quote:
quote:
... lees de vraag eensquote:Op maandag 11 juli 2011 15:38 schreef Sands het volgende:
Faster
The Rock/Dwayne Johnson (voor als The Rock niet goed genoeg is)
Billy Bob Thorton
Ik vond het zo moeilijkerquote:Op maandag 11 juli 2011 15:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maggie Grace en The Fog is correct.
Nog twee films en de makkelijkste zijn de 2 films van de plaatjes die intre toch wel in de OP gaat zetten?
quote:
Met die smiletjes erbij komt dat heel cynisch overquote:Op maandag 11 juli 2011 15:59 schreef The_Substitute het volgende:
The idea to have Jack Walsh () continually checking his watch, and the whole back-story related to his habit, was all
's own idea.
Die smileys zijn eigenlijk hints. Vooral dequote:Op maandag 11 juli 2011 16:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Met die smiletjes erbij komt dat heel cynisch over
Ook niet.quote:
Overgenomenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:06 schreef The_Substitute het volgende:
Ik mag er even een half uurtje vandoor. Dus of jullie zijn geduldig, of iemand neemt 'm maar over.
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij zonnebrillen denk ik altijd aan Blade, maar dit is niet Blade
Das Jack Travenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Speed?
nah dat kan niet die jack heet anders
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:34 schreef DragonFodder het volgende:
midnight run? met robert deniro en charles grobin?
Trivia van welke film?quote:In part based on the events surrounding The St. Louis pension fund scandal of the mid to late 1980's
Sister Act?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:40 schreef DragonFodder het volgende:
leuke film
[..]
Trivia van welke film?
quote:
In die tijd speelt het zich ook af.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:17 schreef DragonFodder het volgende:
brady movie? ziet er nogal raar 70's uit.
Da's toch de jaren '60, baby!quote:
Ik gokte ook maar watquote:
waarom niet?quote:Nee, ik ga Fox niet achterna.![]()
Wil Fox zijn hoop en dromen niet afnemen.quote:
Uiteraard.quote:
Zeker.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:37 schreef The_Substitute het volgende:
Lezen blijft moeilijk...Christian Bale en Michael Ironside.
Goed gespeld.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
zeg maar wat sleuth (zal nog wel verkeerd geschreven zijn ook)
Deze film is van het jaar ervoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
2de plaatje zou ik bijna four brothers zeggen. alleen zaten die niet op fietsen...
Ik mag er nu van uitgaan dat het een niet heel bekende film is. De titel zal je misschien wel 's gehoord hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:10 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zie heel veel bekende namen, maar heb ze nog nooit samen in een film gezien...
Ken je hem of alleen de titel?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ken je hem of alleen de titel?
Stand Juli 2011:quote:
Zometeen speciaal voor jou:quote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
mis ik weer allemaal simpele vragen omdat de bus waar ik in zat een auto aanrijdt
Dan moet je ook niet met het OV gaanquote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
mis ik weer allemaal simpele vragen omdat de bus waar ik in zat een auto aanrijdt
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zometeen speciaal voor jou:
Leuke film voor Sam
Ik ben te lui om te fietsenquote:
Als het met de auto was geweest was hij wellicht zelf aangereden. Wel OV dus. Ja, of fiets.quote:
2quote:Op maandag 11 juli 2011 19:11 schreef Gillingham het volgende:
Dan ik ook nog een gok.![]()
2, 7, 5, 4, 1, 6, 3
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik wil 5 toch ergens anders
2
7
4
1
5
6
3
Alleen 4 en 6 klopppen niet... dus nu is het inkoppenquote:
Stand Juli 2011:quote:
Bij de vorige vraag of bij deze?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar volgens mij heb jij (baszh) je antwoord geedit nadat gill je post zag
Of zag ik dat verkeerd?
