En dat weet jij omdat?quote:
Oh. Ik wil eigenlijk niet zo graag naar Roffa... Hmmmm, Hoofddorp dan maarquote:
Ja, Hoofddorp is een stuk beter.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik wil eigenlijk niet zo graag naar Roffa... Hmmmm, Hoofddorp dan maar.
Wat voor winkel is het eigenlijk? Oh wacht waarschijnlijk iets van kleren of schoenenquote:
Oh, is dat zo? Dan is dat makkelijker...quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik een vrouw ben
Samzz die van Rdam zit in Alexandrium dus je hoeft niet het centrum in
Duh! Ik heb altijd gelijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Q heeft gelijk
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ece
De Zuidmolen?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Q heeft gelijk
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ece
En bierquote:
En Den Haag geloof ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik wil eigenlijk niet zo graag naar Roffa... Hmmmm, Hoofddorp dan maar.
Mooie afsluiter van de Van Loenshof, wat ook al aardig opgeknapt is de afgelopen jaren.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Zuidmolen?Ai.
Wel een goede opsteker voor dat winkelcentrum.
Dat is echt een uithoek... Wie komt daar nu?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie afsluiter van de Van Loenshof, wat ook al aardig opgeknapt is de afgelopen jaren.
Zometeen veel meer mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt een uithoek... Wie komt daar nu?.
Welke toko hadden we toen vorig jaar afgesproken bij die Lush-meet? tegenover de uitgang van dat overdekte winkelcentrumpje?quote:
Dat weet ik. Maar het is echt zo'n uithoek.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen veel meer mensen.Het is echt maar 50 meter bij de Bijenkorf vandaan hoor.
Then again, het centrum van Enschede is niet zo groot.
Maar best wel gezelligquote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen veel meer mensen.Het is echt maar 50 meter bij de Bijenkorf vandaan hoor.
Then again, het centrum van Enschede is niet zo groot.
quote:
Heerlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]Oude Markt.
Die mis ik best wel, fietste er gisteren nog even over, zoooo gezellig.
Volgende keer als ik in NL ben daar toch maar weer eens naartoequote:Op maandag 11 juli 2011 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]Oude Markt.
Die mis ik best wel, fietste er gisteren nog even over, zoooo gezellig.
En niet eens voor mij?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende keer als ik in NL ben daar toch maar weer eens naartoe
geen idee meer hoe dat heettequote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke toko hadden we toen vorig jaar afgesproken bij die Lush-meet? tegenover de uitgang van dat overdekte winkelcentrumpje?
Dat was de Freemark zie ik nuquote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke toko hadden we toen vorig jaar afgesproken bij die Lush-meet? tegenover de uitgang van dat overdekte winkelcentrumpje?
Daar is het best gezellig als FC Twente landskampioen wordt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
Alleen de Oude Markt is gezellig. Vind 't Van Heek plein niet zo geweldig.
Dan wel jaquote:Op maandag 11 juli 2011 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar is het best gezellig als FC Twente landskampioen wordt.
Wel handig voor de marktquote:Op maandag 11 juli 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wel ja. Maar verder is het best een dood plein.
Dat is waarquote:
Nee klopt, maar het is ook lastig gezellig te maken natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar een gezellig plein vind ik het niet echt.
Kom jij dan met mij een terrasje pakken op de Oude Markt?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom jij dan met mij een terrasje pakken op de Oude Markt?
Als ik je exclusieve gast ben.. dan welquote:Op maandag 11 juli 2011 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom jij dan met mij een terrasje pakken op de Oude Markt?
Dat is wel zo ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is ook lastig gezellig te maken natuurlijk
Dus Samzz mag niet gezellig meedoen?quote:
ja oke, maar dan staan kroegen natuurlijk, de terrasjes en alles. bij het van heek heb je ruimte nodig voor de marktkraampjes, dus kan je het nooit vol zetten met iets.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja.Maar de Oude Markt is ook gezellig en daar is ook een groot plein. Dus het is wel mogelijk.
Nou ja, Enschede is wel een toffe stand, verder.
En je gelijk moeten delen op de dag dat je erachter komt dat je heel je leven iets gemist hebt en nu eindelijk gevonden hebt?quote:
Nee, het hoeft ook niet vol natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja oke, maar dan staan kroegen natuurlijk, de terrasjes en alles. bij het van heek heb je ruimte nodig voor de marktkraampjes, dus kan je het nooit vol zetten met iets.
Idd
Dat doe ik je niet aanquote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je gelijk moeten delen op de dag dat je erachter komt dat je heel je leven iets gemist hebt en nu eindelijk gevonden hebt?
Wait, whúúúúúúd?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je gelijk moeten delen op de dag dat je erachter komt dat je heel je leven iets gemist hebt en nu eindelijk gevonden hebt?
Wss wel jaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het hoeft ook niet vol natuurlijkMaar iets met wat kleur is wel leuk denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |