En dat weet jij omdat?quote:
Oh. Ik wil eigenlijk niet zo graag naar Roffa... Hmmmm, Hoofddorp dan maarquote:
Ja, Hoofddorp is een stuk beter.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik wil eigenlijk niet zo graag naar Roffa... Hmmmm, Hoofddorp dan maar.
Wat voor winkel is het eigenlijk? Oh wacht waarschijnlijk iets van kleren of schoenenquote:
Oh, is dat zo? Dan is dat makkelijker...quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik een vrouw ben
Samzz die van Rdam zit in Alexandrium dus je hoeft niet het centrum in
Duh! Ik heb altijd gelijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Q heeft gelijk
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ece
De Zuidmolen?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Q heeft gelijk
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ece
En bierquote:
En Den Haag geloof ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik wil eigenlijk niet zo graag naar Roffa... Hmmmm, Hoofddorp dan maar.
Mooie afsluiter van de Van Loenshof, wat ook al aardig opgeknapt is de afgelopen jaren.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Zuidmolen?Ai.
Wel een goede opsteker voor dat winkelcentrum.
Dat is echt een uithoek... Wie komt daar nu?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie afsluiter van de Van Loenshof, wat ook al aardig opgeknapt is de afgelopen jaren.
Zometeen veel meer mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt een uithoek... Wie komt daar nu?.
Welke toko hadden we toen vorig jaar afgesproken bij die Lush-meet? tegenover de uitgang van dat overdekte winkelcentrumpje?quote:
Dat weet ik. Maar het is echt zo'n uithoek.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen veel meer mensen.Het is echt maar 50 meter bij de Bijenkorf vandaan hoor.
Then again, het centrum van Enschede is niet zo groot.
Maar best wel gezelligquote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen veel meer mensen.Het is echt maar 50 meter bij de Bijenkorf vandaan hoor.
Then again, het centrum van Enschede is niet zo groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |