Ik nog maar 24quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:09 schreef Bozz187 het volgende:
Nog maar 32 uur werken en dan alcoholfest!!!
nog maar 4 dagen en dan heeft ross zijn brommert kapodtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Nog maar 2 dagen en dan heb ik mijn rijbewijs
Nog maar 3 dagen en dan heb ik mijn brommert
Na vanavond zal ik wel meedoen met crysisquote:
truequote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:47 schreef Parvus het volgende:
Staat Homefront er ook tussen? Dat spel is zo baas dat ik er 2 van wil hebben!
Krabbelt nu al terug?!?@!?@?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:51 schreef KoningStoma het volgende:
Niet boos worden allemaal, als crysis te buggy is he?
tsssquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Geen probleem stoompieIk denk dat ik me voorlopig nog wel vermaak met die multiplayer van brotherhood. Dat is echt wel heel tof met een groepje
(Michhas, kk en Nicklas hun nek "snappen" alsof het niets is
)
En ik ben er nog best goed in ookBest awesome om niet altijd als laatste te eindigen
Ach voor een game van iets meer dan 15 euro mag er wel een bugje in zitten hier en daarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:51 schreef KoningStoma het volgende:
Niet boos worden allemaal, als crysis te buggy is he?
Ah dat kan, maar ik heb geen PS3quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga ff kijken, misschien KZ3 erbij ofzo.
Nee, maar ik weet niet of brink de moeite waard is.quote:
Mooie autoquote:
daar is zo'n lijst voor uitgevonden dat ze niet meer bellenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:50 schreef vandermar het volgende:
Er belt hier steeds een anonieme beller naar toeen dat zijn van die irritante callcenters maar die bellen gewoon 4 a 5 keer op een dag
Helpt voor geen meter, ze bellen nog steeds.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daar is zo'n lijst voor uitgevonden dat ze niet meer bellen
Top Spin 4 is wel leuk idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef SoldMayor het volgende:
Kan niemand voor mij ff Crysis 2, Top Spin 4 & Shift 2 meenemen van de MM..
Ja echt verneukt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Top Spin 4 is wel leuk idd.
En hier is ook bijna alles te vinden behalve een MM, maar goed die zal er ook nooit komen :/
Je kan wel via internet bestellen bij MM hoor, maar dan zal die actie wel niet geldig zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja echt verneukt.
En internet kan ook niet.
Ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan wel via internet bestellen bij MM hoor, maar dan zal die actie wel niet geldig zijn
12 euro op ebay met 10 euro verzendkosten die er nog bij komenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Op internet is top spin 4 nog 55 euro.
Ja maar ebay... en martkplaats en dat soort dingen heb ik het niet zo op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
12 euro op ebay met 10 euro verzendkosten die er nog bij komen
Ik zie net ook dat ie dan 2e hands is. Ik koop ook nooit iets 2e hands maar via ebay zijn er ook wel aanbiedingen van winkels, een maand terug nog NBA 2k11 voor 15 euro weten op te pikken uit een winkel die haar producten ook op ebay zette. Spel was nog gesealt en dus nog nieuw.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar ebay... en martkplaats en dat soort dingen heb ik het niet zo op.
http://www.mymemory.co.uk(...)pin-4-%28Xbox-360%29quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Op internet is top spin 4 nog 55 euro.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:56 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil best naar de MM om die games te halen hoor voor de gene die er geen hebben, games passen door de brievenbus.
Wow, Brink heeft maar 36 achievements. Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Met 4 man lijkt hij me toch wel erg tof hoorOok al is de game buggy etc. Borderlands was ook niet bepaald bugvrij
Nou dan zou ik graag de volgende artiekelen bij u willen bestellen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:59 schreef tliciouz het volgende:
Ja hoor! Fiets er elke dag langs op. Dan betaal je misschien 2 euro extra voor bubbeltjes envelop enzo. Kleine moeite voor mij
en wat was nou de 3de game?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb crysis 2 in da pocket en mass effect 2
Geen brink?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb crysis 2 in da pocket en mass effect 2
maar nergens iets over die actie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens de reclame op tv : Kom langs of bestel via mediamarkt.nl
Op die Entertainment Folder op de site staat wel: Nu 28x in Nederland en direct te bestellen via onze webshop.quote:
Ja maar toen ik net dat aanklikte wordt ik naar andere games verwezen. Snap het niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op die Entertainment Folder op de site staat wel: Nu 28x in Nederland en direct te bestellen via onze webshop.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Stoma zal blij zijn. Iedereen opeens aan de Crysis.
Moet ik ze dan alsnog maar halen? Kan ik morgenvroeg voor je doen. Doe ik ze na werk op de bus, heb je ze donderdag in huis.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef SoldMayor het volgende:
Had gebeld naar die mm bitchess maar je kan NIET via internet bestellen.
kut zooi.
Ik zou het wel willen doen maar ik ben bang voor een Homefrontherhalingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Kan Bozz ook mooi brotherhood halen
Iedereen die hem nog niet heeft, doen! De SP is sowieso al heerlijk, maar ook de MP is eigenlijk wel heel leuk met een grote groep
Ja als dat echt wil doen zou dat goed zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet ik ze dan alsnog maar halen? Kan ik morgenvroeg voor je doen. Doe ik ze na werk op de bus, heb je ze donderdag in huis.
Jij hebt em al?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou dan binnenkort maar Brink online Ross
Pm even je gegevens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja als dat echt wil doen zou dat goed zijn.
Dan wel even prive bericht het een en andere aan gegevens geven.
Can't go wrong with Mortal Kombat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef Frankii het volgende:
Crysis 2, Brink en Mortal Kombat wordt het voor mij denk ik.
Dikke prima!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou dan binnenkort maar Brink online Ross
heb hem al voor PS3quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Iedereen die hem nog niet heeft, doen! De SP is sowieso al heerlijk, maar ook de MP is eigenlijk wel heel leuk met een grote groep
als ik em haal download ik em wel. Maar als ross al wint tegen de rest is het zielug als ik mee ga doen, want ik heb ross toen zo gigantisch hard afgemaakt met splinter cell das gewoon zieligquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Moet je nog steeds op dat ene succesje teren jongeman?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als ik em haal download ik em wel. Maar als ross al wint tegen de rest is het zielug als ik mee ga doen, want ik heb ross toen zo gigantisch hard afgemaakt met splinter cell das gewoon zielig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je nog steeds op dat ene succesje teren jongeman?oh snap ja, al bijna vergeten. En daar is zelfs bewijs van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke ga jij halen, Bozzman?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:21 schreef Bozz187 het volgende:
Rij trouwens zometeen wel ff langs de mm. Ben met de motard dus lekker voor de deur parkeren
Doe brink dan ook, kunnen we ook co-oppenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
acb je moeder en je ma
Nee heb geen idee iig wel acb
Hey wiggertje, niet zo bijdehand he!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
acb je moeder en je ma
Nee heb geen idee iig wel acb
als pimp my ride er bij zit dan haal ik die iig wel. Maar ik zal wel zien hoe en wat ik haalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe brink dan ook, kunnen we ook co-oppen
Die bugs patchen ze er wel uit
Straks zuigt het spel echt ballen en doen ze een miskoop.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe brink dan ook, kunnen we ook co-oppen
Die bugs patchen ze er wel uit
ja weet niet eens wat voor game dat isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Straks zuigt het spel echt ballen en doen ze een miskoop.
Niet haten. lekker in het cafe met een pilsje en wat gezellig volk beetje fifa doen is ownage!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh, my bad. Ik dacht dat dit topic voor hetero's was. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |