Het schijnt zelfs dat je dat 50 euro kostquote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Dalando het volgende:
Wacht even, mag je geen kloons meer aanmaken?
Een leven zonder porsche ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef OverRated het volgende:
Hoewel een paar weken zonder pors ook wel fijn is
je wil me wel.quote:
dat heeft officieel nooit gemogen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Dalando het volgende:
Wacht even, mag je geen kloons meer aanmaken?
per post jaquote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat je dat 50 euro kost
Ja echt wtfquote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 11 juli 2011 01:35 schreef Dimens het volgende:
FOK! heeft users zoals porsche1 nodig, dat hoort er nu eenmaal bij.
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jawel, vanwege iets.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Wat is dit voor shit dan?
quote:f. Het is niet toegestaan een extra account te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare boete van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze kloon geplaatste posts of verzonden private messages of direct messages geldt als één gebeurtenis.
nieuw toetsenbordquote:
Ik zie recht door je heen, recht door je ziel, geen geheimen voor mij. IK WEET ALLES.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |