Zeer indrukwekkende keeper (ook qua uiterlijk, is het niet iets voor B&H voor de B&H liefhebbers?
)
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 19:39 schreef gelly het volgende:
Ik ga er nou niet gelijk van soppen Cosma
Er zijn vast wel ergens betere foto's te vinden, maar heeft hij geen indruk op je gemaakt als doelman? (want daar gaat het immers om in dit forum)
quote:heb vanmiddag een huisgenoot horen verklaren dat dat voorkomt dat je verblind wordt door weerkaatsing in het zweet dat op je gezicht staat.. for what its worth.
Op woensdag 26 juni 2002 22:05 schreef dwerg dit en dat
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 19:39 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[afbeelding]
Zeer indrukwekkende keeper (ook qua uiterlijk, is het niet iets voor B&H voor de B&H liefhebbers?)
quote:Aan de beweging van Ronaldo te zien denk ik dat hij een stiftje probeerde. Misschien gokte de keeper daar ook op?
Op donderdag 27 juni 2002 00:48 schreef golfer het volgende:
Prima keepertje, alleen dat doelpunt van Ronaldo had ie kunnen hebben.
quote:Onzin! Want die Braziliaanse spelers waren ieder voor zich, elke speler wilde scoren, wat resulteerde dat er niet veel werd gescoord. Ik durf te wedden dat als er meer samenspel was geweest die Turkse keeper machteloos was!
Op donderdag 27 juni 2002 01:14 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Aan de beweging van Ronaldo te zien denk ik dat hij een stiftje probeerde. Misschien gokte de keeper daar ook op?
Aan Rustu heeft het niet gelegen! Speelde een puike wedstrijd. Als hij niet zo scherp had geweest had het niet bij 1-0 gebleven denk ik.
Enneh, ach, zo goed issie nou ook weer niet, ik prefereer o.a. de keepers Zenga (WK '90)l check deze page; http://www.soccertimes.com/facts/international/worldkeeper.htm
en je ziet dat het de keeper van het jaar 89, '90 en '91 is geweest!!
Zenga; 
en Pagliuca (WK 94) beiden van het Italiaans elftal, dat waren pas keepers!!!
Pagliuca; 
IK zou bijna willen zeggen Forza Italia, maargoed ![]()
Nu is mijn favoriet trouwens de Duitse keeper Kahn, dat is een goeie keeper.'(in het jaar '99 keeper van het jaar) ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Brazil op 27-06-2002 01:48]
quote:Sja kan je makkelijk zeggen maar ik denk het niet gewoon heel slim gedaan van Ronaldo schieten op het moment dat het leek of hij z'n actie door zou voeren gewiekst met de punt denk dat hij kansloos was en dat Kahn hem ook niet gehad zou hebben tenzie hij langer is
Op donderdag 27 juni 2002 00:48 schreef golfer het volgende:
Prima keepertje, alleen dat doelpunt van Ronaldo had ie kunnen hebben.
quote:Nee man, het was echt wel als een punter bedoeld hoor. Kijk maar eens naar die herhaling van achter.
Op donderdag 27 juni 2002 01:14 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Aan de beweging van Ronaldo te zien denk ik dat hij een stiftje probeerde.
quote:Tja.... voor de show???
Op donderdag 27 juni 2002 14:51 schreef Ez3 het volgende:
Rustu... van die zwarte shit onder z'n ogen... voor het zonlicht zegt ie dan... WAAROM had ie dat dan gister ook op z'n kop gesmeerd??? Ze speelden 's avonds = geen zon
quote:Hoogstwaarschijnlijk... neppert! Maar keepen ken ie wel!
Op donderdag 27 juni 2002 15:12 schreef Romanticguy het volgende:[..]
Tja.... voor de show???
quote:pffff.... wake up
Op donderdag 27 juni 2002 17:27 schreef Ez3 het volgende:[..]
Hoogstwaarschijnlijk... neppert! Maar keepen ken ie wel!
quote:om op te vallen??
Op donderdag 27 juni 2002 14:51 schreef Ez3 het volgende:
Rustu... van die zwarte shit onder z'n ogen... voor het zonlicht zegt ie dan... WAAROM had ie dat dan gister ook op z'n kop gesmeerd??? Ze speelden 's avonds = geen zon
quote:Of is t de nieuwste rimpelcréme?
Op donderdag 27 juni 2002 20:00 schreef Duiveltja het volgende:[..]
om op te vallen??
quote:yup..
Op donderdag 27 juni 2002 14:35 schreef Capetown het volgende:[..]
Nee man, het was echt wel als een punter bedoeld hoor. Kijk maar eens naar die herhaling van achter.
maar over het algemeen vind ik kahn toch beter, hoeveel tegen doelpunten heeft die gast gehad tot nu toe?? 1tje ma??
quote:1.
Op vrijdag 28 juni 2002 21:21 schreef SYCO het volgende:
en hij zit bij in de sterrenteam!! yippieeeemaar over het algemeen vind ik kahn toch beter, hoeveel tegen doelpunten heeft die gast gehad tot nu toe?? 1tje ma??
quote:Ehm wie moet er nou wakker worden
Op donderdag 27 juni 2002 19:50 schreef Brazil het volgende:[..]
pffff.... wake up
quote:hij is errug goed ja!!
Op zaterdag 29 juni 2002 16:37 schreef hamimandirali het volgende:
Hij heeft tegen korea weer bewezen dat hij
een van de beste is in de wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |