Ja, dat zeg ik dus liever niet aangezien dan iedereen straks dat domein probeert te registreren.quote:
Goeie vraag! Zal het meteen doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:09 schreef Dommel. het volgende:
[..]
Goeie vraag! Zal het meteen doen!Ja, sorry, inkoppertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway... dat .com domein, zit dat in dezelfde branche?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sorry, inkoppertje.
Anyway... dat .com domein, zit dat in dezelfde branche?
Ik zal het deze luie hont wat makkelijker maken door een stukje tekst van die site hier te plakkenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok ik heb wat leesvoer voor je Luie Hont
http://www.lancelots.nl/starten/bedrijfsnaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speciaal voor TSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |