:
Als je een beetje gespierd bent en je staat goed rechtop met je borst vooruit ga je je daardoor wel zekerder voelen vind ik..
Veel liever dan Gerrie; ze kan wss ook pannenkoeken bakken.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel eens heb geroepen dat ik zo'n beetje alles zou nemen wat een kut heeft.
Ik neem mijn woorden terug na het zien van Romana.
je vind haar niet sexy?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel eens heb geroepen dat ik zo'n beetje alles zou nemen wat een kut heeft.
Ik neem mijn woorden terug na het zien van Romana.
Ehm nee ik hou het wel bij je weet wel.quote:
Horen ze het ook eens een vrouw.quote:
Je bent nog scherp voor zo'n ouwe lul.quote:
Als je er te voor kunt zetten vind ik het helemaal niks. Je weet wel, alsof de hulk voor je staat, alleen dan niet in het groen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef Mpj het volgende:
Maar wat is gespierd volgens jullie? Die ene overdreven gespierde of die Strawberry posttE?
Die is niet heel gespierd maar ook geen ielig mannetje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef Mpj het volgende:
Maar wat is gespierd volgens jullie? Die ene overdreven gespierde of die Strawberry posttE?
Hoe ouder je lul, hoe helderde je denkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent nog scherp voor zo'n ouwe lul.
Daar herken ik mezelf wonderwel helemaal in.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef firefly3 het volgende:
Trouwens, iets heel belangrijks:
We plaatsen automatisch succes barrieres om ons heen. Daarbij "schrik" je als je veel meer succes hebt dan normaal. Je bent dan bang om haar te verliezen, en ga je voorzichtiger doen waardoor je het voor jezelf verpest. Het is belangrijk om over deze barrieres heen te stappen en voor jezelf te begrijpen dat deze succes iets normaals is dat je 100% verdient.Het is niet alleen met vrouwen zo, maar ook bijvoorbeeld met mensen die ineens beroemd worden of mensen die ineens veel meer geld verdienen dan normaal. Ze krijgen dan zo'n angst om ermee verder te gaan.
Die zet ik op een tegel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe ouder je lul, hoe helderde je denkt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar herken ik mezelf wonderwel helemaal in.Wie had dat ooit verwacht.
Dat is helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Daar herken ik mezelf wonderwel helemaal in.Wie had dat ooit verwacht.
wel herkenbaar. dit zal ongetwijfeld te maken hebben ook met je comfortzone in het algemeen niet? voorbij je grenzen kunnen gaan omdat je het verdientquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef firefly3 het volgende:
We plaatsen automatisch succes barrieres om ons heen. Daarbij "schrik" je als je veel meer succes hebt dan normaal. Je bent dan bang om haar te verliezen, en ga je voorzichtiger doen waardoor je het voor jezelf verpest. Het is belangrijk om over deze barrieres heen te stappen en voor jezelf te begrijpen dat deze succes iets normaals is dat je 100% verdient.Het is niet alleen met vrouwen zo, maar ook bijvoorbeeld met mensen die ineens beroemd worden of mensen die ineens veel meer geld verdienen dan normaal. Ze krijgen dan zo'n angst om ermee verder te gaan.
ik maakte die fout... het klonk nergens naar... maar dat is met de meeste van zulke artiesten. toets zanger + willekeurige erg nederlands klinkende naam in en je hebt er wel een te pakken hahaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze zien er wel gelukkig uit, toch?
[..]
Zijn er mensen die het met volume aan kijken dan?
Van de tweede vind ik het erg dat de ouders niet hebben ingegrepen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze zien er wel gelukkig uit, toch?
Dat overdreven gespierde zou ik zelfs lelijk vinden. Dat wat strawberry postte was wel mooi, maar ook met een buikje zou ik hem niet afkeuren. Denk dat het zo'n man hooguit wat meer zelfvertrouwen geeft zodat die dat ook meer uit kan stralen. Net als dat meisjes/vrouwen altijd maar slanker willen zijn, vooral om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:04 schreef Mpj het volgende:
Kuskroel alarm. Vlucht nu het kan mensen.quote:
Nee man. Lief juist.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Kuskroel alarm. Vlucht nu het kan mensen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Van de tweede vind ik het erg dat de ouders niet hebben ingegrepen.
Angst voor het succes? Dat is gewoon onzekerheid.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:01 schreef firefly3 het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Kuskroel alarm. Vlucht nu het kan mensen.
Ik kan me er nog een herineren van een twaalf jarig kind ofzo die zong dat ze verliefd was.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
En je hebt de andere draken nog niet eens gezien..
Precies!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wel herkenbaar. dit zal ongetwijfeld te maken hebben ook met je comfortzone in het algemeen niet? voorbij je grenzen kunnen gaan omdat je het verdient
Waarom is dat triest?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me er nog een herineren van een twaalf jarig kind ofzo die zong dat ze verliefd was.
Ze zong niet eens zo slecht, maar die jongen waar ze "verliefd" op was.![]()
Zelfs ik was knapper toen ik twaalf was.
Ervan overtuigd raken dat je het verdient, ook vooral.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wel herkenbaar. dit zal ongetwijfeld te maken hebben ook met je comfortzone in het algemeen niet? voorbij je grenzen kunnen gaan omdat je het verdient
Inderdaad, mensen zijn onzeker voor de dingen die ze nog niet hebben meegemaakt. Het is een natuurlijke zelfbescherming die ingebouwd zit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Angst voor het succes? Dat is gewoon onzekerheid.
Was niet triest op dat jochie na.quote:
Als ze niet zingt en een leuk karakter heeft wel ja.quote:
Volgens mij hebben ze teveel ingegrepenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Van de tweede vind ik het erg dat de ouders niet hebben ingegrepen.
Ja he.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
SorryIets met daken en heul hard roepen
Je kan toch verliefd zijn op iemand die niet knap is? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Was niet triest op dat jochie na.![]()
Dat kind was alles behalve knap.
Bedoel je zoiets?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Was niet triest op dat jochie na.![]()
Dat kind was alles behalve knap.
Met andere woorden, jij zou haar niet doen, maar de users hier hebben een lage standaard?quote:
Zoiets maar dat andere meisje was op de fiets.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
Nu stop ik ermee, sorry voor off topic.
Alles is relatief. Iets hogere standaards en we zijn allemaal sukkels. En dan volgt de grote verbroedering vanzelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij zou haar niet doen, maar de users hier hebben een lage standaard?
Nee dat zeg ik niet, anders zou er geen hoop meer zijn voor mij ghehe.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan toch verliefd zijn op iemand die niet knap is? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Jij verdient dat gewoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ervan overtuigd raken dat je het verdient, ook vooral.
dat is wel wat anders dat die kerel die je daarstraks postte hequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Nou tadaaaaaaa hier is die mijn droom man![]()
Dat gaat bij mij ff duren als het gebeurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ervan overtuigd raken dat je het verdient, ook vooral.
Als je eenmaal seksueel gefrustreerd bent, is dat ook moeilijk te bevatten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij ff duren als het gebeurt.
Eerst twee rondlopen met het gevoel "huh een vrouw die mij leuk vindt, dat kan niet kloppen"
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je eenmaal seksueel gefrustreerd bent, is dat ook moeilijk te bevatten.
Ik wil zijn witte chocolade wel zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Nou tadaaaaaaa hier is die mijn droom man![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil zijn witte chocolade wel zijn.
Zou je dat erg vinden?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:53 schreef deelnemer het volgende:
Seks met minderjarigen wordt binnenkort verplicht om de toenemende seksuele frustratie onder pubers te bestrijden.
Inderdaadquote:
Ik ben minderjarig dus dan lijkt het me logisch dat ik het met een minderjarige doe.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:53 schreef deelnemer het volgende:
Seks met minderjarigen wordt binnenkort verplicht om de toenemende seksuele frustratie onder pubers te bestrijden.
Bruine chocolade ook goed meid?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil zijn witte chocolade wel zijn.
Hier had een flauwe grap kunnen staan. Maar hij deed het niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
ik smacht zo naar witte chocola!!!!!!!!!!
Zeker wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jij ook zo geil langs je lippen kan likken.
Hoho ik probeer Aardbei te lokken voor Duo Penotti dat is enorm on-topic.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:14 schreef JedimindhaX het volgende:
Kijk uit, straks grijpt een mod in hoorgevaarlijk off-topic
Oh nee, wacht, ik ben het niet
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:14 schreef JedimindhaX het volgende:
Kijk uit, straks grijpt een mod in hoorgevaarlijk off-topic
Lokken nog wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho ik probeer Aardbei te lokken voor Duo Penotti dat is enorm on-topic.
Je praat langs me heen. Grats.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik praat langs je heen, hoe ?quote:
Door te reageren op dingen die ik niet zeg. Kheb nml nergens beweerd dat ik wel altijd on-topic blijf.quote:
Wtf? Je moet echt wat doen aan je interpretatie van dingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:22 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Door te reageren op dingen die ik niet zeg. Kheb nml nergens beweerd dat ik wel altijd on-topic blijf.
Ben je toevallig familie van Techno?
Man ik reageer er niet serieus op. Ik maak gewoon een grap.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:22 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Door te reageren op dingen die ik niet zeg. Kheb nml nergens beweerd dat ik wel altijd on-topic blijf.
Ben je toevallig familie van Techno?
Je had het überhaupt niet over hem.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Man ik reageer er niet serieus op. Ik maak gewoon een grap.
Ik beschuldig je helemaal nergens van joh.
Ja dat ook nog.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je had het überhaupt niet over hem.
Ok, fuck jou.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wtf? Je moet echt wat doen aan je interpretatie van dingen.
Waar lees je dat in vredesnaam?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:28 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ok, fuck jou.
Hij zegt dat wat ik eerst deed ook off-topic was.
Het was een niet serieuze reactie op een post van jou. Heeft verder niks met jou het maken ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:28 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ok, fuck jou.
Hij zegt dat wat ik eerst deed ook off-topic was. Wat ik nergens ontken. Compleet irrelevante opmerking dus. Verschil is alleen dat ik er meteen een ban voor heb gekregen. Ik doelde er dus op dat ik het idee heb dat er niet 100% eerlijk gemodereerd wordt.
Hoe de fuck kom je erbij dat ík moet werken aan míjn interpretatie van dingen? Als zij het zijn die met compleet irrelevante reacties komen op dingen die ze denken dat ik zeg/bedoel, maar die ik nergens ook daadwerkelijk zeg. Echt, je bent niet goed wijs kind.
^^^^^^^quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
HOEZO ZIE JE NIET DAT DAT NIET SERIEUS BEDOELD IS?quote:
Ik dacht toch echt dat hij het had over hoe ik eerst met tijnbrein het had over een mmv trio met mogelijkerwijs jouquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, problemen met interpretatie. Hij had het daar over zichzelf.
Je had het toch over jezelf dat geflirt met mij 'on-topic' was, niet over hem?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
HOEZO ZIE JE NIET DAT DAT NIET SERIEUS BEDOELD IS?
Ah nu begrijp ik al wat jij verkeerd ziet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:35 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat hij het had over hoe ik eerst met tijnbrein het had over een mmv trio met mogelijkerwijs jou
Duo penotti=dp=dubbel penetratie
Kom gewoon niet met irrelevante reacties mijn kant op. Alsof ik het zelf niet doorheb wanneer ik off-topic ga.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
HOEZO ZIE JE NIET DAT DAT NIET SERIEUS BEDOELD IS?
Een kliederboel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah nu begrijp ik al wat jij verkeerd ziet.
Zij had het over witte chocolade en ik over bruine en wat krijg je dan?
Jonge zij had het over de witte chocolade song ik vroeg of bruine chocola ook goed was.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:36 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Kom gewoon niet met irrelevante reacties mijn kant op. Alsof ik het zelf niet doorheb wanneer ik off-topic ga.
Nee joh, hij bedoelde dat ik blank ben en hij een neger. Dat maakt samen duo penotti.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:35 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat hij het had over hoe ik eerst met tijnbrein het had over een mmv trio met mogelijkerwijs jou
Duo penotti=dp=dubbel penetratie
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een ban gekregen omdat je zgn citeerde uit een DM van Tamasii en haar zo iets in de schoenen probeerde te schuiven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:28 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hij zegt dat wat ik eerst deed ook off-topic was. Wat ik nergens ontken. Compleet irrelevante opmerking dus. Verschil is alleen dat ik er meteen een ban voor heb gekregen. Ik doelde er dus op dat ik het idee heb dat er niet 100% eerlijk gemodereerd wordt.
Jezus man...zet jezelf nog meer voor schut.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:36 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Kom gewoon niet met irrelevante reacties mijn kant op. Alsof ik het zelf niet doorheb wanneer ik off-topic ga.
Hoeft niet, als hij het bedoelt als iets wat ik zou hebben bedoeld met mijn post. Denk er " " omheen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee joh, hij bedoelde dat ik blank ben en hij een neger. Dat maakt samen duo penotti.
Anders stond er wel 'jij probeert' ipv 'ik probeer' in deze post:
[..]
Jezus Christus, hoeft niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hoeft niet, als hij het bedoelt als iets wat ik zou hebben bedoeld met mijn post. Denk er " " omheen.
Dan betrek je het te snel op jezelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hoeft niet, als hij het bedoelt als iets wat ik zou hebben bedoeld met mijn post. Denk er " " omheen.
Understatement.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan betrek je het te snel op jezelf.
Nee hoeft niet, maar ligt dat voor de hand? Zoals ik al zei, betrek niet alles op jezelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg nergens dat ik dat niet geloof. Ik leg enkel uit waarom wat ik dacht zou kunnen, gezien het, hm, taaltechnische.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezus Christus, hoeft niet?
Het is zoals Aardbei het zegt niks meer niks minder.
Okee maar het is nu duidelijk het ging niet over jou.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg nergens dat ik dat niet geloof. Ik leg enkel uit waarom wat ik dacht zou kunnen, gezien het, hm, taaltechnische.
Dat ik dingen snel op mezelf betrek is zeker waar. Maar na dat gedoe met Techno...
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg nergens dat ik dat niet geloof. Ik leg enkel uit waarom wat ik dacht zou kunnen, gezien het, hm, taaltechnische.
Dat ik dingen snel op mezelf betrek is zeker waar. Maar na dat gedoe met Techno...
Het is niet alleen dat. Ik heb een verleden met oneerlijk behandeld worden. Voel me vrij snel aangevallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
![]()
Ga lekker slapen, morgen is er een nieuwe dag.
Met Techno was het een soortgelijk probleem imo. Al is hij er wel enorm goed in het bloed onder mensen hun nagels vandaan te halen ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:45 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Anyway, excuses, heloef, -Strawberry-
Misverstandje ;x
Maakt niet uit jongen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Anyway, excuses, heloef, -Strawberry-
Misverstandje ;x
Ok, dan vertrouw je het al snel niet meer, en ontdek je allerlei niet bedoelde interpretatie mogelijkheden. In dit geval leek het oneeerlijk dat de één wel wegkomt met off-topic posten en jij niet. Maar ook dat zie je verkeerd. Je krijgt niet snel een ban voor off-topic posten. Je krijgt wel een ban voor citeren uit de DM's van een andere user (ook al is het alleen maar 'alsof').quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:49 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat. Ik heb een verleden met oneerlijk behandeld worden. Voel me vrij snel aangevallen.
Daarom ben je het zelf ook, omdat het zo "de bom" is..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:14 schreef obsama het volgende:
Ben geen vrijgezel maar wou toch even mijn 2 cent geven: Vrijgezel zijn is de bom
Ze bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:15 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Daarom ben je het zelf ook, omdat het zo "de bom" is..
Vrij snel is eigenlijk nog een understatement, je ging uit je dak om niks. Werk je daar al aan? Lijkt mij tenminste prettiger voor jezelf als je zoiets los kan laten en überhaupt niet zo paranoïde hoeft te denken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:49 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat. Ik heb een verleden met oneerlijk behandeld worden. Voel me vrij snel aangevallen.
Jij niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:08 schreef formerjellybean het volgende:
huh ik heb geen priveberichten openbaar gemaakt
O sorrie! Ik reageerde op een aantal pagina's terug!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:12 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh ik begreep het even niet , ik had wel hele mooie clipjes geplaatst
Thanks. Maar laat het maar met rust.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je hebt een ban gekregen omdat je zgn citeerde uit een DM van Tamasii en haar zo iets in de schoenen probeerde te schuiven.
Aan de andere kant als iemand zoals Rinus iemand kan vinden ( diegene die zo verschrikkelijk sexy danst is zijn vriendin) dan lukt het anderen toch ook .quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:14 schreef Crutch het volgende:
Iedere keer als ik dat soort filmpjes kijk ga ik een beetje dood van binnen.
Sorry, ik lees het nu pas (te laat dus).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks. Maar laat het maar met rust.
Ah prima regel jij het slachtoffer voor mij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:56 schreef JoeyT het volgende:
Gewoon niet zoveel praten over neuken maar gewoon doen. Heb je ook geen misverstanden...
Als ik een moddervette autist zou willen zou het me ook gelukt zijn ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Aan de andere kant als iemand zoals Rinus iemand kan vinden ( diegene die zo verschrikkelijk sexy danst is zijn vriendin) dan lukt het anderen toch ook .
Maakt niet uit, vind het wel lief.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sorry, ik lees het nu pas (te laat dus).
Ik heb regelmatig sjans met bezette mannen/jongens, maar ik vind dat er niet zoveel mis is met een beetje flirten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vind het wel lief.
Over versieren gesproken, net ging de buurman mij versieren, die notabene een vriendin heeft! Dat vind ik echt geen stijl,
Je kon het niet laten he, smeerlap!quote:
T.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kon het niet laten he, smeerlap!
Van wie eigenlijk?
Nee ik ook niet. Maar wel wanneer hij nooit daarover begint en mijn broertje vraagt; waar is je vriendin? Waarop hij zegt dat ze op vakantie is en hij dus alle rust en ruimte heeft voor andere dingen met een knipoog naar mij. Dat vind ik gewoon vies.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig sjans met bezette mannen/jongens, maar ik vind dat er niet zoveel mis is met een beetje flirten.
Dat is gewoon te ranzig en smakeloos.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar wel wanneer hij nooit daarover begint en mijn broertje vraagt; waar is je vriendin? Waarop hij zegt dat ze op vakantie is en hij dus alle rust en ruimte heeft voor andere dingen met een knipoog naar mij. Dat vind ik gewoon vies.
Ja toch! Met mn broertje erbij he... wtf.quote:
Ik weet niet wat voor type het verder is, maar ik denk dat hij je broertje een beetje zat te plagen met zijn vriendinnetje en dat hij nu zijn gang kan gaan, en vervolgens jou een knipoog gaf om je bij de 'grap' te betrekken. Zo zou ik het eerder opgevat hebben als het zo ging.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar wel wanneer hij nooit daarover begint en mijn broertje vraagt; waar is je vriendin? Waarop hij zegt dat ze op vakantie is en hij dus alle rust en ruimte heeft voor andere dingen met een knipoog naar mij. Dat vind ik gewoon vies.
Vanwaar die likkebaardende smiley dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef Tamashii het volgende:
Ja nee, ik ga niet het hele verhaal hier vertellen want we stonden een half uurtje te kletsen, maar het was echt versieren, en niet voor de eerste keer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor type het verder is, maar ik denk dat hij je broertje een beetje zat te plagen met zijn vriendinnetje en dat hij nu zijn gang kan gaan, en vervolgens jou een knipoog gaf om je bij de 'grap' te betrekken. Zo zou ik het eerder opgevat hebben als het zo ging.
Het is maar hoe je dingen interpreteert. Voor mij is dat geen likkebaardende smiley, maar meer van iewl hahaha. Ik gebruik hem ook heel vaak dus ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanwaar die likkebaardende smiley dan?
Kijk zo klinkt het al heel anders ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nee, ik ga niet het hele verhaal hier vertellen want we stonden een half uurtje te kletsen, maar het was echt versieren, en niet voor de eerste keer.
Indeed.quote:
Dit is ieuww -->>>quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef Tamashii het volgende:
Het is maar hoe je dingen interpreteert. Voor mij is dat geen likkebaardende smiley, maar meer van iewl hahaha. Ik gebruik hem ook heel vaak dus ja.
Het is een iewl- hahahaah smiley. Sowieso lekker boeiend.quote:
Het boeit wel want zo worden je reacties heel anders geinterpreteerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:44 schreef Tamashii het volgende:
Het is een iewl- hahahaah smiley. Sowieso lekker boeiend.
Ze werden anders prima geinterpreteerd voordat jij er over begon.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Het boeit wel want zo worden je reacties heel anders geinterpreteerd.
Dat denk je maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef Tamashii het volgende:
Ze werden anders prima geinterpreteerd voordat jij er over begon.
Ghehe, het is wel een toffe kerel hoor. Maar ik geloof dat hij minstens 10 jaar ouder is.quote:
Hij heeft toch een vriendin?quote:
So?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ghehe, het is wel een toffe kerel hoor. Maar ik geloof dat hij minstens 10 jaar ouder is.
Ja, een super lieve zelfs! En ze is ook best knap en ze studeert.quote:
Misschien heb jij iets wat zij niet heeft waar hij het wel voor een keertje op zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, een super lieve zelfs! En ze is ook best knap en ze studeert.
Ja geen idee. Zijn vriendin heeft altijd uggs aan, toen had ik vd winter uggs aan, zei die tegen mij dat het zo mooi was en dat het leuk stond...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien heb jij iets wat zij niet heeft waar hij het wel voor een keertje op zou kunnen.
uggs...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja geen idee. Zijn vriendin heeft altijd uggs aan, toen had ik vd winter uggs aan, zei die tegen mij dat het zo mooi was en dat het leuk stond...jaja en please geen gebash richting uggs nou!
quote:
Ah, dus je wéét dat ze spuug- en spuuglelijk zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef Tamashii het volgende:
jaja en please geen gebash richting uggs nou!
Dat is echt vaag. Ew is wel het laatste waar ik bij zo'n smiley aan denk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is maar hoe je dingen interpreteert. Voor mij is dat geen likkebaardende smiley, maar meer van iewl hahaha. Ik gebruik hem ook heel vaak dus ja.
Uggs.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Ja geen idee. Zijn vriendin heeft altijd uggs aan, toen had ik vd winter uggs aan, zei die tegen mij dat het zo mooi was en dat het leuk stond...jaja en please geen gebash richting uggs nou!
Ik hoorde ook iets heel anders, maar duidelijk. Dat is wel een goede reden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sorry, ik lees het nu pas (te laat dus).
Bah, wat een glibber.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, tis maar waar je je druk om kan maken. Als er een leuk meisje op uggs loopt is het voorbij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah, dus je wéét dat ze spuug- en spuuglelijk zijn.
Minstens net zo erg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, tis maar waar je je druk om kan maken. Als er een leuk meisje op uggs loopt is het voorbij?het kan nooit zo erg zijn als witte sokken in sandalen.
Dat...quote:
Het is minstens net zo erg, net als harembroeken en Nickelson vuilniszakken jassen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:20 schreef Tamashii het volgende:
Tsja, tis maar waar je je druk om kan maken. Als er een leuk meisje op uggs loopt is het voorbij?het kan nooit zo erg zijn als witte sokken in sandalen.
Dat meent gij niet! Nickelson jassen staan wel boven aan ja, maar wat ik net zag overtreft veel: een redelijk dik meisje met een kleine zwarte legging met daarop een nickelson jas tot net over haar billen. :/quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is minstens net zo erg, net als harembroeken en Nickelson vuilniszakken jassen.
Een kleine zware legging? Hoe moet ik dat zien? Eentje die te kort is?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat meent gij niet! Nickelson jassen staan wel boven aan ja, maar wat ik net zag overtreft veel: een redelijk dik meisje met een kleine zwarte legging met daarop een nickelson jas tot net over haar billen. :/
Ik ook, maar niet omdat ik ze mooi vindt maar omdat het de enige schoenen zijn waarop ik lang kan lopen zonder pijn en inlegzooltjes voor mijn vertyfte holle voeten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:23 schreef Tamashii het volgende:
Nouja hoe erg het ook is, ik hou van mijn uggs.
Dat zag er dus uit als een soort van rolmops?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef Tamashii het volgende:
Ja eigenlijk te klein, hij zat heel strak en vreemd.
Ja net als een Michelin mannetje of hoe je dat ook noemt...xDquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zag er dus uit als een soort van rolmops?
Dat kan ik nog begrijpen, dat je ze draagt voor comfortquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet omdat ik ze mooi vindt maar omdat het de enige schoenen zijn waarop ik lang kan lopen zonder pijn en inlegzooltjes voor mijn vertyfte holle voeten.
Maar bijna alle meiden hebben tegenwoordig wel een paar uggs heb ik het idee.
Weet je wat nog erger dan Uggs voor vrouwen is? Je hebt ze ook voor mannen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar waarom zoiets in godsnaam een mode-item wordt, het is me een raadsel, en 99,9% van alle mannen ook dus het kan nooit uitgevonden zijn om mannen te plezieren, zoals de rest van alle mode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2011 16:33:52 ]
Ik kan mij niet voorstellen dat die verkopen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger dan Uggs voor vrouwen is? Je hebt ze ook voor mannen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger dan Uggs voor vrouwen is? Je hebt ze ook voor mannen.Dat is erg omdat het een vrouwenmode is, ik vind ze eerlijk gezegd wel beter bij mannen passen vanwege de lompe vorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Daar ben ik het wel mee eens. Naast dat ze ook nog eens behoorlijk prijzig zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan ik nog begrijpen, dat je ze draagt voor comfort
Maar waarom zoiets in godsnaam een mode-item wordt, het is me een raadsel, en 99,9% van alle mannen ook dus het kan nooit uitgevonden zijn om mannen te plezieren, zoals de rest van alle mode.
Zoals je met hoge hakken meer vrouwelijkheid uitstraalt, zo straal je met Uggs uit dat je een lomp lui varken bent dat achteloos achter de meute aanzwiebert.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is erg omdat het een vrouwenmode is, ik vind ze eerlijk gezegd wel beter bij mannen passen vanwege de lompe vorm.Wanneer gaan we shoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2011 16:39:57 ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger dan Uggs voor vrouwen is? Je hebt ze ook voor mannen.En dan in combinatie met een korte broek en the horror is compleet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
En dan in combinatie met een korte broek en the horror is compleet:Dat is echt té erg gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan in combinatie met een korte broek en the horror is compleet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
Ikke niet, mijn lompste schoenen zijn mijn motorlaarzen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet omdat ik ze mooi vindt maar omdat het de enige schoenen zijn waarop ik lang kan lopen zonder pijn en inlegzooltjes voor mijn vertyfte holle voeten.
Maar bijna alle meiden hebben tegenwoordig wel een paar uggs heb ik het idee.
Een man die mee wil shoppen?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:06 schreef Mpj het volgende:
Nickelson jassen.Gelukkig heb ik mijn kleine zusje van 14 daarvan kunnen weerhouden (wilde ze ook kopen), maar niks mis met uggs. Wel met die nep uggs.
Door de schapenvacht zijn het laarzen die je ook in de zomer kan dragen. Dat is luchtig, of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
Alleen als het vriest kan je ze nog een beetje verantwoorden.
Vandaar. Altijd als ik met dit weer meisjes zie lopen met uggs vond ik het raar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door de schapenvacht zijn het laarzen die je ook in de zomer kan dragen. Dat is luchtig, of zo.
Ja, ik las dus dat je daarom niet gaat zweten in de zomer met die laarzen. Het is voor zowel winter als zomer. Ik vroeg me precies hetzelfde af als jij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Vandaar. Altijd als ik met dit weer meisjes zie lopen met uggs vond ik het raar.
Icm een vrouw die er eigenlijk een hekel aan heeft. Apart stel hequote:
Uniek simpelweg uniek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Icm een vrouw die er eigenlijk een hekel aan heeft. Apart stel he
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey, je leeftijd staat in je ondertitel. SlimWas je het beu dat iedereen erom vroeg?
Ah FOK! brengt mensen echt bij elkaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar mijn goede vriend naatje_1 had in zijn ondertitel "17 en seksueel gefrustreerd."
Maar die heeft dat veranderd naar "17 en niet meer zo gefrustreerd" aangezien ie via Fok! een vriendin heeft gekregen die hem ontmaagd heeft. Dus heb ik die ondertitel maar overgenomen.
Een leuk stel ook ben met hun naar Parkpop geweest en die BBQ.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah FOK! brengt mensen echt bij elkaar.
Nee joh, daardoor werkt het juist zo goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Icm een vrouw die er eigenlijk een hekel aan heeft. Apart stel he
Misschien de standaard voor jezelf om laag halen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:04 schreef ayumu het volgende:
Tvp omdat het maar niet wil lukken om de juiste te vindenHet is dus niet zo dat ik faal om te versieren meer omdat ik op bepaalde types val het lijkt wel of ze niet bestaan
Dat werkt niet altijd zo makkelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misschien de standaard voor jezelf om laag halen?
In ieder geval een stuk minder irritant.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zou mooi zijn als je dat kon bepalen dan had de liefde een stuk leuker gemaakt. Sorry ben even cynisch.
Dat onvoorspelbare maakt de liefde juist toch zo mooi en leuk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zou mooi zijn als je dat kon bepalen dan had de liefde een stuk leuker gemaakt. Sorry ben even cynisch.
Dat weet ik. Maar je bepaalt wel voor jezelf wat je wel leuk vind en niet leuk vind. Als jij op brunettes valt, kun je ook een keer kijken of er blondines zijn die misschien ook wel schattig zijn zodat de keuze groter is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd zo makkelijk.
Je bepaalt niet waar je verliefd op wordt of op valt.
Ja als het leuk onvoorspelbaar is , maar niet als het kut onvoorspelbaar is. Als het leuk gaat is het leuk , helaas heb downers in de liefde .quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat onvoorspelbare maakt de liefde juist toch zo mooi en leuk?
MIjn voorkeur gaat ook uit naar donker haar, maar heb ik wel blondines gehad. Het gebeurd gewoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Tamashii het volgende:
Dat weet ik. Maar je bepaalt wel voor jezelf wat je wel leuk vind en niet leuk vind. Als jij op brunettes valt, kun je ook een keer kijken of er blondines zijn die misschien ook wel schattig zijn zodat de keuze groter is.
+1quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet ik nog meemaken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden waarop ik verliefd wordt het en wederzijds is enzoquote:
+1quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden waarop ik verliefd wordt het en wederzijds is enzo
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden waarop ik verliefd word en het wederzijds is enzo
het is toch niet heel verkeerd om iets van eisen te hebben? dat je soepel bent in die eisen is misschien weer wat andersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misschien de standaard voor jezelf om laag halen?
Nee wat ze bedoelt is dat je misschien te hogen eisen hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het is toch niet heel verkeerd om iets van eisen te hebben? dat je soepel bent in die eisen is misschien weer wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |