trustenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MAAR IK GA NU SLAPEN OKE WANT MORGEN HEB IK EEN LEUKE DAG OP STAGE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten engelenhaartjes van me.
hihih heb je t gisteren wel gedaan?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik daar tijd voor hebIkbedoel als ik het niet vergeet.
Neh helemaal geen tijd voor gehad!quote:
Vorige week vrijdag kocht hij een pakje camel lightquote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef Dastan het volgende:
O, Klinker, doe hem de hartelijke Camel-groeten van mij.
Janniepanniequote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef strontboer het volgende:
KB wil je Janniepannie even een dikke pakkert van mij geven![]()
Hallo. Gemist niet, daar ben ik eerlijk over. Op zich wel weer aangenaam om jou te zien. Ik was `vertrokken` uit de sc, maar nu de `nieuwelingen` niet aanwezig zijn neem ik weer een kijkje.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoi DastanHeb je me gemist?? Ik jou wel hoor, waar heb je de laatste tijd uitgehangen?
Ik geef hem sowieso een dikke pakkert, al weet ik niet of hij blij moet zijn als ik hem moet geven namens jou.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef strontboer het volgende:
KB wil je Janniepannie even een dikke pakkert van mij geven![]()
`Light`.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh helemaal geen tijd voor gehad!
[..]
Vorige week vrijdag kocht hij een pakje camel lightTerwijl hij zei dat hij medium rookte, de belhamel!
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hallo. Gemist niet, daar ben ik eerlijk over. Op zich wel weer aangenaam om jou te zien. Ik was `vertrokken` uit de sc, maar nu de `nieuwelingen` niet aanwezig zijn neem ik weer een kijkje.
Dan haalt ie vast even z'n neus opquote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geef hem sowieso een dikke pakkert, al weet ik niet of hij blij moet zijn als ik hem moet geven namens jou.
quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
`Light`.Ik heb een keer een light-sigaret gebietst, nou ik voelde niets. Zelfs niet toen ik er twee tegelijkertijd rookte.
quote:
NIET HATEN OP R_R JA.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier, Heroïneverslaafde, dat soort gepeupel.
Niet haten op R_R.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel plaatsvervangende schaamte kreeg toen ik al die met opzet `achterlijk geschreven` berichten zag verschijnen.quote:
Hij kan prachtige verhalen schrijven.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel plaatsvervangende schaamte kreeg toen ik al die met opzet `achterlijk geschreven` berichten zag verschijnen.
Dat heb ik gelezen in jouw fobo. Noem het prachtig, noem het `net geen kunst`. Het ontbrak hem aan metriek. Want voor epiek was het wat kort door de bocht.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij kan prachtige verhalen schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |