SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Oh gelukkig dan hoef ik ook niets meer te bedenkenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je word toch beoordeeld op je uiterlijk, dus veel hoef je niet te zeggen.
Het hele principe van 'de oneliner' is juist dat je al het leuke in één eh...line moet zetten. Anders noemen ze het wel een 'mailtje' of 'berichtje'.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
Kort he zo'n oneliner? Dat is toch veel te weinig om iets leuks te zeggen.
Dat is waar. Ach tot nu toe heb ik nog weinig succes met oneliners.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het hele principe van 'de oneliner' is juist dat je al het leuke in één eh...line moet zetten. Anders noemen ze het wel een 'mailtje' of 'berichtje'.
qua afstand maakt het volgens mij niets uit. Mijn foto bewonderaars (redelijk veel voor mijn doenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar de matches zijn daar minder (qua afstand enzo)
Maar daadwerkelijke matches houden rekening met je instellingen over afstandquote:Op maandag 11 juli 2011 16:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
qua afstand maakt het volgens mij niets uit. Mijn foto bewonderaars (redelijk veel voor mijn doen) hebben het locatiebalkje bijna helemaal leeg
Klopt maar aangezien dames (en ook heren ) voornamelijk naar foto's kijken vind ik de foto bewonderaar functie iets betrouwbaarder als die match welke 1 keer in de maand komt.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daadwerkelijke matches houden rekening met je instellingen over afstand
Gewoon net zo lang door gaan tot je een leuke gevonden hebtquote:Op maandag 11 juli 2011 16:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Klopt maar aangezien dames (en ook heren ) voornamelijk naar foto's kijken vind ik de foto bewonderaar functie iets betrouwbaarder als die match welke 1 keer in de maand komt.
Het gaat om foto bewonderaars van mijn foto's en niet andersom.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon net zo lang door gaan tot je een leuke gevonden hebt
Ik heb zo waar nog nooit een foto gehad die hoog bewonderd isquote:Op maandag 11 juli 2011 17:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het gaat om foto bewonderaars van mijn foto's en niet andersom.
Aan je foto? Je profiel? Je leeftijd? Je locatie? etcquote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zitten er mensen van jullie op Parship? Zo'ja hebben jullie wel succes op die site? Ik zit ook op RP en paiq. Daar doe ik het gewoon prima bij de meisjes. Daar jeb ik normale imo returnratio van mails. Dus aan mijn mailskils kan het niet liggen. Maar bij Parship reageert bijna nooit iemand op mijn contactverzoeken. (zelfs niet negatief.)
Je foto is niet openbaar zichtbaar op Parship. Mijn leeftijd en locatie is hetzelfde als bij RP als in het echtquote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan je foto? Je profiel? Je leeftijd? Je locatie? etc
Geen idee wat het is dan? Kan van alles zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je foto is niet openbaar zichtbaar op Parship. Mijn leeftijd en locatie is hetzelfde als bij RP als in het echten ik benader ook vrouwen van in mijn omgeving en leeftijd. Bij Parship doen ze van die datingsmatch testen. En ik mail vooral meisjes waarbij ik een heel hoog matchingsresultaat heb. Waarmee ik dus op basis van het profiel erg veel gemeen heb.
Daarom vroeg ik me dus af of andere dit ook hebben. Of het inderdaad aan mij ligt of dat het gewoon aan de vrouwen daar ligtquote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wat het is dan? Kan van alles zijn?
Parship is een kutsite.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zitten er mensen van jullie op Parship? Zo'ja hebben jullie wel succes op die site? Ik zit ook op RP en paiq. Daar doe ik het gewoon prima bij de meisjes. Daar jeb ik normale imo returnratio van mails. Dus aan mijn mailskils kan het niet liggen. Maar bij Parship reageert bijna nooit iemand op mijn contactverzoeken. (zelfs niet negatief.)
Ik zit daar niet. Dus geen ideequote:Op maandag 11 juli 2011 18:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me dus af of andere dit ook hebben. Of het inderdaad aan mij ligt of dat het gewoon aan de vrouwen daar ligt
Wel leuk haar!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef AllesWatWas het volgende:
Damn...(Deze ging logischerwijs onderaan de stapel
)
[ afbeelding ]
Ze is iig een kleurrijk persoonquote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef AllesWatWas het volgende:
Damn...(Deze ging logischerwijs onderaan de stapel
)
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |