Ik heb al lang mijn slag geslagen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kardinaal en Tijn, kom naar beneden en sla je slag
Wat een bullshit die voorwaarden, je krijgt nooit je geld terugquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb al lang mijn slag geslagen!
Ja dat fotobeoordelen is net een achtbaan voor je adrenalinegehalte..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Join the club. Laatste fotobewonderaars hebben dus inderdaad een bijna lege locatiebalk.
Dus 200 km of meer. Gaat hem dus niet worden. Jammer want er zijn toch wel schoonheden bij.
Haha kiloknallers. Nu we het daar toch over hebben....sommige vrouwen doen ook niet een beetje hun best om leuk op de foto te komen. Ik heb exemplaren gezien waarvan ik denk dat ze fake zijn, zo erg!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja dat fotobeoordelen is net een achtbaan voor je adrenalinegehalte..
Gaat omhoog bij schoonheden, en een dipper als de kiloknallers voorbijkomen...
Er zijn ook een boel foto's en dat moeten best leuke meiden zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
Haha kiloknallers. Nu we het daar toch over hebben....sommige vrouwen doen ook niet een beetje hun best om leuk op de foto te komen. Ik heb exemplaren gezien waarvan ik denk dat ze fake zijn, zo erg!
Al met al is mijn foto nu 10 keer bekeken, 8,9
Inderdaad, wat je zegt klopt. De manier waarop de foto is genomen zegt volgens mij ook veel over de persoon. Soms zijn het best leuke vrouwen maar door het type foto knap ik dan toch af.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja mijn ex zit ook op paiq, spreek haar daar wel eens, en nou had ze niet precies dat soort foto's geupload en vroeg wat ik er van vond. Subtiel verteld dat idd dat soort foto's niet echt favoriet zijn, mja, dat wilde ze natuurlijk niet horen.
Herken foto''s tegenwoordig direct, hoe ze genomen zijn zegt écht heel veel over de persoon zelf. Waar is dat lijstje met pics + beschrijvingen als je em nodig hebtDie zou in de OP moeten.
Alleen met volledig lichaam ipv alleen het gezicht. Vrouwkes die alleen gezichtfoto's plaatsen zijn van die dikke zwetende moekes.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja mijn ex zit ook op paiq, spreek haar daar wel eens, en nou had ze niet precies dat soort foto's geupload en vroeg wat ik er van vond. Subtiel verteld dat idd dat soort foto's niet echt favoriet zijn, mja, dat wilde ze natuurlijk niet horen.
Herken foto''s tegenwoordig direct, hoe ze genomen zijn zegt écht heel veel over de persoon zelf. Waar is dat lijstje met pics + beschrijvingen als je em nodig hebtDie zou in de OP moeten.
Lekker worstje zoekt lekker borstjequote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
En, tsja, datingsites... Een vriend van mij zei pas iets passends. Iets over in de verkeerde vijver vissenHoe cliché, er komt natuurlijk toch een bepaald slag meisje, natuurlijk ben je op zoek naar die ene die wel oké is maar jezus, op bijv paiq lijkt dat kansloos.
En dan ook nog een beetje schuin van boven genomen, dan lijken ze slanker en de tieten groter.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen met volledig lichaam ipv alleen het gezicht. Vrouwkes die alleen gezichtfoto's plaatsen zijn van die dikke zwetende moekes.
Ik selecteerde daar gewoon op uiterlijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En dan ook nog een beetje schuin van boven genomen, dan lijken ze slanker en de tieten groter.
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik selecteerde daar gewoon op uiterlijk.
Wat nou 10 diploma's? Kan mij dat schelen wat je hobby's zijn, gewoon je foto's meer wil ik niet over je weten voordat ik tijd aan je verknoei!quote:
Inderdaad. Als het een gruwelijk lelijk wijf is, ben ik ook pleite.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat nou 10 diploma's? Kan mij dat schelen wat je hobby's zijn, gewoon je foto's meer wil ik niet over je weten voordat ik tijd aan je verknoei!
Gewoon standaard lelijk was ook al genoeg.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:40 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het een gruwelijk lelijk wijf is, ben ik ook pleite.
Ja Cooper, dat is inderdaad wel zo. De doorlooptijd op datingsites is niet zo hoog. Veel mensen blijven er toch een beetje hangen. Zou je kunnen zien als gebrek aan succesquote:Op zondag 17 juli 2011 19:02 schreef Dr.Cooper het volgende:
Een aantal maanden geleden had ik me aangemeld bij RP. Verder dan een paar leuke dates is het nooit gekomen. Mijn lidmaatschap ook maar niet verlengd. De laatste paar dagen begint het toch weer te 'kriebelen' (op een niet vunzige manier). Zeker nu een vriend van me binnenkort gaat samenwonen met zijn internetdate. Maar ook vooral omdat het toch een redelijk laagdrempelige manier is om met anderen in contact te komen. Ik merk namelijk dat ik blijf hangen in hetzelfde vriendengroepje. En dat is gezellig... Maar met bijvoorbeeld mijn beste vriendin zal ik nooit trouwen (laten we maar zeggen). Alleen nu valt mij tijdens het snelzoeken op: deze mensen zaten er pak en beet 6 maanden geleden ook al op.
2e keer toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja Cooper, dat is inderdaad wel zo. De doorlooptijd op datingsites is niet zo hoog. Veel mensen blijven er toch een beetje hangen. Zou je kunnen zien als gebrek aan succesMaar zoals je zelf aangeeft ; zo simpel ligt het niet..
Vrijgezel zijn is eigenlijk niet zo'n urgente situatie die opgelost moet worden. Zo zal je datingsites ook moeten zien denk ik.
Elke vrijgezel zal zijn/haar ogen open houden voor leuke chicks / kerels. En dan blijf je dus ingeschreven op een datingsite..
Vandaag mijn relatie verbroken met mijn meest recente internetdate verovering. Klote, niet leuk.
Ik wil je niet teleurstellen. Maar iedereen heeft een foto score tussen de 8 en de 10. Dus 9, dat zegt vrij weinig..quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef thekatorosa het volgende:
Ik moet zeggen dat Paiq me wel een enorme ego-boost geeft hoor...Mijn foto is nu 24 keer beoordeeld en ik sta op een 9. Ook al een stuk of 6 bewonderaars. Ik heb mezelf nooit lelijk gevonden maar ik lig blijkbaar goed in de markt...qua uiterlijk dan.
Ik krijg ineens onwijs de behoefte om de kroeg in te gaan en met alle mooie dames een praatje te gaan maken.
Sorry dit is niet bedoeld om op te scheppen maar ik ben gewoon echt verbaasd.
Of je bent gewoon lelijk natuurlijk. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:30 schreef lateralize het volgende:
Je haalt er iig nog iets uit. Ik ben blijkbaar zo kritisch dat ik bijna niets tegen kom, en als ik iets zie dat ik wel leuk vind wordt er vaak niet gereageerd. Zal ook wel iets verkeerd doen ergens, dan.
He kut...dan klopt er dus geen flikker van dat systeemquote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen. Maar iedereen heeft een foto score tussen de 8 en de 10. Dus 9, dat zegt vrij weinig..
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:08 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
He kut...dan klopt er dus geen flikker van dat systeem
Hahahaha ja schei uit ! Ik maar denken dat ik een hoge score heb....quote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef LeNick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry, maar dat was ff droog na die vorige post van je..
9 is vrij hoog hoor...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen. Maar iedereen heeft een foto score tussen de 8 en de 10. Dus 9, dat zegt vrij weinig..
Wat maakt het ook uit. Je hebt er in ieder geval een goed gevoel over en dat telt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef thekatorosa het volgende:
[..]
Hahahaha ja schei uit ! Ik maar denken dat ik een hoge score heb....
Op zondag scoor je voornamelijk alcoholistesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
. Dus ik zou zeggen hup de kroeg in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |