mn werkgeverquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie? Die hoerige NS (of haal ik nu wéér de dingen door elkaar)
dacht ik ook, vind t zo vaagquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mogen ze volgens mij niet zomaar vragen!
Doe maar uit de doeken, want ik heb weer eens iets gemistquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Elies, trust me, dat is een PRIMA leeftijd.
Hoi Gb
Nou iets met de sauna en leuk uitzicht en wij dachten 35 maar dus 42.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe maar uit de doeken, want ik heb weer eens iets gemist
Boewhahahahahaquote:
quote:
Ja dat krijg je er van!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Oognip het volgende:
Het was verder niet om te zeuren wie het zieligst is of zo hoorhet viel me gewoon op, meer niet.
Nu durf ik ook nooit meer te zeggen dat ik wat heb, want dan denkt iedereen "beterschap" te moeten zeggen
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Nou iets met de sauna en leuk uitzicht en wij dachten 35 maar dus 42.
Moet ik toch nog om je lachen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Ik had: Zwak, ziek of misselijk? Je wordt het hier
quote:
Schrijf ze effe op, in dit tempo krijgen wel vanavond wel 2 topics vol.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Ik had: Zwak, ziek of misselijk? Je wordt het hier
quote:
En toen ging hij in het calendarium ook nog wijzen op het 'geen intimiteiten' bordje.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ja, hoe krijg je ons als twee giechelende pubers. Zo dus!
Ja, daar heb je het alquote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef Oognip het volgende:
Wees blij dat je oud wordt Elies
Bovendien is 42 piepjong![]()
Je bent maar 2 keer mijn leeftijd
Een kus eropquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |