Ik doelde meer op wat hier af en toe wordt neergezetquote:Op maandag 18 juli 2011 14:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jij krijgt ook foto's van vrouwen te zien of doel je op lelijke kerels ?
Maar-het-is-wel-zoquote:Op maandag 18 juli 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Post wat meer met je gezonde inkijk erbij en je schiet zo naar een 9..
Een paar zaadvragende ogen do the job tooquote:Op maandag 18 juli 2011 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Post wat meer met je gezonde inkijk erbij en je schiet zo naar een 9..
Omdat het 1 groot raadsel is hoe deze cijfers tot stand wordt gebracht en hoe dit invloed heeft op de matching (haal ik uit de posts)quote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef BeamofLight het volgende:
Waarom steeds dat gefocus op het cijfer?
Dan zijn ze dus 'knap' maar niet slimquote:Op maandag 18 juli 2011 16:05 schreef BeamofLight het volgende:
Nou ik heb meer het idee dat sommige users denken dat als ze een 8,5+ hebben, ze ineens de man zijn op paiq. Maar zolang ze als een mongool tekeer gaan op die site volgt er nog steeds geen date en sex.
Misschien kun je een how-to schrijvenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:05 schreef BeamofLight het volgende:
Nou ik heb meer het idee dat sommige users denken dat als ze een 8,5+ hebben, ze ineens de man zijn op paiq. Maar zolang ze als een mongool tekeer gaan op die site volgt er nog steeds geen date en sex.
Ik verwacht dan eerder opmerkingen als:quote:
Of jij gaat maar verhuizenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:47 schreef thekatorosa het volgende:
Moet zeggen dat tot nu toe nog geen enkele leuke chat heb gehad. Ik zit echt te wachten totdat die ene chick die ik een oneliner heb gestuurd online komt. Tering wat ziet die er leuk uit!
Ze woont wel ver weg maar als er een klik is moet ze maar verhuizen.
quote:
jij niet dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:12 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
Dacht het niet...ze moet er wel wat voor over hebben
Geintje natuurlijk...Als ze nou maar eens een keer online kwam kon ik het er met haar over hebben, is meteen het ijs gebroken of niet natuurlijk.quote:
Als je nu die paiq notifier gebruikt zie je meteen wanneer ze online komt als jij toevallig niet op de paiq site zit.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk...Als ze nou maar eens een keer online kwam kon ik het er met haar over hebben, is meteen het ijs gebroken of niet natuurlijk.
Heeft ie niet nodig. Zo te lezen zit hij er 24/7 opquote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je nu die paiq notifier gebruikt zie je meteen wanneer ze online komt als jij toevallig niet op de paiq site zit.
Scheelt niet veel inderdaad. Ik heb vakantie dus...quote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heeft ie niet nodig. Zo te lezen zit hij er 24/7 op
dus??? dus?? niks anders te doen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
Scheelt niet veel inderdaad. Ik heb vakantie dus...
Ja sommige mensen hebben gewoon een reservebank andere moeten weer opnieuw beginnen met opbouwenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef macondo het volgende:
Mailtje gestuurd naar meisje van de reservebank toen ik nog actief op rp wat berichtjes stuurde. En ja, ze is weer vrijgezel en wil graag een date
Ga het maar wat traineren. Wel wat ruimte tussen de dames over houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |