abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:53:52 #241
108913 Godshand
guide4you
pi_99663719
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef BeamofLight het volgende:
Sprak zaterdagnacht (ietwat aangeschoten) een vrouw vanuit een speeddate.
Beetje gechat, je kent het wel.

Toen ging het ineens over sex en fantasieën. Zij had er eentje:

afspreken met een relatief onbekende (een datingsite-man bijvoorbeeld). Bij haar thuis. Dus zij geeft adres door. Deur op een kier laten staan en dan geblinddoekt de "gast" ontvangen.
Diegene mag doen wat in hem opkomt. Eventueel daarna vertrekken of blinddoek afdoen en voorstellen.

Vroeg ze of ik er zin in had...
Vraag ff of ze op Fok! zit, want dan is deze persoon het:
Seksdate volledig uit de hand gelopen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:55:33 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99663790
quote:
Sprak zaterdagnacht (ietwat aangeschoten) een vrouw vanuit een speeddate.
Beetje gechat, je kent het wel.

afspreken met een relatief onbekende (een datingsite-man bijvoorbeeld). Bij haar thuis. Dus zij geeft adres door. Deur op een kier laten staan en dan geblinddoekt de "gast" ontvangen.
Diegene mag doen wat in hem opkomt. Eventueel daarna vertrekken of blinddoek afdoen en voorstellen.

Vroeg ze of ik er zin in had...
Het idee is natuurlijk wel leuk. Maar de uitvoering met een volstrekt onbekende, dat gaat iets te ver :{
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:02:31 #243
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_99664107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het idee is natuurlijk wel leuk. Maar de uitvoering met een volstrekt onbekende, dat gaat iets te ver :{
Tja weet je wat het is: ik heb wel eens vaker afgesproken met iemand vanuit een chatje via paiq.
Is die dan ook volstrekt vreemd? Je denkt toch een beeld van iemand te hebben. Maar ik heb dat ook gevraagd, of ze levensmoe was. Ik bedoel, wtf haal je binnen.
Maar het was dus haar fantasie en ze had het bij mijn weten dus nog nooit gedaan en ik zou dan de proefpersoon zijn ofzo denk ik. Wat kom ik toch eerlijk over he!

Maar aangezien ik weinig sex tekort kom lately en het feit dat ik niet helemaal het wow had bij haar foto heb ik de boot nog maar even afgehouden.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:03:30 #244
242666 BeamofLight
pi_99664143
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:51 schreef thekatorosa het volgende:

[..]

En wat was je antwoord?
Ik zou daar zelf geen zin in hebben...vieze sloerie man.
Alsof jij weet hoe vaak een vrouw geneukt heeft die week waar jij net mee afgesproken hebt en met een roos op de proppen komt de 1e keer.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:11:31 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99664506
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:03 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Alsof jij weet hoe vaak een vrouw geneukt heeft die week waar jij net mee afgesproken hebt en met een roos op de proppen komt de 1e keer.
Inderdaad. Net alsof iedereen die dat niet doet lekker maagdelijk is. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_99665859
En net alsof iedere vrouw die regelmatig seks heeft met steeds andere kerels meteen een slet is. Slet heeft voor mij veel meer met verzorging en de manier waarop te maken.
pi_99666596
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:03 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nou...laat ik het er dan op houden dat zilke vrouwen wat mij betreft geen relatiemateriaal zijn. Maar goed niet iedereen zit natuurlijk op een datingsite voor een relatie. Ieder zijn ding maar ik vind dat gewoon niks.

Even iets anders...die foto-bewonderaars op Paiq, krijg je die alleen als ze jouw foto bovenop de stapel leggen? Of ook als je 2e wordt ofzo?
pi_99669210
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef thekatorosa het volgende:

[..]

Nou...laat ik het er dan op houden dat zilke vrouwen wat mij betreft geen relatiemateriaal zijn. Maar goed niet iedereen zit natuurlijk op een datingsite voor een relatie. Ieder zijn ding maar ik vind dat gewoon niks.

Even iets anders...die foto-bewonderaars op Paiq, krijg je die alleen als ze jouw foto bovenop de stapel leggen? Of ook als je 2e wordt ofzo?
Net als in wielrennen en op de WK: tweede plaats telt niet. (denk ik )
Zou me echter niets verbazen als alle heren op de foto's een fotobewonderaars melding krijgen.
one liner = credits = geld

[ Bericht 0% gewijzigd door Provinciaaltje op 19-07-2011 18:08:34 ]
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_99675933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef Merlijn het volgende:
Pff, sommige vrouwen hebben echt geen geduld. Leuk gesprek op Paiq, onwijs leuke meid die niet gelijk wegklikt. Meld ik dat ik even 3 dagen op vakantie ga, en bij terugkomst ben ik verwijderd...

*zucht *
Mijn ervaring met Paiq tot dusver is juist precies andersom. Ik kom alleen maar vrouwen tegen die iets te veel geduld hebben. Dan neemt ze een Oneliner aan, maar dan komt het niet verder dan drie woordjes en weg is ze alweer. Vervolgens komt ze een week lang niet online, dan is ze er toevallig eens en komt het weer niet verder dan drie woordjes. Ik krijg totaal niet de kans om iemand te leren kennen.

En de ene vrouw waar ik dan eindelijk eens wat langer mee praat zegt dan doodleuk "Tja, ik heb intussen een vriendje. Leren kennen op een andere datingsite, maar ik krijg mijn status op Paiq niet aangpast" :')
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:14:17 #250
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99676072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mijn ervaring met Paiq tot dusver is juist precies andersom. Ik kom alleen maar vrouwen tegen die iets te veel geduld hebben. Dan neemt ze een Oneliner aan, maar dan komt het niet verder dan drie woordjes en weg is ze alweer. Vervolgens komt ze een week lang niet online, dan is ze er toevallig eens en komt het weer niet verder dan drie woordjes. Ik krijg totaal niet de kans om iemand te leren kennen.

En de ene vrouw waar ik dan eindelijk eens wat langer mee praat zegt dan doodleuk "Tja, ik heb intussen een vriendje. Leren kennen op een andere datingsite, maar ik krijg mijn status op Paiq niet aangpast" :')
Tuurlijk meid :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99676292
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tuurlijk meid :+
Ja, dat bedoel ik :P
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:19:33 #252
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99676297
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Capstan het volgende:

Beetje raar, iemand die nog actief blijft op een datingsite terwijl ze net een vriendje heeft. :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:21:14 #253
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99676363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Beetje raar, iemand die nog actief blijft op een datingsite terwijl ze net een vriendje heeft. :{
Kijken hoe je in de markt ligt. En wie weet is er nog een betere man
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99676614
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Inderdaad, maar een andere verklaring dan die Tijnbrein geeft heb ik er ook niet voor.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:32:39 #255
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99676824
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef Capstan het volgende:

[..]

Inderdaad, maar een andere verklaring dan die Tijnbrein geeft heb ik er ook niet voor.
Volgens mij is ze stiekem opzoek naar een ander zodat als het uit gaat ze gelijk weer een ander heeft.
14 SHADES OF GREY
pi_99676960
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij is ze stiekem opzoek naar een ander zodat als het uit gaat ze gelijk weer een ander heeft.
Volgens mij heb jij gelijk. Ze blijft nu ook gewoon tegen me aan kletsen. Vragen wat mijn type is, hoe lang ik al vrijgezel ben en dat soort dingen. Raar figuur.

Ik zou het eigenlijk gewoon keihard af moeten kappen, maar ik wil eigenlijk ook proberen uit te vogelen wat ze hiermee voor heeft... :P
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:38:52 #257
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99677090
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Capstan het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij gelijk. Ze blijft nu ook gewoon tegen me aan kletsen. Vragen wat mijn type is, hoe lang ik al vrijgezel ben en dat soort dingen. Raar figuur.

Ik zou het eigenlijk gewoon keihard af moeten kappen, maar ik wil eigenlijk ook proberen uit te vogelen wat ze hiermee voor heeft... :P
Vraag of ze vriendinnen/kennissen/familieleden hebt die aan jouw voorkeuren voldoen
14 SHADES OF GREY
pi_99677153
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vraag of ze vriendinnen/kennissen/familieleden hebt die aan jouw voorkeuren voldoen
Ik ga haar niet te veel meer vragen. Eerlijk gezegd geloof ik intussen helemaal niets meer van wat dat mens zegt... :{

Kan alleen maar hopen dat mijn andere twee contacten nog eens ooit online komen en dat ik eindelijk eens wat meer te weten kan komen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:43:53 #259
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99677290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ga haar niet te veel meer vragen. Eerlijk gezegd geloof ik intussen helemaal niets meer van wat dat mens zegt... :{

Kan alleen maar hopen dat mijn andere twee contacten nog eens ooit online komen en dat ik eindelijk eens wat meer te weten kan komen.
Gewoon wachten op nieuwe contacten of opzoek gaan naar nieuwe.
14 SHADES OF GREY
pi_99682860
quote:

Heette ze toevallig Tamara? Dit heb ik namelijk exáct op die manier bij haar gedaan.

Maar dan nog wel incl. sjaaltjes op het bed om haar handen vast te binden en het feit dat ze alvast naakt en knielend op het bed zou zitten bij m'n binnenkomst.
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:48:09 #261
242666 BeamofLight
pi_99683665
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heette ze toevallig Tamara? Dit heb ik namelijk exáct op die manier bij haar gedaan.

Maar dan nog wel incl. sjaaltjes op het bed om haar handen vast te binden en het feit dat ze alvast naakt en knielend op het bed zou zitten bij m'n binnenkomst.
Nee.

Maar nogmaals, dit is haar fantasie. Ze heeft het nog nooit gedaan zover ik weet.
Trouwens Tijn of iemand: als je een keer echt wil neuken: laat ff weten. Ze heeft toch een blinddoek om!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:53:13 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_99683926
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Capstan het volgende:

[..]

Het is een vrouw, dus die kan er ook 'gewoon' voor de gezelligheid zitten ;)
pi_99684116
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef BeamofLight het volgende:
Nee.

Maar nogmaals, dit is haar fantasie. Ze heeft het nog nooit gedaan zover ik weet.
Trouwens Tijn of iemand: als je een keer echt wil neuken: laat ff weten. Ze heeft toch een blinddoek om!
Of zet de muziek flink hard en nodig al je vrienden uit!
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:59:08 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99684234
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Of zet de muziek flink hard en nodig al je vrienden uit!
Hahaha ik zie het al voor me. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_99685051
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is een vrouw, dus die kan er ook 'gewoon' voor de gezelligheid zitten ;)
Helaas ben ik tot nu toe enkel nog die vrouwen tegengekomen... :P
pi_99686629
Godver, met het foto's bekijken op Paiq zie ik toch een leuke chick, een match van 9.3 en de locatiebalk zit helemaal vol! betekent dat dan dat ze in dezelfde stad woont?
pi_99687029
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef thekatorosa het volgende:
Godver, met het foto's bekijken op Paiq zie ik toch een leuke chick, een match van 9.3 en de locatiebalk zit helemaal vol! betekent dat dan dat ze in dezelfde stad woont?
Zo ongeveer ja.
pi_99687196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef lateralize het volgende:

[..]

Zo ongeveer ja.
YES!

Nu maar hopen dat ze de moeite neemt om mij toe te voegen...
pi_99687237
Heh. Had toevallig ook zo'n ervaring vandaag. Nou ja, de locatiebalk was zo goed als vol. Ben ook benieuwd of ik iets van haar hoor.
pi_99687446
Ik betrap mezelf erop dat ik sommige vrouwen een lage waardering geef omdat ze echt achterlijke foto's gebruiken. Foto's waar ze volgens mij met een ex opstaan en waar ze heel secuur de randjes hebben weggeknipt of foto's die voor de spiegel zijn genomen...

Ik zag er net gewoon eentje in de trouwjurk, dat kan toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')