abonnement Unibet Coolblue
pi_99369432
en weer terug...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank jullie wel voor het digitale meeleven.

@ golfer :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Steer: niet alles is wetenschappelijk te onderbouwen als de "klinische blik".
Er zijn wel wet.sch. onderbouwde richtlijnen voor een flink aantal ziektebeelden.
Bij jou is geen sprake daarvan en is het de therapeut vrij om te behandelen naar inzicht en
ervaring.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:50:57 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99369600
He AnneX :*

Heb je vandaag steun van mr. X of is die aan het werk?
Confidence through competence
pi_99369817
Ja steun ( natuurlijk).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:00:36 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99370011
@ AnneX: Goed dat je jouw broer toch hebt kunnen bereiken en dat die hier naartoe komt. Hopelijk is hij nog op tijd om jullie moeder nog bij leven te kunnen zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99370168
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:47 schreef AnneX het volgende:
en weer terug...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annex, ik weet niet of je op mijn 2 cents zit te wachten,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn dat je broer onderweg is, ik hoop dat hij op tijd is en dat jullie in goede harmonie afscheid kunnen nemen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:10:18 #156
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99370485
Sterkte Annex!!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99371114
de 2cents van Lein : begin van de avond hoor ik meer van degene die
dit heeft doorgespeeld naar de arts.
Je advies hou ik in gedachten.

Harmonie en mijn broer: Never gonna happen vrees ik. 8)7

En vanavond eten wij - ja dat moet ook gebeuren -
Italiaans wokgroenten - kipfilet - pasta en roerbakken met groene curry en cocosmelk.
Weinig creativiteit.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:32:05 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99371583
Hier vanavond ook een simpele maaltijd uit de laatste Allerhande.
Komkommer met Thai beef. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99371786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:32 schreef golfer het volgende:
Hier vanavond ook een simpele maaltijd uit de laatste Allerhande.
Komkommer met Thai beef. :9
Lijkt me lekker! Vandaag eet ik weer verrassing. :Y)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99371981
Ik eet twee salades uit het bedrijfsrestaurant met een donker kaiserbroodje ;) Daarna meteen naar de sportschool. MrLie zit in laatste vergadering voor de vakantie en wordt voorzien van eten ;)

Sterkte Anne!
pi_99372231
:W
veel sterkte en een dikke knuffel voor AnneX :*

ik heb vannacht niet geslapen behalve een klein stukje en in dat stukje ging net mn zusje met mn ouders weer op weg naar Schiphol en heb dus geen 'afscheid' genomen... :@ zusje gaat 10 dagen naar Lloret met 5 meiden.

vanmiddag maar naar werk gegaan want ik wil perse naar Harry Potter vnv. vriendin met wie ik ga smste dat ze precies hetzelfde als ik had (ik heb haar aangestoken dus)... zij is vanmiddag juist naar huis gegaan om te slapen want wil ook perse naar Harry Potter. we gaan om 18u eerst onbeperkt tapas eten bij La Cubanita :9 :9 en om 21u dan HP laatste deel A (die ik al 2x heb gezien) en om 0.01u premiere van HP laatste deel B. Als ik heel moe word kan ik bij A dus slapen, als ik maar niet bij B in slaap val!

over kwartiertje weg van kantoor en naar app om behang in studio'tje te checken (ouders zijn daar nu)! oooh ben zo benieuwd! *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99372362
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:36 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Lijkt me lekker! Vandaag eet ik weer verrassing. :Y)
Ik ook :o Iets met Tjap Tjoy hoorde ik aan de telefoon *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99372413
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:

over kwartiertje weg van kantoor en naar app om behang in studio'tje te checken (ouders zijn daar nu)! oooh ben zo benieuwd! *O*
Wie laat jij allemaal klussen joh :o Ik heb je volgens mij nog niet een keer horen vertellen dat je zelf iets gedaan hebt :o Behalve IKEA en de Gamma leegkopen :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99372566
Ik heb 2 maanden zowat elk moment geklust toen ik hier ging wonen. Behalve als ik naar de klus-cursus ging. :+ En dat vond ik echt heel fijn, want zo werd de flat echt van mij.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99372642
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:22 schreef AnneX het volgende:
de 2cents van Lein : begin van de avond hoor ik meer van degene die
dit heeft doorgespeeld naar de arts.
Je advies hou ik in gedachten.

Harmonie en mijn broer: Never gonna happen vrees ik. 8)7

En vanavond eten wij - ja dat moet ook gebeuren -
Italiaans wokgroenten - kipfilet - pasta en roerbakken met groene curry en cocosmelk.
Weinig creativiteit.
Hey AnX, alles is al gezegd en ik weet hoe je je ongeveer moet voelen, dikke :* en sterkte met die broer :')
pi_99372726
Weer terug van werkgroep, en eindelijk konden we in het programma *O* En we hebben een applicatie-beheerder (heet iemand zo Pee? ) die 1 juli is begonnen, met het systeem al gewerkt heeft in het ZMC en de boel van buiten kent en alles kan aanpassen cq bouwen voor ons _O_

Ik heb ook gevraagd of onze voorzitter een mail met printscreentjes kan maken voor iedereen op de poli, en dan ook echt iedereen om wat meer begrip voor onze gigaklus te genereren *) We hebben de medewerking hard nodig van alle mensen en we lopen nu soms dood op heel veel scepsis en dat is jammer!
pi_99372785
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wie laat jij allemaal klussen joh :o Ik heb je volgens mij nog niet een keer horen vertellen dat je zelf iets gedaan hebt :o Behalve IKEA en de Gamma leegkopen :')
dan heb je die keren gemist :+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99372921
Foto's FFT, foto's !!
pi_99373283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Weer terug van werkgroep, en eindelijk konden we in het programma *O* En we hebben een applicatie-beheerder (heet iemand zo Pee? ) die 1 juli is begonnen, met het systeem al gewerkt heeft in het ZMC en de boel van buiten kent en alles kan aanpassen cq bouwen voor ons _O_
Yup :Y En... beter, zo iemand!
quote:
Ik heb ook gevraagd of onze voorzitter een mail met printscreentjes kan maken voor iedereen op de poli, en dan ook echt iedereen om wat meer begrip voor onze gigaklus te genereren *) We hebben de medewerking hard nodig van alle mensen en we lopen nu soms dood op heel veel scepsis en dat is jammer!
Misschien is het een idee om de voorzitter te vragen wat presentaties te houden over het project met wat statistiekjes erin en plaatjes en misschien een live-demonstratie van het nieuwe systeem? Spreekt vaak wat meer dan screenshots heb ik het idee. Dan gaat het meer leven en zo.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99373452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:08 schreef PdeHoog het volgende:


Yup :Y En... beter, zo iemand!


Misschien is het een idee om de voorzitter te vragen wat presentaties te houden over het project met wat statistiekjes erin en plaatjes en misschien een live-demonstratie van het nieuwe systeem? Spreekt vaak wat meer dan screenshots heb ik het idee. Dan gaat het meer leven en zo.
Ja dat komt wat later als wij, een paar 'key-users' volgende week onze opleiding in A'dam krijgen op het hoofdkantoor.
pi_99373469
:W


even teruggebladerd en wilde vooral AnneX even heel veel sterkte wensen :*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99373518
Verder leuke middag gehad op vrijwilligerswerk en de komende maanden gaan we veel leuke dingen doen! Vrijdag eerst met bijen spelen :P (nee geintje, ze hebben wel bijen en gaan dus hun eigen honing maken en vrijdag hebben we daar uitleg over etc), we gaan bowlen, naar een openlucht museum, naar buitenbeenpop (festival) en meer...

:)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99373528
Leuk Elf!
pi_99373553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Elf!
:Y
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')