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Baszh het volgende:
Hoewel ik niet weet wanneer gill mijn post zag, ik voegde Gills lijstje na die van jouw toe ja
deze, kan het ook fout hebben gezien, maar er was een ninja edit waardoor ik eerst exact jouw antwoord wou gevenquote:
Ohw bij die daarvoor, ja maar dat editte ik wel binnen een seconde ofzoquote:Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
deze, kan het ook fout hebben gezien, maar er was een ninja edit waardoor ik eerst exact jouw antwoord wou geven
Dat is wel eerlijk van je, maar het had toch al niet meer met filmkennis te maken. Enkel snelheid.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
deze, kan het ook fout hebben gezien, maar er was een ninja edit waardoor ik eerst exact jouw antwoord wou geven
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
Children of Men
Death Warrant
Duel?
Alsof ik meer films ken van JCVD.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
zo niveauloos hoef je niet te denken
Zie je, je weet het gewoonquote:
En Sam wil een paint vraagquote:Op maandag 11 juli 2011 20:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij wil Sands een vraag over Europese films gill
quote:
Geen slappe excuses Sam. Je hebt meer kennis van Martin dan van Pacino.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die snor ziet er precies hetzelfde uit bij die twee
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Baszh het volgende:
Luis guzman en ... hoe heet die gast ook alweer..![]()
Die krullenbol inderdaad.quote:
Wie zoek ikquote:Was considered one of the 55 faces of the future by Nylon Magazine Young Hollywood Issue.
Was ranked #49 in Maxim magazine's Hot 100 of 2010 list.
Some of her favorite films include Manhattan (1979), Network (1976), Harold and Maude (1971), and City Lights (1931).
lamers +1quote:
die sex and the city actrice?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:50 schreef lamers het volgende:
Welke actrice speelde de rol van Miss Honeywell ofwel Lassy in Porky's?
Zo leerde ik vrouwen doorgronden. Gewoon een hoop geld hebben en ze komen vanzelf, dat bleek de belangrijkste les.quote:
Daar heb je slechts de Sex and the City kijkende vrouw mee te pakken, ik ben juist geïnteresseerd in het overige deel.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo leerde ik vrouwen doorgronden. Gewoon een hoop geld hebben en ze komen vanzelf, dat bleek de belangrijkste les.
Dat werkt bij allemaal hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar heb je slechts de Sex and the City kijkende vrouw mee te pakken, ik ben juist geïnteresseerd in het overige deel.
quote:
Nee maar dat is om de 3 procent te doorgronden die niet naar Sex and the City kijkt....quote:
Doe mij maar die 0,00001% die Eva Mendes heet.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:56 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Nee maar dat is om de 3 procent te doorgronden die niet naar Sex and the City kijkt....
BAHquote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Doe mij maar die 0,00001% die Eva Mendes heet.
Ja hoor, die houdt niet van geldquote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Te oudquote:Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja hoor, die houdt niet van geld
Ja, jij houdt van tieners Sands, dat weten we inmiddels ook wel.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Ja, jij houdt van tieners Sands, dat weten we inmiddels ook wel.
Hij is zelf een tiener he, dat mag nogquote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Ja, jij houdt van tieners Sands, dat weten we inmiddels ook wel.
23..hoewel ik er wel jonger uitziequote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hij is zelf een tiener he, dat mag nog.
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, en de man van godin der godinnen (na CZJ):
[ afbeelding ]
Afro?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, en de man van godin der godinnen (na CZJ):
[ afbeelding ]
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
vincent cassell
eastern promises
watts
mother and child
samuel l
pulp fiction uma
wyccie+1quote:
Sorry voor de minusculiteit. Ter compensatie daarom dus een tweede minuscuul plaatje.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is dat Kristofferson op dat minuscule eerste plaatje?
Oei, volgens mij niet.quote:
Uhm...Oh, niks neergestort vliegtuig. Het gaat om een gestrande bus.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef Baszh het volgende:
Is dat die crash van mensen die van een olieraffinaderij af komen?
Jij bedoelt Flight of the Phoenix.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef Baszh het volgende:
Is dat die crash van mensen die van een olieraffinaderij af komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |