En dat weet jij omdat?quote:
Oh. Ik wil eigenlijk niet zo graag naar Roffa... Hmmmm, Hoofddorp dan maarquote:
Ja, Hoofddorp is een stuk beter.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik wil eigenlijk niet zo graag naar Roffa... Hmmmm, Hoofddorp dan maar.
Wat voor winkel is het eigenlijk? Oh wacht waarschijnlijk iets van kleren of schoenenquote:
Oh, is dat zo? Dan is dat makkelijker...quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik een vrouw ben
Samzz die van Rdam zit in Alexandrium dus je hoeft niet het centrum in
Duh! Ik heb altijd gelijk!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Q heeft gelijk
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ece
De Zuidmolen?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Q heeft gelijk
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ece
En bierquote:
En Den Haag geloof ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik wil eigenlijk niet zo graag naar Roffa... Hmmmm, Hoofddorp dan maar.
Mooie afsluiter van de Van Loenshof, wat ook al aardig opgeknapt is de afgelopen jaren.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Zuidmolen?Ai.
Wel een goede opsteker voor dat winkelcentrum.
Dat is echt een uithoek... Wie komt daar nu?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie afsluiter van de Van Loenshof, wat ook al aardig opgeknapt is de afgelopen jaren.
Zometeen veel meer mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt een uithoek... Wie komt daar nu?.
Welke toko hadden we toen vorig jaar afgesproken bij die Lush-meet? tegenover de uitgang van dat overdekte winkelcentrumpje?quote:
Dat weet ik. Maar het is echt zo'n uithoek.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen veel meer mensen.Het is echt maar 50 meter bij de Bijenkorf vandaan hoor.
Then again, het centrum van Enschede is niet zo groot.
Maar best wel gezelligquote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen veel meer mensen.Het is echt maar 50 meter bij de Bijenkorf vandaan hoor.
Then again, het centrum van Enschede is niet zo groot.
quote:
Heerlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]Oude Markt.
Die mis ik best wel, fietste er gisteren nog even over, zoooo gezellig.
Volgende keer als ik in NL ben daar toch maar weer eens naartoequote:Op maandag 11 juli 2011 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]Oude Markt.
Die mis ik best wel, fietste er gisteren nog even over, zoooo gezellig.
En niet eens voor mij?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende keer als ik in NL ben daar toch maar weer eens naartoe
geen idee meer hoe dat heettequote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke toko hadden we toen vorig jaar afgesproken bij die Lush-meet? tegenover de uitgang van dat overdekte winkelcentrumpje?
Dat was de Freemark zie ik nuquote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke toko hadden we toen vorig jaar afgesproken bij die Lush-meet? tegenover de uitgang van dat overdekte winkelcentrumpje?
Daar is het best gezellig als FC Twente landskampioen wordt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
Alleen de Oude Markt is gezellig. Vind 't Van Heek plein niet zo geweldig.
Dan wel jaquote:Op maandag 11 juli 2011 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar is het best gezellig als FC Twente landskampioen wordt.
Wel handig voor de marktquote:Op maandag 11 juli 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wel ja. Maar verder is het best een dood plein.
Dat is waarquote:
Nee klopt, maar het is ook lastig gezellig te maken natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar een gezellig plein vind ik het niet echt.
Kom jij dan met mij een terrasje pakken op de Oude Markt?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom jij dan met mij een terrasje pakken op de Oude Markt?
Als ik je exclusieve gast ben.. dan welquote:Op maandag 11 juli 2011 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom jij dan met mij een terrasje pakken op de Oude Markt?
Dat is wel zo ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is ook lastig gezellig te maken natuurlijk
Dus Samzz mag niet gezellig meedoen?quote:
ja oke, maar dan staan kroegen natuurlijk, de terrasjes en alles. bij het van heek heb je ruimte nodig voor de marktkraampjes, dus kan je het nooit vol zetten met iets.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja.Maar de Oude Markt is ook gezellig en daar is ook een groot plein. Dus het is wel mogelijk.
Nou ja, Enschede is wel een toffe stand, verder.
En je gelijk moeten delen op de dag dat je erachter komt dat je heel je leven iets gemist hebt en nu eindelijk gevonden hebt?quote:
Nee, het hoeft ook niet vol natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja oke, maar dan staan kroegen natuurlijk, de terrasjes en alles. bij het van heek heb je ruimte nodig voor de marktkraampjes, dus kan je het nooit vol zetten met iets.
Idd
Dat doe ik je niet aanquote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je gelijk moeten delen op de dag dat je erachter komt dat je heel je leven iets gemist hebt en nu eindelijk gevonden hebt?
Wait, whúúúúúúd?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je gelijk moeten delen op de dag dat je erachter komt dat je heel je leven iets gemist hebt en nu eindelijk gevonden hebt?
Wss wel jaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het hoeft ook niet vol natuurlijkMaar iets met wat kleur is wel leuk denk ik.
Ja, godver. Nu ben ik nieuwsgierig....quote:
je bent niet de enigequote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat best een kut omschrijving... De liefde bedrijven.
Jadaweeikookwelquote:
Stomende sex hebben, beter?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
Wat is dan wel een goeie term?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
Zekersquote:
Maar batsen ho maar zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Eigenmijsje het volgende:
De hele dag gaat het om mij heen al om seks
*knuffel*quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Eigenmijsje het volgende:
Het hele leven draait om seks.....quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Eigenmijsje het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wat is dat dan voor lafbakken actie.. neuken die hap!
StBabylon heeft toch al jaren een vriendinnetje?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef Cue_ het volgende:
Maar babs.. had jij nu een vriendinnetje? (zoiets stond me bij)
Misschien heb ik daar op dit moment helemaal geen zin in?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
What else...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Eigenmijsje het volgende:
Sig-waardigquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen voorspel? Gelijk raggen?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik bedoelde barbsquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
StBabylon heeft toch al jaren een vriendinnetje?
Is het weer die periode van de maand?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar op dit moment helemaal geen zin in?
Inderdaad! Ik wil ook gewoon seksquote:
watjequote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Sorry schat, ik kan je niet helpen, maar er zijn vast mannen zat hier die je van dienst willen zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik wil ook gewoon seksEn ja, ik stel eisen aan de man in kwestie! Maar... ik hoef geen relatie
Oh, ikke. Ja, ik heb een vriendinnetjequote:
Of ze stelt net als Spirit te hoge eisen, waardoor Fokkers al automatisch afvallenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry schat, ik kan je niet helpen, maar er zijn vast mannen zat hier die je van dienst willen zijn.
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het weer die periode van de maand?
Lekker man, een droge lul in een gortdroge kut rammen....quote:
daar gaat m'n mooie droomquote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ikke. Ja, ik heb een vriendinnetje
Dat is juist de tijd voor seks!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
Ik ben gewoon even toe aan vakantie.
Als jij nu eens een man pmed/smst/belt/faxt/whatever die jij wilt dan scheelt dat ons weer een hoop moeitequote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik wil ook gewoon seksEn ja, ik stel eisen aan de man in kwestie! Maar... ik hoef geen relatie
Ik moet er wel mee over straat kunnenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of ze stelt net als Spirit te hoge eisen, waardoor Fokkers al automatisch afvallen
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of ze stelt net als Spirit te hoge eisen, waardoor Fokkers al automatisch afvallen
Aj...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik moet er wel mee over straat kunnen
Hoezo? Gewoon zeggen dat ie na zonsondergang moet langskomenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik moet er wel mee over straat kunnen
En nog moeilijk doen ook?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Oh heerlijk, als je op vakantie bent, zon, drank en dus seksquote:
In bed/huis is zo standaard, ik spannende, stomende seks!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon zeggen dat ie na zonsondergang moet langskomen
Wait.... WHAT?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Dan doe je dat ook na zonsondergangquote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
In bed/huis is zo standaard, ik spannende, stomende seks!
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar gaat m'n mooie droom
Samzz je mag hem hebben voor je Oude markt
Je wilt 'm wel weer terug neem ik aan?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wil iemand de mijne misschien lenen?
Jeetje zeg, dus ik ben alleen maar goed voor een potje batsen?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar gaat m'n mooie droom
Samzz je mag hem hebben voor je Oude markt
Hallo! Het is 2011 hoor!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En ja, ik stel eisen aan de man in kwestie!
Hij haalt hem er niet meer uit?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nog moeilijk doen ook?![]()
Hij heeft een lul, die stopt hij er in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in. En haalt hem er weer uit. En stopt hem er weer in.
En klaar. After-seks peuk. Douchen. Opzouten.
Dat jij nou de hele dag een pertinente stijve hebt.quote:
Ik wou dat ik jou wasquote:Op maandag 11 juli 2011 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jeetje zeg, dus ik ben alleen maar goed voor een potje batsen?
Of je gaat naar hem toequote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
In bed/huis is zo standaard, ik spannende, stomende seks!
We moeten toch ergens beginnen hequote:Op maandag 11 juli 2011 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jeetje zeg, dus ik ben alleen maar goed voor een potje batsen?
ok, maar waarom: juist dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh heerlijk, als je op vakantie bent, zon, drank en dus seks![]()
ik heb er last van ja, in de zomer
Dat is toch normaal in de zomer...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh heerlijk, als je op vakantie bent, zon, drank en dus seks![]()
ik heb er last van ja, in de zomer
Daar wordt ie alleen maar stijver van hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:30 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Dat jij nou de hele dag een pertinente stijve hebt.
Ik zou er wat ijs op doen als ik jou was.
Het weer, lekker niks hoeven doen enzo.. is toch niet zo vreemd?quote:
Ik prefereer seks zonder vuilniszak over zijn hoofdquote:
Das waar. Stomende seks onder de sterren dan maarquote:
jaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wilt 'm wel weer terug neem ik aan?
En buitenseksquote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het weer, lekker niks hoeven doen enzo.. is toch niet zo vreemd?
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar wordt ie alleen maar stijver van hoor.
Zonnebril en hoedquote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik prefereer seks zonder vuilniszak over zijn hoofd
Eigenmijsje zoekt alleen een penisquote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jaals t alleen om sex gaat, wil je m toch ook niet houden?
Of wilde jij wel meer?
quote:
dat idd!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar. Stomende seks onder de sterren dan maar
Die zijn er genoeg hier dacht ik zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenmijsje zoekt alleen een penis
En "hun" denken hetzelfde...want geen seks...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik prefereer seks zonder vuilniszak over zijn hoofd
ik mis iets en sperma is een sukkel.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het weer, lekker niks hoeven doen enzo.. is toch niet zo vreemd?
Nee heb er toch wel heel graag een man aan vast zitten.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik mis iets en sperma is een sukkel.
Ik dacht dat t over de rode zee ging
Same herequote:Op maandag 11 juli 2011 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik mis iets en sperma is een sukkel.
Ik dacht dat t over de rode zee ging
o, er zit wel een man aan de mijne vastquote:Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee heb er toch wel heel graag een man aan vast zitten.
Daar zijn oplossingen voor.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, er zit wel een man aan de mijne vast
Man met penis meldtquote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee heb er toch wel heel graag een man aan vast zitten.
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Easy.. straks verandert ze nog van mening.
GMTAquote:
Je wordt pot?quote:
Nee, dan houdt mijn seksleven toch echt op te bestaan.quote:
euh.. 'veel' ?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, leg eens uit. Wat is er moeilijk aan een telefoonnummer vragen aan een leuke meid waar je net 20 minuten mee hebt staan kletsen?
Niks. Hoezo?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, leg eens uit. Wat is er moeilijk aan een telefoonnummer vragen aan een leuke meid waar je net 20 minuten mee hebt staan kletsen?
Dat ga jij ons nu vertellenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Waarom doe ik dat dan iedere keer niet?quote:
Omdat je bang bent afgewezen te worden?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarom doe ik dat dan iedere keer niet?
Karmaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoest met de opvolgster van de kapster?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
GMTA![]()
Ik wil geen penis, ik wil vagina. Zeg maar, reverse-eigenmijsje issue.
Oh, en ik wil iemand anders dan eigenmijsje ook enzo
Nou, dat zal het zijn danquote:Op maandag 11 juli 2011 19:48 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Omdat je bang bent afgewezen te worden?
Dat of je bent gewoon erg vergeetachtig. "Fuck, ik zou haar nog om haar nummer vragen!!!"
Wat nou weerquote:
Ik wil het ook wel vragen hoor. Maar de kans bestaat dat ik het nummer dan niet aan jou geef.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat jij mij niet wiltquote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat zal het zijn dan![]()
Now what
[..]
Wat nou weer
Je realiseren dat er tig vrouwen zijn en dat het niet het einde van de wereld is als ze nee zegt?quote:
Ja nou dat is dus het punt. Ik weet hoe ze heet en dat ze hier in het dorp woont, en volgens een vriendin van me (en die kent haar dan weer ergens van, zo kwamen we ook aan de klets) is ze daarmee op hyves te vinden. Maarja, da's ook weer zo... mwahquote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoest met de opvolgster van de kapster?
behalve als je willens en wetens achter een bezette aan zit.. dat schiet niet opquote:Op maandag 11 juli 2011 19:51 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Je realiseren dat er tig vrouwen zijn en dat het niet het einde van de wereld is als ze nee zegt?
Just do it.
Jij wou toch niet met een vuilniszak over de ander z'n harses?quote:
die zak is verruilbaar hoor.. kan ook bij haar, dan ziet ze even weinigquote:Op maandag 11 juli 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij wou toch niet met een vuilniszak over de ander z'n harses?
Weet je niet hoeveel je met een vrouwen kan doenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee, dan houdt mijn seksleven toch echt op te bestaan.
Ach jij durft tenminste te praten met vrouwenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat is easy. Gooi er voor 5 cent in en je krijgt voor 3 euries terug. En als je ook maar voor 5 cent terugkrijgt dan is het toch al een saai suf zeikwijf en moet je sowieso maken dat je wegkomtquote:Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je niet hoeveel je met een vrouwen kan doen
[..]
Ach jij durft tenminste te praten met vrouwen
Hoe je contact zoekt maar toch niet veel uit? Als je liever via Hyves doet, zie ik daar weinig problemen mee hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja nou dat is dus het punt. Ik weet hoe ze heet en dat ze hier in het dorp woont, en volgens een vriendin van me (en die kent haar dan weer ergens van, zo kwamen we ook aan de klets) is ze daarmee op hyves te vinden. Maarja, da's ook weer zo... mwah
Tssssquote:Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef clevy het volgende:
[..]
die zak is verruilbaar hoor.. kan ook bij haar, dan ziet ze even weinig
Jij niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ach jij durft tenminste te praten met vrouwen
Ook dat, als ze poepen stinkt het net zoquote:Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Jij niet?
Het zijn ook gewoon mensen. Meestal dan. Sommige zijn wel evil, maar dat is een kleine minderheid. Niet te druk om maken
Wat als zij nu die 3 euro verwacht?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is easy. Gooi er voor 5 cent in en je krijgt voor 3 euries terug. En als je ook maar voor 5 cent terugkrijgt dan is het toch al een saai suf zeikwijf en moet je sowieso maken dat je wegkomt
niet zo sissen schatquote:
Mjah, ik vind het een beetje mwah om twee redenen. Ten eerste, ik moet haar dus opzoeken, kan een beetje al te enthousiast overkomen. En ten tweede, ik ben echt een rámp in het schrijven van 'een gewoon spontaan "zomaar" berichtje dat niet geforceerd overkomt'quote:Op maandag 11 juli 2011 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe je contact zoekt maar toch niet veel uit? Als je liever via Hyves doet, zie ik daar weinig problemen mee hoor.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Jij niet?
Het zijn ook gewoon mensen. Meestal dan. Sommige zijn wel evil, maar dat is een kleine minderheid. Niet te druk om maken
Echt nietquote:Op maandag 11 juli 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat als zij nu die 3 euro verwacht?
Toch durf ik het niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Jij niet?
ja LievErt?quote:
MEISJES POEPEN NIET!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook dat, als ze poepen stinkt het net zo
Hoi L-Equote:
Lieve schat, dit was toch die meid die zelf zei dat je d'r moest toevoegen?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het een beetje mwah om twee redenen. Ten eerste, ik moet haar dus opzoeken, kan een beetje al te enthousiast overkomen. En ten tweede, ik ben echt een rámp in het schrijven van 'een gewoon spontaan "zomaar" berichtje dat niet geforceerd overkomt'
Vrouwen jongûh. Die lullen graag over zichzelf en wat zij leuk vinden. Die zijn echt niet zo geïnteresseerd in wat jou bezighoudtquote:Op maandag 11 juli 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat als zij nu die 3 euro verwacht?
Het hoeft niet 'spontaan, zomaar, niet-geforceerd'. Ik heb niet alles gelezen maar begreep dat jullie al eens gepraat hebben? Daar kan je op doorspelen toch? Zet je in je bericht dat je graag haar tel.nummer had willen vragen maar je nog niet zo durfde ofzo. Weet ik het.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het een beetje mwah om twee redenen. Ten eerste, ik moet haar dus opzoeken, kan een beetje al te enthousiast overkomen. En ten tweede, ik ben echt een rámp in het schrijven van 'een gewoon spontaan "zomaar" berichtje dat niet geforceerd overkomt'
Ja. Maar dan nogquote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Lieve schat, dit was toch die meid die zelf zei dat je d'r moest toevoegen?
Ok, ze schijtenquote:
Luister kan ik gelukkig welquote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen jongûh. Die lullen graag over zichzelf en wat zij leuk vinden. Die zijn echt niet zo geïnteresseerd in wat jou bezighoudt
Je doet te moeilijk, het is bijna vrouwelijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon naar iets algemeens vragen, zoals school of werk, een hobby, iets wat ook maar enigszins quasi-relevant is op dat moment. Dan beginnen ze te vertellen, en dan hoef je alleen nog maar af en toe uhu, jaja, hmhm, jaja te zeggen. Soms even een terloopse vraag om je interesse te tonen, en presto!quote:
Mijn sigquote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je doet te moeilijk, het is bijna vrouwelijk.
Gewoon zeggen dat je haar nummer graag wil. In het ergste geval zegt ze nee.
"Even the biggest failure, even the worst mistake, beats the hell out of never trying."
Dat dus. Vraag haar nummer, neem haar mee uit eten. En niet bij de McDonalds of soortgelijke vreetschuur.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
[..]
"Even the biggest failure, even the worst mistake, beats the hell out of never trying."
Oh ja ik vergeet wel eens een woordje hier en daar.quote:
Wat heeft dat nu weer met leeftijd te maken?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje te oud voor inmiddels?
Pff dat klinkt nog best ingewikkeldquote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon naar iets algemeens vragen, zoals school of werk, een hobby, iets wat ook maar enigszins quasi-relevant is op dat moment. Dan beginnen ze te vertellen, en dan hoef je alleen nog maar af en toe uhu, jaja, hmhm, jaja te zeggen. Soms even een terloopse vraag om je interesse te tonen, en presto!![]()
Nja, en dan iets met een telefoonnummer ofzo, geen idee
Go Dutch on the burgerquote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. Vraag haar nummer, neem haar mee uit eten. En niet bij de McDonalds of soortgelijke vreetschuur.
Indd. Niet geschoten is altijd mis. Nee heb je, ja kan je krijgen. Dat soort zaken.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. Vraag haar nummer, neem haar mee uit eten. En niet bij de McDonalds of soortgelijke vreetschuur.
Haha bij dat telefoonnummer ga ik altijd de mist inquote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon naar iets algemeens vragen, zoals school of werk, een hobby, iets wat ook maar enigszins quasi-relevant is op dat moment. Dan beginnen ze te vertellen, en dan hoef je alleen nog maar af en toe uhu, jaja, hmhm, jaja te zeggen. Soms even een terloopse vraag om je interesse te tonen, en presto!![]()
Nja, en dan iets met een telefoonnummer ofzo, geen idee
Je geeft het nooit?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:06 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Haha bij dat telefoonnummer ga ik altijd de mist in
Toen ik 15 was, vond ik het ook eng.. later niet meer. Het heeft met levenservaring te maken en een groeiend zelfbewustzijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Wat heeft dat nu weer met leeftijd te maken?
Ga jij dan even snel proberen en penis voor je vagina te vinden, want daar had je toch behoefte aan? Do, or do not. There is no try.quote:
Ik ben een zeiksnor ja, niks nieuwsquote:Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Het wordt me al niet eens gevraagdquote:
Ik ook niet, ik stel liever voor om eens wat af te spreken.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit iemands telefoonnummer gevraagd, bedenk ik me nu.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Het wordt me al niet eens gevraagd
Ben je wel happy mee he?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
dan let je slecht opquote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dan kan je ook uit eten met een vrouw.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben een zeiksnor ja, niks nieuws
Overigens, ik ga geregeld uit eten met vrienden. En voor minder dan ¤40,-p.p. doen we het niet
Ohmygodnopleasequote:
Dan is nu je kansquote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
Was het alleen maar angst.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Toen ik 15 was, vond ik het ook eng.. later niet meer. Het heeft met levenservaring te maken en een groeiend zelfbewustzijn.
Hoe beter jij weet wat je kunt verwachten, des te makkelijker worden dingen.
Maar goed, dan moet je wel dingen proberen. Angst is geen excuus.
Wat nog meer dan? Allergie?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is nu je kans
[..]
Was het alleen maar angst.
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Barney style?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan kan je ook uit eten met een vrouw.Vraag haar, als jij het niet doet, doet zij het misschien ook niet. Je zult achteraf trots zijn.
Die van Barbs bvquote:
Dat weet je best.quote:
Daar heb ik hier al genoeg over gehad.quote:
Ik ga niet naar Malta bellen, denk eens aan de kosten!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van Barbs bvdie van mij wil je toch niet.
Jij snapt hetquote:
Nee, serieus. Behalve angst...wat is er nog meer? Je bent er niet goed in...ok maar dat is ook angst.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van Barbs bvdie van mij wil je toch niet.
[..]
Dat weet je best.
[..]
Daar heb ik hier al genoeg over gehad.
En jij ookquote:
Oh wil je mij nummer dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Malta bellen, denk eens aan de kosten!
Totaal geen idee hebben hoe je zoiets moet aanpakken, etcquote:Op maandag 11 juli 2011 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, serieus. Behalve angst...wat is er nog meer? Je bent er niet goed in...ok maar dat is ook angst.
Paars kunnen maar heel weinig mannen hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Heb ook geen uniform dus dat scheelt
Zwart, met knalpaars overhemd en bijpassende duotone stropdas
quote:
Kan zijn. Ik ben er 1 vanquote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Paars kunnen maar heel weinig mannen hebben.
Je weet het wel maar je bent gewoon klungelig/onhandig erin. Er zijn 1001 onderwerpen om over te praten, all it takes are some balls!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Totaal geen idee hebben hoe je zoiets moet aanpakken, etc
De enige manier om door die angst heen te komen is oefenen, oefenen, oefenen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet het wel maar je bent gewoon klungelig/onhandig erin. Er zijn 1001 onderwerpen om over te praten, all it takes are some balls!
Geen foto's van volgens mij. En ook geen gelegenheden in het verschiet om het boeltje uit de kast te trekkenquote:
Interesse tonen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Totaal geen idee hebben hoe je zoiets moet aanpakken, etc
Black suit, purple shirt and tie. The colour of awesomnessquote:
Put your hands down my pants and I bet...quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet het wel maar je bent gewoon klungelig/onhandig erin. Er zijn 1001 onderwerpen om over te praten, all it takes are some balls!
Waarom wil je mij niet bellen, L-E?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
De enige manier om door die angst heen te komen is oefenen, oefenen, oefenen.
Precies. Maar oefent Tijn? Dat is de vraag.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
De enige manier om door die angst heen te komen is oefenen, oefenen, oefenen.
Ik vind 'm op Peu lijken!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
Als ik je fobo zo bekijk, heb je wel de kop voor paars. Bedoel, paars kan in mijn ogen gauw te vrouwelijk worden ofzo...kweet niet. Maar kan best dat jij het wel kan hebben.
Ja. Op jullie.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. Maar oefent Tijn? Dat is de vraag.
We praten verder als jij die meid mee uitgevraagd hebt!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Put your hands down my pants and I bet...
Schat, ik kennemhebbeh. Dat meiden zeg maar omkijken enzo, dat dan weer welquote:Op maandag 11 juli 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
Als ik je fobo zo bekijk, heb je wel de kop voor paars. Bedoel, paars kan in mijn ogen gauw te vrouwelijk worden ofzo...kweet niet. Maar kan best dat jij het wel kan hebben.
Ik zat al op zoiets te wachtenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
We praten verder als jij die meid mee uitgevraagd hebt!
Je McDonalds pakken?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
Morgen maar weer even mijn pakken ophalen bij de stomerij
Nu die grote mond eens hebben bij vrouwen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Ik zat al op zoiets te wachten![]()
Me and my big mouth
Oh noesquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
In tha House!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Of ik klap helemaal dicht of ik praat te veel door over iets wat de ander niet interesseert. etc. Was het maar zo makkelijk voor mij.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt dat niet zo veel uit. Zo lang ik mijzelf maar op mijn gemak voel.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef TheUnknown81 het volgende:
[..]
Interesse tonen.
Het hangt natuurlijk wel erg van de setting af. Op het werk kun je bijvoorbeeld makkelijk beginnen met de vraag hoe haar weekend was, etc.
Dus laten we daar eens mee beginnen. In welke setting wil jij met vrouwen praten?
Neequote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. Maar oefent Tijn? Dat is de vraag.
Is dit een compliment of...quote:
Dus jij bent geen vrouw?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu die grote mond eens hebben bij vrouwen.
Niet dat ik altijd zo'n held ben hoor, maar ik geloof ook niet dat ik dan zo'n grote mond heb.
Engelquote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Een geweldig leven. Wegquote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Anders had het nog wel kunnen werken tussen ons he?
Wie was dat ook weer die zei dat het niet het einde van je leven betekent?quote:
heya !quote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
![]()
Jij kent mij niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie was dat ook weer die zei dat het niet het einde van je leven betekent?
-Engel-quote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
![]()
All pussy is the samequote:
nou laat die necrofiel selectie maar zittenquote:
Dat was ik niet. Ik was diegene met die foute opmerking over vissen die in scholen zwemmenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie was dat ook weer die zei dat het niet het einde van je leven betekent?
Zelfs een maagd weet dat.quote:
We hebben weer iemand die zich verheven voelt boven de rest mensenquote:
Ah, gevoelig onderwerp?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We hebben weer iemand die zich verheven voelt boven de rest mensen
Hij weet niet wat die mistquote:
Nee hoor, ik meen het nog ook. Sure, er zijn leuke vrouwen en minder leuke vrouwen. Ok, er zijn ook niet-leuk vrouwen. Maar er is geen enkele godlike-vrouwquote:
Jij durft niet eens met vrouwen te praten, als jij nou gewoon eens je smoel houdt hmm?quote:
Neequote:Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij durft niet eens met vrouwen te praten, als jij nou gewoon eens je smoel houdt hmm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |