als ik em haal download ik em wel. Maar als ross al wint tegen de rest is het zielug als ik mee ga doen, want ik heb ross toen zo gigantisch hard afgemaakt met splinter cell das gewoon zieligquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Kan Bozz ook mooi brotherhood halen
Iedereen die hem nog niet heeft, doen! De SP is sowieso al heerlijk, maar ook de MP is eigenlijk wel heel leuk met een grote groep
Moet je nog steeds op dat ene succesje teren jongeman?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als ik em haal download ik em wel. Maar als ross al wint tegen de rest is het zielug als ik mee ga doen, want ik heb ross toen zo gigantisch hard afgemaakt met splinter cell das gewoon zielig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je nog steeds op dat ene succesje teren jongeman?oh snap ja, al bijna vergeten. En daar is zelfs bewijs van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke ga jij halen, Bozzman?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:21 schreef Bozz187 het volgende:
Rij trouwens zometeen wel ff langs de mm. Ben met de motard dus lekker voor de deur parkeren
Doe brink dan ook, kunnen we ook co-oppenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
acb je moeder en je ma
Nee heb geen idee iig wel acb
Hey wiggertje, niet zo bijdehand he!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
acb je moeder en je ma
Nee heb geen idee iig wel acb
als pimp my ride er bij zit dan haal ik die iig wel. Maar ik zal wel zien hoe en wat ik haalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe brink dan ook, kunnen we ook co-oppen
Die bugs patchen ze er wel uit
Straks zuigt het spel echt ballen en doen ze een miskoop.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe brink dan ook, kunnen we ook co-oppen
Die bugs patchen ze er wel uit
ja weet niet eens wat voor game dat isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Straks zuigt het spel echt ballen en doen ze een miskoop.
Niet haten. lekker in het cafe met een pilsje en wat gezellig volk beetje fifa doen is ownage!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh, my bad. Ik dacht dat dit topic voor hetero's was. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |