O, ben jij zo'n meisje.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om in een korte broek en t-shirt naar de uitreiking te gaan. Pff.. ik wil gewoon mijn diploma hebben. Ik heb geen zin in al dat gedoe dat je
erbij krijgt.
[..]
O.
Gewoon zeggen dat je niet aanwezig kan zijn, en daarom je diploma nu wil ophalen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om in een korte broek en t-shirt naar de uitreiking te gaan. Pff.. ik wil gewoon mijn diploma hebben. Ik heb geen zin in al dat gedoe dat je
erbij krijgt.
[..]
O.
Jan ziet er anders uit, janquote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zei dat ik zin had om dat te doen, niet dat ik het ga doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in korte broek en T-shirt.
Überhaupt de overweging.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zei dat ik zin had om dat te doen, niet dat ik het ga doen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar hèWas een meisje gezakt, maar ze had tegen iedereen gezegd dat ze paar vakken had gehaald. Toen hadden we dus de uitreiking, zij was er ook. Toen ging iedereen aan haar vragen waarom ze niet op zo'n podium werd geroepen voor een paar certificaten. Zei ze: ik wil er niet op, dus ik heb geregeld dat ik er niet op hoefde.
Later bleek dat ze voor alle vakken is gezakt en ervoor schaamde.![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ezell, zelfs ik had bij mn diploma uitreiking een jurkje aan. En ik was vorig jaar geen jurkjesmens.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar hèWas een meisje gezakt, maar ze had tegen iedereen gezegd dat ze paar vakken had gehaald. Toen hadden we dus de uitreiking, zij was er ook. Toen ging iedereen aan haar vragen waarom ze niet op zo'n podium werd geroepen voor een paar certificaten. Zei ze: ik wil er niet op, dus ik heb geregeld dat ik er niet op hoefde.
Later bleek dat ze voor alle vakken is gezakt en ervoor schaamde.![]()
![]()
Ach, moet kunnen. Op mijn vorige diploma-uitreiking had iedereen zo'n beetje een broek en t-shirt aan.quote:
Ik ga een jurkje aandoen hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ezell, zelfs ik had bij mn diploma uitreiking een jurkje aan. En ik was vorig jaar geen jurkjesmens.
Ik krijg een tentje in m'n broek. Pas een beetje met wat je zegt aub.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben feministisch. Ik scheer mn benen en oksels niet.
jaquote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben feministisch. Ik scheer mn benen en oksels niet.
Maar al die modellen doen het ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gast, ik ga geen foto's maken van mijn benen.
Ew tmi, ik tolereer dat alleen van een persoon.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg een tentje in m'n broek. Pas een beetje met wat je zegt aub.
wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |