The Scorequote:Op maandag 11 juli 2011 01:33 schreef Gillingham het volgende:
Die film met Edward Norton waarin hij een gestoorde speelt?
Is het niet gewoon The Exorcism of Emily Rose?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Laura Linney
-The Squid and the whale
-Laste exorcism of emily rose
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:33 schreef Gillingham het volgende:
Die film met Edward Norton waarin hij een gestoorde speelt?
quote:
Oh kan wel, heb gisteren een film the Last Exorcism gezien, dus ik ben misschien in de warquote:Op maandag 11 juli 2011 01:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is het niet gewoon The Exorcism of Emily Rose?
twee woorden, 2e is idd met een Fquote:Op maandag 11 juli 2011 01:35 schreef Gillingham het volgende:
Iets met een F ofzo. Maar nu moet ik steeds aan The Firm en Faculty denken.
Ja! Gil +1quote:
Stand Juli 2011:quote:
Memoirs of an invisible menquote:Op maandag 11 juli 2011 02:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet er natuurlijk weer precies 9
![]()
De makkelijkste alvast danmisschien dat me geheugen morgen wat frisser is voor de rest...
Event Horizon
In the Mouth of Madness
Jurassic Park
Jurassic Park 2 of 3
Dead Calm
The Hunt For Red October
Ja hoor dat weet ik zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 10:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je zeker weet dat hij in sirens en memoirs zit ga je gang
Alleen BKR nogquote:Op maandag 11 juli 2011 10:12 schreef Asap het volgende:
Jack Black?
Tropic Thunder
Nacho Libre
BKR?KFP? Kung Fu Panda? Geen idee of hij daar in zit.
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
dan lijkt het me eerder pineapple express gill
Als ik niet zelf met Rogen was aangekomen had ik de eer aan jou overgelaten.quote:
ik had geen film kunnen noemen als jij niet met rogen had gekomenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als ik niet zelf met Rogen was aangekomen had ik de eer aan jou overgelaten.
Mijn gok Fat People was trouwens wel kansloos, dat er toen ging belletje ging rinkelen richting Funny People.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
ik had geen film kunnen noemen als jij niet met rogen had gekomen
Stand Juli 2011:quote:
Haar vormen zijn niet eens te herkennen...quote:Op maandag 11 juli 2011 11:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie herkennen Catherine Zeta-Jones toch wel van de achterkant?
En dat noemt zichzelf filmkennerquote:Op maandag 11 juli 2011 11:06 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Haar vormen zijn niet eens te herkennen...
Jij wilde de elfde binnenkoppen.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Och wat een dag ik kan niet eens meer tellen
En met die flapdrol heb je de elfde. Had er dus makkelijk zestien kunnen vragen!quote:
Op het moment dat er bijna een nieuwe HP film uit komt kun je ze zelfs allemaal vragen bijnaquote:Op maandag 11 juli 2011 11:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En met die flapdrol heb je de elfde. Had er dus makkelijk zestien kunnen vragen!
Dopekoe +1
Stand Juli 2011:
59 Gillingham
41 SamuelofSEK
29 Sands
12 dekatophetspek
12 Robby87
11 InTrePidIvity
10 tombolafan
10 Dopekoe
9 DragonFodder
8 Doff
8 lamers
7 Baszh
7 afro
7 SaintOfKillers
7 picodealion
6 FireFox1
6 The_Substitute
6 Tem
6 Michelangelo2
5 Shaolin
4 De-Sombrero
3 Horry
3 Asap
3 catfish
3 dyonvbaal
2 Tha_Erik
1 Hulkio
1 DukeJan
1 emzor1994
1 wyccie
1 Patch
1 Beaudelaire
Vervolg vraag van Sam, doe maar de namen van de karakters achter alle genoemde namenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
We zijn hier niet zo van de variatie dat weet je toch
Daar zat nummer 11 tussenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
ray park
ellen page
patrick stewart
james mcavoy
rose byrne
rebecca romijn
kevin bacon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |