Kan je wel zien aan het profiel. Dan kunnen ze titelbalken als 'Krabbels', 'Vrienden', 'Foto's' aanpassen.quote:
Ik zie het allemaal nergens staan gelukkig. pfffftquote:Op maandag 11 juli 2011 07:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je wel zien aan het profiel. Dan kunnen ze titelbalken als 'Krabbels', 'Vrienden', 'Foto's' aanpassen.
En tevens een tekstwolkje bovenaan geeft een GM-status aan.
Betekent niet dat ze geen goldmember is, he. Ze kan 't nog altijd zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 07:05 schreef bobbybob het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal nergens staan gelukkig. pfffft
Dat vind ik 10x erger dan "bezoekt heeft"quote:Op maandag 11 juli 2011 06:49 schreef bobbybob het volgende:
Er is dit meisje wat ik leuk vind, ik kan alleen niet veel met dr doen omdat ze een vriend heeft. Ik kan dus niet openbaar met haar praten waar haar vriend bij is, op hyves bijvoorbeeld.
Ze flirt wel altijd met me op school, ik zit een beetje af te wachten tot t afloopt met die gast.
Af en toe check ik dr hyves of ze nog met m heeft, en om naar dr nieuwe fotos te kijken. Ik weet t, een beetje stalker achtig, maar daar is hyves voor toch ?
Anyway, kan zei zien dat IK haar profiel bezoek en hoe vaak. Ik moet zeggen dat ik het net iets te vaak heb gedaan de laatste tijd, als ze dat ziet weet ik niet op ze het vleiend of eng vind....
ps: We zijn geen vrienden op hyves. Ik weet t klinkt beetje stalkerachtig, geen vrienden zijn of berichten achterlaten maar wel kijken. Heeft gewoon met haar vriend te maken. ze flirt wel altijd op school en haar vriend kijkt dan van >8( dus die heeft me liever niet bij dr
ik weet niet of ze goldmember is.. hoe zie ik dat ? Ze heeft gewoon een openbaar profiel wat iedereen kan zien dus..
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:27 schreef Copycat het volgende:
Die is ook erg. Maar ''bezoek heeft' duidt imo meer op een IQ onder Downniveau.
Ja. Want imo.quote:
We kunnen TS wel een eigen forumsectie geven “Vraag van de dag"quote:Op maandag 11 juli 2011 12:56 schreef Saekerhett het volgende:
TS heeft moeite met dingen in het algemeen:
http://forum.fok.nl/user/history/347331
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |