Vraag ff of ze op Fok! zit, want dan is deze persoon het:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef BeamofLight het volgende:
Sprak zaterdagnacht (ietwat aangeschoten) een vrouw vanuit een speeddate.
Beetje gechat, je kent het wel.
Toen ging het ineens over sex en fantasieën. Zij had er eentje:
afspreken met een relatief onbekende (een datingsite-man bijvoorbeeld). Bij haar thuis. Dus zij geeft adres door. Deur op een kier laten staan en dan geblinddoekt de "gast" ontvangen.
Diegene mag doen wat in hem opkomt. Eventueel daarna vertrekken of blinddoek afdoen en voorstellen.
Vroeg ze of ik er zin in had...
Het idee is natuurlijk wel leuk. Maar de uitvoering met een volstrekt onbekende, dat gaat iets te verquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef BeamofLight het volgende:
Sprak zaterdagnacht (ietwat aangeschoten) een vrouw vanuit een speeddate.
Beetje gechat, je kent het wel.
afspreken met een relatief onbekende (een datingsite-man bijvoorbeeld). Bij haar thuis. Dus zij geeft adres door. Deur op een kier laten staan en dan geblinddoekt de "gast" ontvangen.
Diegene mag doen wat in hem opkomt. Eventueel daarna vertrekken of blinddoek afdoen en voorstellen.
Vroeg ze of ik er zin in had...
Tja weet je wat het is: ik heb wel eens vaker afgesproken met iemand vanuit een chatje via paiq.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het idee is natuurlijk wel leuk. Maar de uitvoering met een volstrekt onbekende, dat gaat iets te ver
Alsof jij weet hoe vaak een vrouw geneukt heeft die week waar jij net mee afgesproken hebt en met een roos op de proppen komt de 1e keer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:51 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
En wat was je antwoord?
Ik zou daar zelf geen zin in hebben...vieze sloerie man.
Inderdaad. Net alsof iedereen die dat niet doet lekker maagdelijk is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe vaak een vrouw geneukt heeft die week waar jij net mee afgesproken hebt en met een roos op de proppen komt de 1e keer.
Nou...laat ik het er dan op houden dat zilke vrouwen wat mij betreft geen relatiemateriaal zijn. Maar goed niet iedereen zit natuurlijk op een datingsite voor een relatie. Ieder zijn ding maar ik vind dat gewoon niks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe vaak een vrouw geneukt heeft die week waar jij net mee afgesproken hebt en met een roos op de proppen komt de 1e keer.
Net als in wielrennen en op de WK: tweede plaats telt niet. (denk ik )quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
Nou...laat ik het er dan op houden dat zilke vrouwen wat mij betreft geen relatiemateriaal zijn. Maar goed niet iedereen zit natuurlijk op een datingsite voor een relatie. Ieder zijn ding maar ik vind dat gewoon niks.
Even iets anders...die foto-bewonderaars op Paiq, krijg je die alleen als ze jouw foto bovenop de stapel leggen? Of ook als je 2e wordt ofzo?
Mijn ervaring met Paiq tot dusver is juist precies andersom. Ik kom alleen maar vrouwen tegen die iets te veel geduld hebben. Dan neemt ze een Oneliner aan, maar dan komt het niet verder dan drie woordjes en weg is ze alweer. Vervolgens komt ze een week lang niet online, dan is ze er toevallig eens en komt het weer niet verder dan drie woordjes. Ik krijg totaal niet de kans om iemand te leren kennen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef Merlijn het volgende:
Pff, sommige vrouwen hebben echt geen geduld. Leuk gesprek op Paiq, onwijs leuke meid die niet gelijk wegklikt. Meld ik dat ik even 3 dagen op vakantie ga, en bij terugkomst ben ik verwijderd...
*zucht *
Tuurlijk meidquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Paiq tot dusver is juist precies andersom. Ik kom alleen maar vrouwen tegen die iets te veel geduld hebben. Dan neemt ze een Oneliner aan, maar dan komt het niet verder dan drie woordjes en weg is ze alweer. Vervolgens komt ze een week lang niet online, dan is ze er toevallig eens en komt het weer niet verder dan drie woordjes. Ik krijg totaal niet de kans om iemand te leren kennen.
En de ene vrouw waar ik dan eindelijk eens wat langer mee praat zegt dan doodleuk "Tja, ik heb intussen een vriendje. Leren kennen op een andere datingsite, maar ik krijg mijn status op Paiq niet aangpast"
Beetje raar, iemand die nog actief blijft op een datingsite terwijl ze net een vriendje heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef Capstan het volgende:
En de ene vrouw waar ik dan eindelijk eens wat langer mee praat zegt dan doodleuk "Tja, ik heb intussen een vriendje. Leren kennen op een andere datingsite, maar ik krijg mijn status op Paiq niet aangpast"
Kijken hoe je in de markt ligt. En wie weet is er nog een betere manquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beetje raar, iemand die nog actief blijft op een datingsite terwijl ze net een vriendje heeft.
Inderdaad, maar een andere verklaring dan die Tijnbrein geeft heb ik er ook niet voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beetje raar, iemand die nog actief blijft op een datingsite terwijl ze net een vriendje heeft.
Volgens mij is ze stiekem opzoek naar een ander zodat als het uit gaat ze gelijk weer een ander heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar een andere verklaring dan die Tijnbrein geeft heb ik er ook niet voor.
Volgens mij heb jij gelijk. Ze blijft nu ook gewoon tegen me aan kletsen. Vragen wat mijn type is, hoe lang ik al vrijgezel ben en dat soort dingen. Raar figuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is ze stiekem opzoek naar een ander zodat als het uit gaat ze gelijk weer een ander heeft.
Vraag of ze vriendinnen/kennissen/familieleden hebt die aan jouw voorkeuren voldoenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gelijk. Ze blijft nu ook gewoon tegen me aan kletsen. Vragen wat mijn type is, hoe lang ik al vrijgezel ben en dat soort dingen. Raar figuur.
Ik zou het eigenlijk gewoon keihard af moeten kappen, maar ik wil eigenlijk ook proberen uit te vogelen wat ze hiermee voor heeft...
Ik ga haar niet te veel meer vragen. Eerlijk gezegd geloof ik intussen helemaal niets meer van wat dat mens zegt...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag of ze vriendinnen/kennissen/familieleden hebt die aan jouw voorkeuren voldoen
Gewoon wachten op nieuwe contacten of opzoek gaan naar nieuwe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga haar niet te veel meer vragen. Eerlijk gezegd geloof ik intussen helemaal niets meer van wat dat mens zegt...![]()
Kan alleen maar hopen dat mijn andere twee contacten nog eens ooit online komen en dat ik eindelijk eens wat meer te weten kan komen.
Heette ze toevallig Tamara? Dit heb ik namelijk exáct op die manier bij haar gedaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef BeamofLight het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heette ze toevallig Tamara? Dit heb ik namelijk exáct op die manier bij haar gedaan.
Maar dan nog wel incl. sjaaltjes op het bed om haar handen vast te binden en het feit dat ze alvast naakt en knielend op het bed zou zitten bij m'n binnenkomst.
Het is een vrouw, dus die kan er ook 'gewoon' voor de gezelligheid zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gelijk. Ze blijft nu ook gewoon tegen me aan kletsen. Vragen wat mijn type is, hoe lang ik al vrijgezel ben en dat soort dingen. Raar figuur.
Ik zou het eigenlijk gewoon keihard af moeten kappen, maar ik wil eigenlijk ook proberen uit te vogelen wat ze hiermee voor heeft...
Of zet de muziek flink hard en nodig al je vrienden uit!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef BeamofLight het volgende:
Nee.
Maar nogmaals, dit is haar fantasie. Ze heeft het nog nooit gedaan zover ik weet.
Trouwens Tijn of iemand: als je een keer echt wil neuken: laat ff weten. Ze heeft toch een blinddoek om!
Hahaha ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of zet de muziek flink hard en nodig al je vrienden uit!
Helaas ben ik tot nu toe enkel nog die vrouwen tegengekomen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is een vrouw, dus die kan er ook 'gewoon' voor de gezelligheid zitten
Zo ongeveer ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef thekatorosa het volgende:
Godver, met het foto's bekijken op Paiq zie ik toch een leuke chick, een match van 9.3 en de locatiebalk zit helemaal vol! betekent dat dan dat ze in dezelfde stad woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |