Het is allemaal heel treurig. Moet van dat plaatje en emzors idiote reacties een beetje huilen van binnen.quote:
Nee, want van elke maatschappij stort er weleens eentje neer. Jij weet toevallig dat er een van Turkish Airlines is neergestort omdat dat in de buurt was.quote:
Klopt. dus beter.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, want van elke maatschappij stort er weleens eentje neer. Jij weet toevallig dat er een van Turkish Airlines is neergestort omdat dat in de buurt was.
Voor jou, maar het is geen Nederlands plaatje.quote:
Haten op Jordy.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:40 schreef Dastan het volgende:
Ja, sowieso uit 1994.Wat ben je dan voor broekie.
Februari of maart. Leeell.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:42 schreef Flitskikker het volgende:
In welke maand zijn emzor en leeell jarig?
Dan is hij in 1993 verwekt toch?quote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop