Jij hebt gewoon te komenquote:
Als jij nou zorgt dat je er bent, ga ik kijken wat ik kan doen.quote:
I know, right? Ik denk dat we uberhaupt geen vriendinnen meer geweest zouden zijn, ik kan slecht tegen dat gezever. Ze verandert langzaam in d'r moederquote:Op maandag 11 juli 2011 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OmgIk heb niks tegen een beetje zweven, maar dit gaat echt veel te ver
Aachen he? Wat is het dichtsbijzijnde vliegveld?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij nou zorgt dat je er bent, ga ik kijken wat ik kan doen.
Is goedquote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@ma:als je meer goede hebt, weet je mn mail
Maastricht-Aachen?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aachen he? Wat is het dichtsbijzijnde vliegveld?
En hoe komt ze erbij in godsnaam?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
I know, right? Ik denk dat we uberhaupt geen vriendinnen meer geweest zouden zijn, ik kan slecht tegen dat gezever. Ze verandert langzaam in d'r moeder
Mja, als ik met slap gelul in mijn onderhoud zou kunnen voorzien op Bali... tempting.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
I know, right? Ik denk dat we uberhaupt geen vriendinnen meer geweest zouden zijn, ik kan slecht tegen dat gezever. Ze verandert langzaam in d'r moeder
Ze zat al diep in de zelfhulpboeken omdat ze samen was met een vreemdgaande neger die had gezeten voor ramkraken die een kind had dat ie niet mocht zien en zo. Je moet toch ergens je roze wolk vandaan halen denk ik danquote:
Ze zit niet op bali, ze zit in amsterdam en is nu zwanger terwijl ze net met haar eigen kinderyoga school is begonnenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, als ik met slap gelul in mijn onderhoud zou kunnen voorzien op Bali... tempting.
Oké, die komt er wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:47 schreef Ripley het volgende:
Ze zit niet op bali, ze zit in amsterdam en is nu zwanger terwijl ze net met haar eigen kinderyoga school is begonnen
Welnee man! Ik geef een feessie in Nederland! Die paar moffen die ik hier ken, die komen of niet of dan naar Nederland.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aachen he? Wat is het dichtsbijzijnde vliegveld?
Dat zou zo een GTST kunnenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze zat al diep in de zelfhulpboeken omdat ze samen was met een vreemdgaande neger die had gezeten voor ramkraken die een kind had dat ie niet mocht zien en zo. Je moet toch ergens je roze wolk vandaan halen denk ik dan
dat dacht ik ook al.... beetje rekken en strekken een uurtje per dagquote:Op maandag 11 juli 2011 15:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, als ik met slap gelul in mijn onderhoud zou kunnen voorzien op Bali... tempting.
Ik ben niet boos meer eigenlijk hoor, ik vind het wel prima zo. Ze eheft de vriendschap opgezegd omdat ik de neger niet zag zittenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef rival het volgende:
Waarom gaan jullie niet meer met elkaar om eigenlijk rip?
je klinkt een beetje boos
Malta - Eindhoven retour voor 116 euroquote:
Das goedkoopquote:Op maandag 11 juli 2011 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta - Eindhoven retour voor 116 euro
Met deze welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |