Die fotograaf schoot toch met Nikon's?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Andyy het volgende:
Geen goedkope lenzen, maar wel 5DII foto´s onder verschillende omstandigheden
http://www.flickr.com/photos/whitehouse/
Hij schiet met 5DII'squote:Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die fotograaf schoot toch met Nikon's?
het grotere dynamische bereik is altijd een welkom iets.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:46 schreef Forno het volgende:
. Voor portret- en natuurfotografie (beide vrij statisch) alleen vind ik een 5d2 overkill. Je haalt het maximale potentieel er dan bij lange na niet uit.
Waar uit zich dat tegen de limieten aanlopen inquote:Op maandag 11 juli 2011 14:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hallo mensen,
ik schiet nu al een tijdje met een 50d en ik loop gewoon tegen de limieten aan.
Is dat je probleem niet juist?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ook zou ik graag foto's in natuurlijk licht willen zien met als het even kan ook gewoon hele simpele goedkopere lenzen [zie alleen foto's met dikke primes gemaakt]
Hoe heeft een stuk glas invloed op dynamisch bereik?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:10 schreef Forno het volgende:
Zeker, maar wel een dure upgrade voor alleen iets meer dynamisch bereik. Daarnaast zal je met goedkope lenzen lang niet het maximale dynamische bereik halen.
Waarschijnlijk laat niet elke coating even veel licht/kleur door als de andere?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoe heeft een stuk glas invloed op dynamisch bereik?
Dat dus. Ik heb ook een 50D, en vraag me ook af welke limieten je tegen komt.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Waar uit zich dat tegen de limieten aanlopen in
ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Ik bedoel dat de kwaliteit van de lenzen invloed heeft op de kwaliteit foto's die je uit een body kan persen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoe heeft een stuk glas invloed op dynamisch bereik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |