Zeker voor z'n ongeėvenaarde vechtkunsten?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
Straatcommando, Michielos en LuxorBeetroots.
Hij beukt ze weg met zijn vuisten.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Zeker voor z'n ongeėvenaarde vechtkunsten?
Om zombies kennis te laten maken met Photoshop?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij beukt ze weg met zijn vuisten.
HaJee zou ook wel handig zijn tijdens een uitbreek.
Hij is toch ambulancebroeder? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Om zombies kennis te laten maken met Photoshop?![]()
Maar ook photoshop baas.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is toch ambulancebroeder? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Faal eigenlijk wel. Lastige woorden zijn lastig.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:05 schreef grindfreakje het volgende:
Wie kies je als 3 partners tijdens een uitbreek?
In elk geval mensen die beter kunnen spellen omdat er waarschijnlijk erg veel gepraat gaat worden in de loop der jaren.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Straatcommando. op 11-07-2011 22:37:01 ]''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Dan mag je de 3 na laatste spoiler weghalenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Amenth,Coban en Porsche1.
Amenth = Turk
Coban = Herder (heeft vast wel een ongeinfecteerde zombiehond)
Porsche = Papa Paul heeft hem geleerd hoe hij zombies moet wegjagen: Pandakracht!
Heeft dit met Left 4 Dead te maken, want daarin speel je ook met 4 begreep ik?
KIES MIJ! IK KAN FREERUNNEN!
Heet stiekem Altair![]()
Ik deed CTRL + F en kon "Flox" al niet vinden, type correctt!quote:
Mijn FOK!brothers: Dalando, Dim Eens en Oceanview.
Mijn FOK!tangas: Omdatappel, Chulaa en xSummergirlx (dochter van mij)
Als ik echt maar drie mensen mag: een mix van drie mensen waarvan twee tangas.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2011 22:32:04 ]![]()
Wat dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Dan mag je de 3 na laatste spoiler weghalen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: