En dan zo'n stalen pen er boven voor biggel.....quote:Op zondag 10 juli 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
VuurMijn vader heeft allemaal hout gehakt en dat heel mooi voor me opgestapeld onder een afdakje, voor de vuurkorven.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan zo'n stalen pen er boven voor biggel.....
quote:
En wat heeft eten met ongesteldheid te maken?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:48 schreef Delan het volgende:
hou op over eten zeg!! pff soms( euh.. 1x in de maand) is het vervelend om vrouw te zijn hoor, hahaha
man, dat heb ik zin in van alles maar als ik dan iets gegeten heb dan denk ik, nee dat was het niet en weer op zoek naar wat anders, dat was het dan ook niet om vervolgens van alles gegeten te hebben en nog niet datgene wat je eigenlijk wilde eten maar je weet eigenlijk ook niet wat het nou was wat je wilde eten, snap jij hem nog?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wat heeft eten met ongesteldheid te maken?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:50 schreef Delan het volgende:
[..]
man, dat heb ik zin in van alles maar als ik dan iets gegeten heb dan denk ik, nee dat was het niet en weer op zoek naar wat anders, dat was het dan ook niet om vervolgens van alles gegeten te hebben en nog niet datgene wat je eigenlijk wilde eten maar je weet eigenlijk ook niet wat het nou was wat je wilde eten, snap jij hem nog?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:50 schreef Delan het volgende:
[..]
man, dat heb ik zin in van alles maar als ik dan iets gegeten heb dan denk ik, nee dat was het niet en weer op zoek naar wat anders, dat was het dan ook niet om vervolgens van alles gegeten te hebben en nog niet datgene wat je eigenlijk wilde eten maar je weet eigenlijk ook niet wat het nou was wat je wilde eten, snap jij hem nog?
kunt beter kippen houden. stuur die dan naar mij want kippen leggen een ei (dat rijmpt, haha) en dat heb ik nog niet gehad! pff nutteloze info weer maar ach....hahaquote:
Het klinkt alsof je nu in een melige bui bent.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef Delan het volgende:
[..]
kunt beter kippen houden. stuur die dan naar mij want kippen leggen een ei (dat rijmpt, haha) en dat heb ik nog niet gehad! pff nutteloze info weer maar ach....haha
Haha, vanaf deze kant is het bestquote:
tja ach, hormonen he, hahaquote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je nu in een melige bui bent.
ik geloof het meteen, haha, ik word er moe van!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, vanaf deze kant is het besthoor..
Ik sta eigenlijk op het punt ook naar bed te gaan, kwam alleen even hoi zeggen.quote:
Mja, ik ga ook zo.....quote:Op zondag 10 juli 2011 23:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk op het punt ook naar bed te gaan, kwam alleen even hoi zeggen.
Nog wat leuks gedaan dit weekend?
Lekker uitgewaaid in Scheveningen metquote:Op zondag 10 juli 2011 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ga ook zo.....
Weinig gedaan die weekend... lekker lui geweest
Jij?
Ja, Scheveningen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lekker uitgewaaid in Scheveningen met...
Verder ook lekker lui, zoals het hoort
Slaap lekker dan alvast
Meer roddels!quote:Op maandag 11 juli 2011 06:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Geniaal![]()
Jofu sukkel ik sliep niet naakt, jij sliep naast royco dus wie heb jij dan gedaan?
Hihi mogguh Qquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 06:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Geniaal![]()
Jofu sukkel ik sliep niet naakt, jij sliep naast royco dus wie heb jij dan gedaan?
De hond?quote:Op maandag 11 juli 2011 06:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Geniaal![]()
Boeiendquote:
Thuiswerken is tof!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA TGIM!![]()
Kak, saai thuiswerken
Thank God There's Coffee!
Ik ben aangeschoten hilarischquote:Op maandag 11 juli 2011 08:09 schreef clevy het volgende:
bah.. blijkt maar weer dat je aangeschoten helemaal niet zo grappig bent als je denkt...
Nee dat denk je dus maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten hilarisch
Zie je zo dat bloed uit mn been sijpelen en kreun ik maar wat
onfortuinlijk genoeg was ik niet duidelijk genoegquote:Op maandag 11 juli 2011 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten hilarisch
Zie je zo dat bloed uit mn been sijpelen en kreun ik maar wat
want?quote:
Ik ben al overgestapt... Nog steeds niets...quote:
Dan moet je er deze ochtend wel onooglijk uit zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben al overgestapt... Nog steeds niets...
Dan zitten er morgen twee keer zoveel sletjes in.. (hoop ik voor jou)quote:Op maandag 11 juli 2011 08:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben al overgestapt... Nog steeds niets...
Ja weet ik veel... Ze zitten er niet...quote:
och ik dacht dat je ze aan t verbieden was in te stappen.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel... Ze zitten er niet...
quote:Op maandag 11 juli 2011 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij is het te lang geleden en ben je vergeten hoe het is...
reken je jezelf als persoon?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Herstel, niks mis met seks, alleen jammer dat er altijd personen bij betrokken zijn.
Nee móet zeggen dat ik er vandaag best goed uit zie... Ookal loop ik dan in pak. Vind mezelf leuker in spijkerbroek en tshirt. Maar toch...quote:Op maandag 11 juli 2011 08:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je er deze ochtend wel onooglijk uit zien.
Ookquote:
. En waarom zou ik t verbieden?????quote:Op maandag 11 juli 2011 08:21 schreef clevy het volgende:
[..]
och ik dacht dat je ze aan t verbieden was in te stappen.
is het geen vakantie tijd? dan liggen de sletjes in de bus op weg naar ver strand
Spijk... Homobos toch?!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:32 schreef stbabylon het volgende:
Het was een zwaar weekend. Zaterdag en zondag opruimen/schoonmaken/huis verkoop klaarmaken (vanavond makelaar), vrijdagavond gepokert, zaterdagavond toffe verjaardag met kampvuur in Spijk (waar de Rijn Nederland binnenkomt)
Aah van jou stond eralquote:Op maandag 11 juli 2011 08:32 schreef stbabylon het volgende:
Het was een zwaar weekend. Zaterdag en zondag opruimen/schoonmaken/huis verkoop klaarmaken (vanavond makelaar), vrijdagavond gepokert, zaterdagavond toffe verjaardag met kampvuur in Spijk (waar de Rijn Nederland binnenkomt)
Hi cue. Hm, heb betere gehadquote:
Geen flauw idee, was bij een vriend thuis. Er zijn overigens 3 Spijks in NL. Bij Gorinchem, in Groningen en bij de Duitse grens. Ik was in die laatste.quote:
met duitsers weet je t maar nooit.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, was bij een vriend thuis. Er zijn overigens 3 Spijks in NL. Bij Gorinchem, in Groningen en bij de Duitse grens. Ik was in die laatste.
Die bedoelde ik ook...quote:Op maandag 11 juli 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, was bij een vriend thuis. Er zijn overigens 3 Spijks in NL. Bij Gorinchem, in Groningen en bij de Duitse grens. Ik was in die laatste.
Ach, geen leuke dingen gedaan, slecht geslapen, stom gepieker..quote:
Ja dat is kutquote:Op maandag 11 juli 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
Ach, geen leuke dingen gedaan, slecht geslapen, stom gepieker..
Hoe was jouw weekend?
Maar weinig slapen om de goede redenen isquote:Op maandag 11 juli 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is kut
Mijnes was wel erg lekkeralleen iets te weinig slaap gehad.
Klopt, was het ook wel waard.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:43 schreef missbehavin het volgende:
Maar weinig slapen om de goede redenen is
Ben je vreemd gegaan?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is kut
Mijnes was wel erg lekkeralleen iets te weinig slaap gehad.
Hey!quote:
Ja!quote:
Buurjongen is al tijdje verleden tijd. Heeft op gegeven moment niets van zich laten horen en reageert niet op mijn contactpogingenquote:
Wat een lamzak, kon er niet eens een gesprek van af....quote:Op maandag 11 juli 2011 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Buurjongen is al tijdje verleden tijd. Heeft op gegeven moment niets van zich laten horen en reageert niet op mijn contactpogingen
his lossquote:Op maandag 11 juli 2011 08:52 schreef missbehavin het volgende:
Wat een lamzak, kon er niet eens een gesprek van af....
Is ook zo!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik begin te denken dat de leuke mannen op beginnen te raken.
Of kiezen leuke mannen gewoon voor andere vrouwen dan jij?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
Sterkte vandaag!quote:Op maandag 11 juli 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn weekend was ondanks alles toch wel heel leuk!
Nu maar hopen dat ik vandaag een beetje goed ga doorkomen
Thnx!!quote:
I beg to differ! Ik zie overal leuke mannen.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
Jawel zeer goed weekend. Op de sportschool ga ik vaak met een meisje om. Mooie brunette met geweldig lichaam... Ben wel wat vaker met dr gaan drinken, maar zag t zelf meer als vriendschappelijk. Vind dr weg tof dual had geen zin omdat te verneuken.quote:
Ah, gij stokerdquote:Op maandag 11 juli 2011 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of kiezen leuke mannen gewoon voor andere vrouwen dan jij?
Het gras is groener .. gevalquote:Op maandag 11 juli 2011 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I beg to differ! Ik zie overal leuke mannen.
Eeuuhmm, nee. Mijn vriendje is de leukste, maar er lopen ZAT leuke mannen.quote:
Je kiest vriendschap boven seks?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:57 schreef JoeyT het volgende:
Jawel zeer goed weekend. Op de sportschool ga ik vaak met een meisje om. Mooie brunette met geweldig lichaam... Ben wel wat vaker met dr gaan drinken, maar zag t zelf meer als vriendschappelijk. Vind dr weg tof dual had geen zin omdat te verneuken.
Toen was ik zaterdag op een feestje. Zij ook. Dus beetje kletsen. Vond de wel erg dicht regenen aan staan dus pakte dr hand vast... Naja 5 min later stonden we te zoenen... En toen... Ging ik naar huis... Wilde slapen :p
Gister nog uitgeweest met ander meisje, dus was goed.
Oja en heb veel gesport en mn lijn gaat erg lekker!
Maar vind t nog steeds stom dat je vreemd gaat.
* Huppelmuts mompelt iets over aanrechtquote:Op maandag 11 juli 2011 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kiest vriendschap boven seks?![]()
En mooi dat het goed gaat met het sporten, altijd lekker!
Ik heb ook rechten
Als je echt achter die uitspraak staat, zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:57 schreef missbehavin het volgende:
Ah, gij stokerdOm met cue te spreken, their loss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |