Het is raar hoe jij mij beschrijft, maar toch is het wel waar ergens.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een wulpse doch zeer zedelijke jonge vrouw die ik nimmer heb ontmoet, maar enkel ken van enkele straffe lijnen op het wereldweb. Komt vast goed inderdaad.
En hoeveel heb je betaald voor dat Staatslot?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is raar hoe jij mij beschrijft, maar toch is het wel waar ergens.Meh.
Ik heb drie euro gewonnen met mijn 1/5 Staatslot trouwens.
En hoeveel kostte dat lot je?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een gevalletje raar maar waar, naar ik begrijp?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhmmm, als je haaientanden hebt moet je stoppen!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
KAABEE, is de theorie van de kruispunten moeilijk/veel?Ik moet dat morgen leren.
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
En hoeveel heb je betaald voor dat Staatslot?
IK KREEG HEM VAN MN VADER DIE HEM WEER KREEG VAN IEMAND MAAR ER STAAT DRIE EURO OP.quote:
Mja, zo kun je me beschrijven inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een gevalletje raar maar waar, naar ik begrijp?
Ik heb niets gewonnen met mijn hele staatslot.
Maar drie euro met een vijfde lot. Dan heb je de aankoopprijs er net uitgehaald, nietwaar?
Nee, hoor. 't Is toch weer drie euro, ruim zes gulden. In de oorlog zouden ze daar een moord voor hebben gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, zo kun je me beschrijven inderdaad.
Ik vind het raar om drie euro op te halen. Zo van: Hey kijk mij een losertje zijn die drie euro op komt halen.
Of is dat niet raar?![]()
zes gulden staat gelijk aan 7 raketten bij het zwembad.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hoor. 't Is toch weer drie euro, ruim zes gulden. In de oorlog zouden ze daar een moord voor hebben gedaan.
Ik snapte net de gulden, toen kwam de stomme euro.quote:
Zo is dat. Drie euro, daarvan kun je met een kortingskaart naar Amsterdam Centraal vanuit mijn woonplaats. Ik teken ervoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zes gulden staat gelijk aan 7 raketten bij het zwembad.
Goede oude tijden.
[..]
Ik snapte net de gulden, toen kwam de stomme euro.Ik als klein meisje HELEGAAR in de war.
Ik heb studenten OV-kaart. Vanaf mijn woonplaats naar Amsterdam kost 7 euro nog wat.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo is dat. Drie euro, daarvan kun je met een kortingskaart naar Amsterdam Centraal vanuit mijn woonplaats. Ik teken ervoor.
Ik heb het over een enkeltje.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb studenten OV-kaart. Vanaf mijn woonplaats naar Amsterdam kost 7 euro nog wat.Heen en terug dan wel.
Dat is drie en halve euro.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb studenten OV-kaart. Vanaf mijn woonplaats naar Amsterdam kost 7 euro nog wat.Heen en terug dan wel.
trustenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MAAR IK GA NU SLAPEN OKE WANT MORGEN HEB IK EEN LEUKE DAG OP STAGE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten engelenhaartjes van me.
Forum Opties | |
---|---|