Belachelijk en onverantwoord beleid. Zeker omdat je nooit weet hoe zo'n speler - hij was natuurlijk ook geen toptalent en had het slecht gedaan bij o.a. De Graafschap - zich verder ontwikkelt.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van 1,5 ton per jaar komt erbij in zijn geval. Één van de laatste kunstjes van Bosz, dacht ik.
Idd zeg. Het hele seizoen draait al weer op een mislukking uit nog voordat het begonnen isquote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef Caland het volgende:
Benieuwd tegen wie we trouwens gaan oefenen ter vervanging van de Engeland-trip. Zullen toch profclubs moeten zijn die dan net geen wedstrijd gepland hebben, lijkt me zeer lastig.
Ook niet echt handig om tegen Excelsior te gaan oefenen met de eerste competitiewedstrijd in het vooruitzicht, lijkt me.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd zeg. Het hele seizoen draait al weer op een mislukking uit nog voordat het begonnen is
Mwua, vind ons vaak verrassend goed presteren in de openingswedstrijd.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:49 schreef Caland het volgende:
Precies, helemaal omdat je tegen Malaga gewoon alle hoeken van het veld krijgt te zien. Met alleen een pot tegen Dordt red je het niet.
Van Nistelrooy of Fernandez. Wie is die Van Nistelrooy dan wel niet joh?quote:
Waarom zou je als Nederlandse middenmoter ook vrees hebben voor een Spaanse club die tientallen miljoenen investeert in de zomer en een hoop internationals in de selectie heeft?quote:
Mwah Van Nistelrooy stelt niet meer zo gek veel voor.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Nistelrooy of Fernandez. Wie is die Van Nistelrooy dan wel niet joh?
Vrees hebben is nogal een groot woord voor een oefenwedstrijdje..quote:
Een spits waar iedere Nederlandse club en dus zeker Feyenoord alleen maar van kan dromen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah Van Nistelrooy stelt niet meer zo gek veel voor.
Dan nog zouden ze op hun gemakkie van Feyenoord moeten kunnen winnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:04 schreef Smoofie het volgende:
Malaga heeft vooral oudere spelers gekocht die aan het afbouwen zijn. Denk dat ze nog steeds rond 7-12 zullen eindigen in de PD.
Maar ook Spaanse internationals van +/- 30 jaar etc.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:04 schreef Smoofie het volgende:
Malaga heeft vooral oudere spelers gekocht die aan het afbouwen zijn. Denk dat ze nog steeds rond 7-12 zullen eindigen in de PD.
Ik zie toch liever een talent.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een spits waar iedere Nederlandse club en dus zeker Feyenoord alleen maar van kan dromen.
Kloptquote:Op zondag 10 juli 2011 20:07 schreef inZanity het volgende:
Dan nog zouden ze op hun gemakkie van Feyenoord moeten kunnen winnen.
Ga je nog wel naar Engeland? Ook al spelen we er geen wedstrijd.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef Caland het volgende:
Benieuwd tegen wie we trouwens gaan oefenen ter vervanging van de Engeland-trip. Zullen toch profclubs moeten zijn die dan net geen wedstrijd gepland hebben, lijkt me zeer lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |