Andere op internet afkraken is zo makkelijk.quote:
Ik heb niemand afgekraakt. Ik zeg alleen dat de meiden die er lelijk uit zien - is gewoon behoorlijk feitelijk in de meeste gevallen hoor - het alleen maar erger zullen vinden als je ze in hun gezicht afkraakt, terwijl jij voorstelt dat te doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere op internet afkraken is zo makkelijk.Toch maakt het je niet stoer maar een grote loser.
Afkraken? Maar het is toch helemaal geen vernietigende kritiekquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere op internet afkraken is zo makkelijk.Toch maakt het je niet stoer maar een grote loser.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Afkraken? Maar het is toch helemaal geen vernietigende kritiekIk vind haar simpelweg niet behoren tot de meest aantrekkelijke personen die ik ooit gezien heb, dat is alles
Ben ik een loser als dat mijn mening is?
Ze heeft vast en zeker een zwaar leuk innerlijkEn dan nog: wat is de meerwaarde van uitspreken in haar gezicht dat ze moeders mooiste niet is? Het is niet alsof je haar dan iets nieuws mededeelt.
(Deze moraalridder nu ook blij?)
Eensch. Maar ik vraag me af of afvallen in dit geval genoeg is...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef kastanova het volgende:
Wat is het hier ineens een koorknaapjesomgeving geworden...
Het is nu eenmaal een lelijk dik mormel. Als ze het erg vindt om dat te horen/lezen, moet ze afvallen.
Met een clownspak aan zou ik er dan in ieder geval nog om kunnen lachen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Eensch. Maar ik vraag me af of afvallen in dit geval genoeg is...
Kom op man, het kind plaatst haar foto in beschermde omgeving van een datingsite en niet publiekelijk op Fok. Hoe ze er uit ziet zal mij een worst wezen. Al was ze wél knap, dan nog heeft ze er niet om gevraagd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef kastanova het volgende:
Wat is het hier ineens een koorknaapjesomgeving geworden...
Het is nu eenmaal een lelijk dik mormel. Als ze het erg vindt om dat te horen/lezen, moet ze afvallen.
Mee eens.. Dit is sowieso een datingsite-ervaringentopic.. Geen mensen afkraaktopic. Beetje sneu, maar goed zo denk ik er over.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Kom op man, het kind plaatst haar foto in beschermde omgeving van een datingsite en niet publiekelijk op Fok. Hoe ze er uit ziet zal mij een worst wezen. Al was ze wél knap, dan nog heeft ze er niet om gevraagd.
• Je hebt maar zeer beperkt toegang tot de foto's - en karakteristieken als locatie en opleiding is al helemaal niet te vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
Idd, ik wil net zeggen: paiq is gratis dus in hoeverre is dat een beschermde omgeving?
Idd erg sneu, altijd makkelijk om achter je computertje mensen uit te lachen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 06:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mee eens.. Dit is sowieso een datingsite-ervaringentopic.. Geen mensen afkraaktopic. Beetje sneu, maar goed zo denk ik er over.
Ik moet eerlijk bekennen; in real life lach ik vaker mensen uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:46 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Idd erg sneu, altijd makkelijk om achter je computertje mensen uit te lachen...
Ik ook, alleen dan hebben veel minder mensen het doorquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen; in real life lach ik vaker mensen uit.
Zelfspot is één van je sterke puntenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen; in real life lach ik vaker mensen uit.
Nee joh, daten deed ik nog back inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Date er tegenwoordig niemand meer? Of moet ik beter door het afkraken doorlezen
Geen dates hierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ook hier geen dates. Heb de database van de datingsite uitgeput, en nu afhankelijk van nieuwe inschrijvingenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |