Geen brink?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb crysis 2 in da pocket en mass effect 2
maar nergens iets over die actie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens de reclame op tv : Kom langs of bestel via mediamarkt.nl
Op die Entertainment Folder op de site staat wel: Nu 28x in Nederland en direct te bestellen via onze webshop.quote:
Ja maar toen ik net dat aanklikte wordt ik naar andere games verwezen. Snap het niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Op die Entertainment Folder op de site staat wel: Nu 28x in Nederland en direct te bestellen via onze webshop.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Stoma zal blij zijn. Iedereen opeens aan de Crysis.
Moet ik ze dan alsnog maar halen? Kan ik morgenvroeg voor je doen. Doe ik ze na werk op de bus, heb je ze donderdag in huis.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef SoldMayor het volgende:
Had gebeld naar die mm bitchess maar je kan NIET via internet bestellen.
kut zooi.
Ik zou het wel willen doen maar ik ben bang voor een Homefrontherhalingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Kan Bozz ook mooi brotherhood halen
Iedereen die hem nog niet heeft, doen! De SP is sowieso al heerlijk, maar ook de MP is eigenlijk wel heel leuk met een grote groep
Ja als dat echt wil doen zou dat goed zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet ik ze dan alsnog maar halen? Kan ik morgenvroeg voor je doen. Doe ik ze na werk op de bus, heb je ze donderdag in huis.
Jij hebt em al?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou dan binnenkort maar Brink online Ross
Pm even je gegevens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja als dat echt wil doen zou dat goed zijn.
Dan wel even prive bericht het een en andere aan gegevens geven.
Can't go wrong with Mortal Kombat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef Frankii het volgende:
Crysis 2, Brink en Mortal Kombat wordt het voor mij denk ik.
Dikke prima!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou dan binnenkort maar Brink online Ross
heb hem al voor PS3quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Kan Bozz ook mooi brotherhood halen
Iedereen die hem nog niet heeft, doen! De SP is sowieso al heerlijk, maar ook de MP is eigenlijk wel heel leuk met een grote groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |