quote:Op maandag 11 juli 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is juist zodat we daar niet over na hoeven te denken.
geen, niks te klagenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende:
wat is dan in hemelsnaam jullie excuus....
The eagle has landed.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
![]()
A small step for men, a giant step for jojo
Ja maar Mono schijnt het later toch te hebben gedaan met haarquote:Op maandag 11 juli 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Jofu had toch met carooltje gebatst.. samen met twee andere kerels, waarvan mono er niet 1 was, want hij had gefaald?
Godverdekut!! Ouwe zeiksnor!! Krijg je een naamtopic van me, ist weer niet goed!!quote:
gisteren vroeg ik naar de tijden van de suup.... nadat ik je antwoord las liep de pc vast en ben ik de deur uit gegaan!quote:
En hij werd wakker lepelend met Roy.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Jofu had toch met carooltje gebatst.. samen met twee andere kerels, waarvan mono er niet 1 was, want hij had gefaald?
Ohja, das waar ook, heb een naaimachien gekregen, vanmiddag maar eens oefenen.. Naai ik tenminste nog watquote:Op maandag 11 juli 2011 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben zo blij met mn gordijnstofje![]()
Hopen dat oma m snel klaar heeft
datquote:
Die heeft er absoluut mee te maken, dat kan niet andersquote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hij werd wakker lepelend met Roy.
Dat is 1+1
Spirit werk eerst Amsterdam en Zaandam af. Nog even geduld moet ik hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:24 schreef AirwiN het volgende: Ga zelf neuken mensen in plaats van jezelf af te vragen met wie J-K heeft geneukt. Als het hem zelfs lukt om te neuken, wat is dan in hemelsnaam jullie excuus....
![]()
Handig he, zo'n buurvrouw. Nog suiker nodig?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
gisteren vroeg ik naar de tijden van de suup.... nadat ik je antwoord las liep de pc vast en ben ik de deur uit gegaan!
bedankje is wel zo netjes he
Echt, ik durf nu nooit meer naar een meet te gaan.....quote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hij werd wakker lepelend met Roy.
Dat is 1+1
Zolang je er niet blijft slapen, kan de schade meevallenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, ik durf nu nooit meer naar een meet te gaan.....
ik heb vanmiddag 16 meter stof gekocht op de markt voor 16 euroquote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook, heb een naaimachien gekregen, vanmiddag maar eens oefenen.. Naai ik tenminste nog wat
Ik wil tietenfoto's van je, geen naamtopics.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef Spirit82 het volgende:
Godverdekut!! Ouwe zeiksnor!! Krijg je een naamtopic van me, ist weer niet goed!!
GHB in zijn drankje en gaan!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
Zolang je er niet blijft slapen, kan de schade meevallen
Je moet ook alles uitleggen hier.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil tietenfoto's van je, geen naamtopics.
Oeeeeeeeeee, dat is leuk!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag 16 meter stof gekocht op de markt voor 16 euro
Maar dan kun je niet zoveel drinken.. Dus ja je moet er wat voor over hebben..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zelf nadenken is ook actie natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
Arme Daniël. Zo veel weg te editten.![]()
Gelukkig is die kerel gek op deleten waer niet nodig dus dat kan hij al fappend doen
nog wel meer ook. wat kan je missen?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Handig he, zo'n buurvrouw. Nog suiker nodig?
En met een brandende fakkel om je heen zwaait "Back! Step back, thou foul creature! Be gone!"quote:Op maandag 11 juli 2011 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat verklaart misschien wel waarom sommige mensen bij die meet zo rondgegaan zijn....quote:
"It's coming right for us!"quote:Op maandag 11 juli 2011 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En met een brandende fakkel om je heen zwaait "Back! Step back, thou foul creature! Be gone!"
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:32 schreef L-E het volgende:
Ik vind het gewoon verontrustend dat een groep lelijke mensen gewoon maar vieze seks met elkaar gaat hebben. Alsof het risico op voortplanting niet aanwezig is, huuuhh.
"Man the harpoons, aaarrrggghhhh!!!!"quote:
Sowieso, sandwich op een BBQ. Dat kán toch niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:32 schreef L-E het volgende:
Ik vind het gewoon verontrustend dat een groep lelijke mensen gewoon maar vieze seks met elkaar gaat hebben. Alsof het risico op voortplanting niet aanwezig is, huuuhh.
Carooltje is vast aan de pil ofzo, dus dat komt hopelijk wel goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:32 schreef L-E het volgende:
Zo vind ik ook dat domme mensen preventief gecastreerd moeten worden.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:32 schreef L-E het volgende:
Waren die ook bij die meet dan? Ik volg het allemaal niet meer...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:27 schreef Cue_ het volgende:
wie kerels? tis maar net hoe je hen benoemd hequote:Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Waren die ook bij die meet dan? Ik volg het allemaal niet meer...
Jawel, er was veel vlees.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso, sandwich op een BBQ. Dat kán toch niet.
Geen enkel voorbehoedsmiddel beschermt 100%.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Carooltje is vast aan de pil ofzo, dus dat komt hopelijk wel goed.
En tja lieve lelijke met lelijke dan mengeling toch?
Kernwoorden: dik, klein en lelijkquote:Op maandag 11 juli 2011 14:32 schreef L-E het volgende:
Prima plan voor de eerstvolgende Singlesmeet. Misschien krijgen jullie wel korting.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo vind ik ook dat domme mensen preventief gecastreerd moeten worden.
ik weet het, ik weet hetquote:Op maandag 11 juli 2011 14:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen enkel voorbehoedsmiddel beschermt 100%.
http://touch.lockerz.com/s/119166278quote:Op maandag 11 juli 2011 14:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeee, dat is leuk!dan kan ik nog eens gordijnen maken
Ik zit al jaren klaar met de heggeschaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo vind ik ook dat domme mensen preventief gecastreerd moeten worden.
Snoeischaartje is vaak al voldoende hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zit al jaren klaar met de heggeschaar.
Ik haal graag alles uit de kast.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snoeischaartje is vaak al voldoende hoor.
Ja! Waarom moeten lelijke mensen eigenlijk seks hebben? Wie geeft ze het recht om te genieten?quote:
Well, look at that! You´re a poet and didn´t even know it!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zit al jaren klaar met de heggeschaar.
Dat heeft Godt gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Waarom moeten lelijke mensen eigenlijk seks hebben? Wie geeft ze het recht om te genieten?
De meeste mensen zijn lelijk en dit is een democratie. Terreur van de meerderheid noemen we datquote:Op maandag 11 juli 2011 14:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Waarom moeten lelijke mensen eigenlijk seks hebben? Wie geeft ze het recht om te genieten?
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:35 schreef L-E het volgende:
en dan ook niet in het bubbelbad bij centerparcsquote:
Het wordt de titel van mijn dichtbundel.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, look at that! You´re a poet and didn´t even know it!
Mag ik een gesigneerd exemplaar?quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:35 schreef L-E het volgende:
Bij de minste aanraking had ie een klap voor zijn kop gehadquote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kon toch op jou geklommen zijn?
Daar voel je denk ik niks van
Poezie, zo moeilijk niequote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Poëzie is iets anders dan een Sinterklaasrijmpje he.
Je vroeg een barbie en een rode fiets. Maar wat denk je wel niet? Ik ben toch zeker Sint niet? Piet.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Poëzie is iets anders dan een Sinterklaasrijmpje he.
quote:
dat heb ik voldoende....quote:
Er zijn best lekkere Fok!kers hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso mensen die met FOK!kers naar bed gaan
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik voldoende....
ik heb die data nog niet onder de knie zet em steeds verkeerd buiten denk ik, want hij blijft vol
Klopt, ik ga liever met een Fok!ster naar bedquote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
Die mensen worden vast betaald door Danny, zodat er over 10 jaar nog steeds een Fok! isquote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
Op de website van de gemeente kun je zien wanneer ze komen. Bij mij elke maandag, de ene week papierbak, de andere week tuinafval. Grijze bak elke woensdag.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik voldoende....
ik heb die data nog niet onder de knie zet em steeds verkeerd buiten denk ik, want hij blijft vol
Een sm kast homoquote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de minste aanraking had ie een klap voor zijn kop gehad
Dan heb jij Ang3l nog nooit gemeetquote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
dat zeg je ook tegen je vriendin?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
Same shit. Op FOK! zitten alleen lelijke wijven. De mooie wijven (FoBo) zijn eigenlijk dikke mannen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, ik ga liever met een Fok!ster naar bed
Hey! Dat is mijn kat!quote:
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zeg je ook tegen je vriendin?
Jij hebt dit getest? Balen voor je..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same shit. Op FOK! zitten alleen lelijke wijven. De mooie wijven (FoBo) zijn eigenlijk dikke mannen.
*dikke man zwaait*quote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same shit. Op FOK! zitten alleen lelijke wijven. De mooie wijven (FoBo) zijn eigenlijk dikke mannen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigd
Bah!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
ja euh.... soms rij ik savonds langs.. zie ik bakken staan... dan gooi ik die van mij ernaast.... volgende dag nog steeds volquote:
Dus, MissB is eigenlijk een bolle vent van 54?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn straatje is de enige correcte. Lijkt mij evident.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen als het in jouw straatje past he?
Jij toch ook?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus, MissB is eigenlijk een bolle vent van 54?
Zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
ik had het je eigenlijk pas willen zeggen nadat je me geneukt hadquote:
Waren de bakken dan al niet geleegd, maar dat men ze nog niet weggehaald had?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja euh.... soms rij ik savonds langs.. zie ik bakken staan... dan gooi ik die van mij ernaast.... volgende dag nog steeds vol
Oiquote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had het je eigenlijk pas willen zeggen nadat je me geneukt had
dat verhaal gaat hier ook rond, trap er niet inquote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Op de website van de gemeente kun je zien wanneer ze komen. Bij mij elke maandag, de ene week papierbak, de andere week tuinafval. Grijze bak elke woensdag.
ik altijdquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus ik ben verliefd op een bolle vent van 54?!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet ook wel letten op de kleur van de bakken die buiten staan hè... Ik begrijp dat dat lastig is in het donkerquote:Op maandag 11 juli 2011 14:45 schreef rival het volgende:
dat verhaal gaat hier ook rond, trap er niet in
Dat heb je bij dezen gedaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik ben verliefd op een bolle vent van 54?!![]()
Dan maar eens een mooie kast zoeken om binnenkort uit te stappen.
Oh maar ondanks mijn ruwe, grove uiterlijk, kan ik heel teder zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik ben verliefd op een bolle vent van 54?!![]()
Dan maar eens een mooie kast zoeken om binnenkort uit te stappen.
ik heb natuurlijk ff gekeken of het volle waren, give me some creditquote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waren de bakken dan al niet geleegd, maar dat men ze nog niet weggehaald had?
Mits genoeg XTC.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ondanks mijn ruwe, grove uiterlijk, kan ik heel teder zijn.
Dag, dikke bolle vent van 54 jaarquote:
Echt hè, ik snap werkelijk niet dat mensen DAT doen.quote:
Ongelovige.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat verhaal gaat hier ook rond, trap er niet in
Of ghb voor de ander, dan kan ik gewoon los gaan.quote:
Wil je daarom zogenaamd met me "uit eten om lekker te kletsen"..?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of ghb voor de ander, dan kan ik gewoon los gaan.
ik heb zelfs al 1 keer de buurman gevraagd het te doen.... toen stonden alleen onze 2 bakken er..... dat was wel grappig hij weet de data ook niet denk ikquote:Op maandag 11 juli 2011 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet ook wel letten op de kleur van de bakken die buiten staan hè... Ik begrijp dat dat lastig is in het donker
En waarom voer je me dat niet?!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of ghb voor de ander, dan kan ik gewoon los gaan.
Nee, jij bent speciaal schat, dat weet je toch!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je daarom zogenaamd met me "uit eten om lekker te kletsen"..?
Ik zeg toch net hoe je daar achter komt, MUTS!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zelfs al 1 keer de buurman gevraagd het te doen.... toen stonden alleen onze 2 bakken er..... dat was wel grappig hij weet de data ook niet denk ik
Dag oude ende dikke meneer.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
Waren de bakken dan al niet geleegd, maar dat men ze nog niet weggehaald had?
Ik ben er naar toe aan het werken, geduld!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En waarom voer je me dat niet?!
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dag oude ende dikke meneer. [ afbeelding ]
Ze is met mij ook al driekwart jaar bezig, het is een heel proces blijkbaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er naar toe aan het werken, geduld!
Ja, ik ben nog niet bejaard, momenteel bezit ik niet alle tijd van de wereld, dat jij nou een ouwe lelijke vent bent met alle tijd..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er naar toe aan het werken, geduld!
Geloven doe je maar thuis of in de kerk.quote:
Zijn we ook al kaal? Of dat nog niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dag oude ende dikke meneer. [ afbeelding ]
Voor jou ben ik gewoon nog moed aan het verzamelen...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is met mij ook al driekwart jaar bezig, het is een heel proces blijkbaar.
Jezus, weet ik veel dat jij zo happig bent!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet bejaard, momenteel bezit ik niet alle tijd van de wereld, dat jij nou een ouwe lelijke vent bent met alle tijd..
Dan heb ik ruzie met de bakmeneer.... dat ie de mijne niet wilt legenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zeg toch net hoe je daar achter komt, MUTS!
Als je 'm nu gewoon elke avond buiten zet, dan moet het toch een keer lukken..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal de grijze bak dinsdagavond WEER buiten zetten...... wie weet
Ik ben toch thuis nu? Toch? *kijkt angstig om zich heen*quote:Op maandag 11 juli 2011 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Geloven doe je maar thuis of in de kerk.
Hoofd he. Kaal hoofdquote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op welke plek je doelt.
Je bedoelt die dingen waarvan het pasjes mechanisme nooit werkt en die altijd propvol zitten omdat mensen uit andere wijken ook hun troep er in gooien? Of omdat ze er dingen in gooien waardoor de klep niet meer open kan....quote:
Dan moet je de gemeente bellen en klagen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb ik ruzie met de bakmeneer.... dat ie de mijne niet wilt legen
Ms moet je 'm omkopen.. "Leeg jij de mijne, dan leeg ik die van jou"quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb ik ruzie met de bakmeneer.... dat ie de mijne niet wilt legen
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor jou ben ik gewoon nog moed aan het verzamelen...
sowwwyquote:
Ik ga niet bellen om te klagenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet je de gemeente bellen en klagen.
Waar bel ik heen met die klacht?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet je 'm omkopen.. "Leeg jij de mijne, dan leeg ik die van jou"
Wel zachtjes happenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, weet ik veel dat jij zo happig bent!
Wat is het nou? Net mocht ik nog los gaanquote:
Verdomme, moet ook alles uitleggen. Niet bellen óm het klagen, bellen om te vragen waarom jouw bak niet geleegd wordt, etc. Meteen vragen op welke dagen ze dan wel komen, etc.quote:
Niets is wat het lijkt...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef L-E het volgende:
Ik ben toch thuis nu? Toch? *kijkt angstig om zich heen*
Nee, daar gooien ze het gewoon op straatquote:Op maandag 11 juli 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
In amsterdam centrum en in de ghetto doen ze niet aan aparte bakken.
Jij mag alles met me doen oh jij wilde 54 jarige vadsige lelijkerdquote:Op maandag 11 juli 2011 14:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is het nou? Net mocht ik nog los gaanJij vrouw!
Dat kan ik bevestigen ja, hier vanuit de ghettoquote:Op maandag 11 juli 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
In amsterdam centrum en in de ghetto doen ze niet aan aparte bakken.
JIj wordt ook met de dag freakier he?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt... [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij mag alles met me doen oh jij wilde 54 jarige vadsige lelijkerdmaar ik hap zachtjes.
Ja, dat mag op de stoep toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen ja, hier vanuit de ghetto
Geen GFT bak dan.
Wel voor oud papier en glas
Zo leert hij nooit voor zichzelf te zorgen!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef L-E het volgende:
Rival:
http://www.purmerend.nl/content/ophaaldagen-huisvuil-laagbouw
En nu kappen!
komt goed schatje!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, moet ook alles uitleggen. Niet bellen óm het klagen, bellen om te vragen waarom jouw bak niet geleegd wordt, etc. Meteen vragen op welke dagen ze dan wel komen, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trap er telkens in.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo leert hij nooit voor zichzelf te zorgen!
Bij ons werken de pasjes perfect. En ik kan maar in 2 containers mijn meuk pleuren. Nooit vol gezeten.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt die dingen waarvan het pasjes mechanisme nooit werkt en die altijd propvol zitten omdat mensen uit andere wijken ook hun troep er in gooien? Of omdat ze er dingen in gooien waardoor de klep niet meer open kan....
thnxquote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef L-E het volgende:
Rival:
http://www.purmerend.nl/content/ophaaldagen-huisvuil-laagbouw
En nu kappen!
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:58 schreef L-E het volgende:
Ja, speeltuinentijd! Ik ga eerst op de schommel, yahoeeeeeeee!
Oh. In dat geval, ik moet even een afspraak afzeggen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met Foksters date.
wij hebben hier gftzakken, werkt dus echt niet he.. dus ik gooi alles (echt alles) in de vuilnisbakquote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen ja, hier vanuit de ghetto
Geen GFT bak dan.
Wel voor oud papier en glas
Ja, speeltuinentijd! Ik ga eerst op de schommel, yahoeeeeeeee!
[..]
Oh. In dat geval, ik moet even een afspraak afzeggen.
Miss..?
Jij ventquote:Op maandag 11 juli 2011 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
thnx
maar...
[censuur]straat, wo rest, ma PE, ma GftO
Woensdag dus restafval. das die grote grijze....
dan nog PE en GftO!
maar ik heb maar 2 bakken
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:59 schreef Techno het volgende:
[..]
MI van MissB die de kettingzaag alvast uit de schuur haalt...
ik weet wel wie ik liever als moeder hebquote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo leert hij nooit voor zichzelf te zorgen!
Dat was die andere kale die dat zeiquote:Op maandag 11 juli 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je zei dat je het lekker vond...
ik ookquote:Op maandag 11 juli 2011 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet wel wie ik liever als moeder heb
Denk niet dat jij daar veel lol aan zult beleven...quote:Op maandag 11 juli 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
Wie heeft er zin om mij te vereren als God?
Jouquote:
Maar toen wist ik nog niet dat je een lelijke kalende ende dikke vent van 53 was...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar je zei dat je het lekker vond...
Oh jaquote:Op maandag 11 juli 2011 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was die andere kale die dat zei
Hmm, hoezo niet?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk niet dat jij daar veel lol aan zult beleven...![]()
kloooooon, mn huisje is zoooo tofquote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk niet dat jij daar veel lol aan zult beleven...![]()
nam ik het voor mn moeder op, noemt ze me verwendquote:
Sinds wanneer is dat eigenlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 15:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar toen wist ik nog niet dat je een lelijke kalende ende dikke vent van 53 was...
Dat kun jij vast niet aan.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wanneer ga jij mij verwennen![]()
Zolang het maar op de knietjes is zeker.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
Wie heeft er zin om mij te vereren als God?
mijn lelijke zwartbehaarde adoptiekindje heeft zelfs dr eigen kamerquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nam ik het voor mn moeder op, noemt ze me verwend
die buren zullen wel lachen als ik aan kom rijden, die bak buiten zet en weer weg rij....quote:
Dan kom ik snel kijken!!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kloooooon, mn huisje is zoooo tof
Sinds hij niet wil bevestigen of ontkennen dat ze een roze doos heeft.quote:
Het (af)was,-strijk-en-poetshok?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn lelijke zwartbehaarde adoptiekindje heeft zelfs dr eigen kamer
ik wacht alleen nog op die receptenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh sorry, ik vatte het anders op.
Das wel waar... ik hoef alleen maar naar je te kijken en ik kom al, laat staan als je me aanraakt..quote:
Sinds StB dat zegt:quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
nee, echt helemaal van haarquote:
Ze gooien je uiteindelijk altijd een mes in de rug hequote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds hij niet wil bevestigen of ontkennen dat ze een roze doos heeft.
Oh, zou dat het zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef AirwiN het volgende:
Sinds hij niet wil bevestigen of ontkennen dat ze een roze doos heeft.
Mooi zo! Dat betekent dus slapen bij jou.quote:
of op de bankquote:Op maandag 11 juli 2011 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo! Dat betekent dus slapen bij jou.
Nee, je hebt de dikke mannetjes met en zonder schizofrenie. Jij hoort tot de laatste categorie.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:08 schreef Barbusse het volgende:
Maar, als alle Fok!sters allemaal lelijke dikke mannetjes van 53/54 jaar oud zijn, zijn wij dan allemaal 16 jarige rondborstige blondines met een ietwat te strak T-shirtje aan?
Wat wilde je ook alweer hebben? Hou je van sla eigenlijk? Heb nl een erg lekker recept voor thais gehakt in slabladen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wacht alleen nog op die recepten![]()
Helaas. Als dat zo was, stonden we de hele dag giechelend op en neer te springen ipv te fok!kenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:08 schreef Barbusse het volgende:
Maar, als alle Fok!sters allemaal lelijke dikke mannetjes van 53/54 jaar oud zijn, zijn wij dan allemaal 16 jarige rondborstige blondines met een ietwat te strak T-shirtje aan?
die andere moeder is ook niet alles hoor... ik wacht nog op een foto!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wacht alleen nog op die recepten![]()
Ja duh, wat dacht jij dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:08 schreef Barbusse het volgende:
hihiquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas. Als dat zo was, stonden we de hele dag giechelend op en neer te springen ipv te fok!ken
sla lust ikquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat wilde je ook alweer hebben? Hou je van sla eigenlijk? Heb nl een erg lekker recept voor thais gehakt in slabladen.
Wij zijn meisjes, wij kunnen multi-tasken.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas. Als dat zo was, stonden we de hele dag giechelend op en neer te springen ipv te fok!ken
mijn mama heeft die welquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
die andere moeder is ook niet alles hoor... ik wacht nog op een foto!
niet alle meisjes kunnen dat Q.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn meisjes, wij kunnen multi-tasken.
Hihiquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 11 juli 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
mag ik die dan? ik wil het resultaat zien!
Met nacho´s?quote:
Hihiquote:Op maandag 11 juli 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, uh. Waarom verklap je dat nou? Zo zit mijn pm-doos weer vol.Hihihi, ze zei doos. xD
ook nietquote:
Nu al... Jaloers!!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Zo, ik vind het wel een mooie tijd om naar huis te gaan
werkgever is het ermee eens?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
En dan weer zo'n klein negerinnetje dat mijn odol likt?quote:
Ik moet nog een heel half uur!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
In huis alles al helemaal netjes dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
leegloop, ik heb geen klus. Dus ja
Daarbij, moet wel, makelaar komt strakjes
Action is echt een vreselijke winkel.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
MissB, action heeft volop schoolspullen deze week in de aanbiedingen agenda's voor 79 cent echt hele leuken
ook voor je kleine man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
je gaat dood?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:26 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk dat mijn afscheidsfeestje 27-8 wordt. FOK!kers zijn uitgenodigd. Zusjegaat het regelen, dus ik zie het wel allemaal.
die zwart behaarde? Dan moet je maar op haar kamer liggenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan weer zo'n klein negerinnetje dat mijn odol likt?
Feestje!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:26 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk dat mijn afscheidsfeestje 27-8 wordt. FOK!kers zijn uitgenodigd. Zusjegaat het regelen, dus ik zie het wel allemaal.
Ik dacht dat dat nu juist niet meer nodig was.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die zwart behaarde? Dan moet je maar op haar kamer liggen
Je regelt maar een andere dag, dat weekend kan ik nietquote:Op maandag 11 juli 2011 15:26 schreef El_Matador het volgende:
Ja! Mooi en fleurig! Alleen niet oranje-groenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Klooon.. had je mn gordijnstof nog bekeken?
Geen bier voor Snuit. Dan moet Q alles opzuipen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je regelt maar een andere dag, dat weekend kan ik niet
dat idd!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je regelt maar een andere dag, dat weekend kan ik niet
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Action is echt een vreselijke winkel.Haha inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed waarom 10+ euro voor een agenda betalen als het voor 79 cent kan
![]()
Voor sommigen staat Colombia gelijk aan den dood, maar nee. Ik ga weg uit Europa. Dat is wel een feestje waard. Extra feestje bij een FOK!permban, ok?quote:
ik heb verder geen negers in huisquote:Op maandag 11 juli 2011 15:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nu juist niet meer nodig was.
Dankommiknie
Omdat die andere kewl zijn en je daarmee kan blinken bij je vriendenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Haha inderdaadmaar goed waarom 10+ euro voor een agenda betalen als het voor 79 cent kan
Ik mag geen bier drinken als ik kom?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen bier voor Snuit. Dan moet Q alles opzuipen.
maar maar.. ik kan dan nietquote:Op maandag 11 juli 2011 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor sommigen staat Colombia gelijk aan den dood, maar nee. Ik ga weg uit Europa. Dat is wel een feestje waard. Extra feestje bij een FOK!permban, ok?
nee, er is nog maar weinig oranje en groenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja! Mooi en fleurig! Alleen niet oranje-groen
Dan kom je op mijn FOK!permbanfeestje in Bogota?quote:
als jij m'n ticket betaaldquote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan kom je op mijn FOK!permbanfeestje in Bogota?
Kinderyoga?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Ripley het volgende:
OMG, mijn ex beste vriendin geeft nu kinderyogalessen en ik zat te gluren op de website. Zulk zweverig geleuter heb ik zelden gezien
Mwah, beter dan straatmeppend tuig gesubsidieerd op kickboksles te sturen (PvdAquote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Ripley het volgende:
OMG, mijn ex beste vriendin geeft nu kinderyogalessen en ik zat te gluren op de website. Zulk zweverig geleuter heb ik zelden gezien
Dat heb je ervoor over.quote:
Als je een keer weg bent, kalk ik je hele muren vol. Muurschildering!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, er is nog maar weinig oranje en groenik schilder hier ook lekker niks
*verstopt alle pennen, stiften, potloden en spinazie*quote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je een keer weg bent, kalk ik je hele muren vol. Muurschildering!
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat die andere kewl zijn en je daarmee kan blinken bij je vrienden
kan ik nog eventjes sparenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef El_Matador het volgende:
Dat heb je ervoor over.
Ik zal zorgen voor een blik hete Colombiaanse mannen.
Jij drinkt toch cocktails?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag geen bier drinken als ik kom?
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*verstopt alle pennen, stiften, potloden en spinazie*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ah thanks, ik zal eens kijken!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
MissB, action heeft volop schoolspullen deze week in de aanbiedingen agenda's voor 79 cent echt hele leuken
ook voor je kleine man
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*verstopt Varken*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik zal eens kijken wat ik kan doen, heb nog een blik vrije dagen overquote:Op maandag 11 juli 2011 15:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij drinkt toch cocktails?
maar ik zou het tov vinden als je er bij kan zijn?
Fixedquote:Op maandag 11 juli 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind m voor 79cent best tof
ze hadden ook effen in hippe kleurtjes en motiefjes voor jongens en motiefjes voor pubers maar ik ben n OUD wijf en houd van bloemetjes en motiefjes
Je hebt mail.quote:
*haalt een 10-litervat schapenbloed bij de halalslager en koopt een kattenvelletje op de rommelmarkt*quote:
Dubbel feest!quote:
Omgquote:Op maandag 11 juli 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
Yoga laat kinderen met plezier groeien, tot volle bloei komen. Als een lotus met zijn wortels stevig in de modder, drijvend op het water met zijn hart naar de zon geopend.
Ik heb haar ooit het grootste zanikboek ter wereld gegeven namelijk eten. bidden, beminnen. En nu heeftz e haar roeping gevonden op bali
Je weet wie het zegtquote:Op maandag 11 juli 2011 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nouja bepaalde motiefjes als een dj en een silhouette van een dame enzo is niet mijn ding
Ja, de tijd is beperkt. De week ervoor heb ik al wat, de andere weken ben ik of op vakantie of op festival en september hoop ik er al te zitten. Dus ja.quote:
OMGquote:Op maandag 11 juli 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
Yoga laat kinderen met plezier groeien, tot volle bloei komen. Als een lotus met zijn wortels stevig in de modder, drijvend op het water met zijn hart naar de zon geopend.
Ik heb haar ooit het grootste zanikboek ter wereld gegeven namelijk eten. bidden, beminnen. En nu heeftz e haar roeping gevonden op bali
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de tijd is beperkt. De week ervoor heb ik al wat, de andere weken ben ik of op vakantie of op festival en september hoop ik er al te zitten. Dus ja.
Ik zal ervoor zorgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan doen, heb nog een blik vrije dagen over![]()
En cocktails, ja!Regel vodka, droge martini en groene olijven, en ik ben very happy
![]()
I´ll keep you posted!
sja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |