abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99299669
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:47 schreef Kirov het volgende:

De organisatie blijft wel verantwoordelijk voor dit individu. Ze hadden op veel manieren dit kunnen voorkomen.
Mee eens. Doordat het ook steeds drukker wordt zie je in elke etappe wel een bijna botsing tussen de wielrenners en auto's/motors. Tot vandaag kwam men telkens redelijk goed weg maar de organisatie had vooraf moeten realiseren dat dat geluk een keer ophoud.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99299715
Benieuwd wat de Franse Justitie doet. Ik kan zo al 2 misdrijven noemen. A./ Doorrijden na een ongeval en B./ Toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.
Ben ook benieuwd wat de Franse wielerploeg Vacances Soleil doet. Een schadeclaim lijkt me nogal logisch. Ik zie heer Moskovicz al watertanden.
pi_99300004
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:54 schreef eight het volgende:

[..]

Mee eens. Doordat het ook steeds drukker wordt zie je in elke etappe wel een bijna botsing tussen de wielrenners en auto's/motors. Tot vandaag kwam men telkens redelijk goed weg maar de organisatie had vooraf moeten realiseren dat dat geluk een keer ophoud.
Is het echt 'steeds drukker'?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_99300017
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:55 schreef BrandendZand het volgende:
Benieuwd wat de Franse Justitie doet. Ik kan zo al 2 misdrijven noemen. A./ Doorrijden na een ongeval en B./ Toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.
Ben ook benieuwd wat de Franse wielerploeg Vacances Soleil doet. Een schadeclaim lijkt me nogal logisch. Ik zie heer Moskovicz al watertanden.
Franse ploeg?
pi_99300563
33 hechtingen overigens.. Meer dan genoeg...
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 10 juli 2011 @ 23:15:01 #181
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_99300906
quote:
2s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:03 schreef Doff het volgende:
Een ander besluit was ook tamelijk belachelijk geweest.
Nou, ze zouden bijvoorbeeld ook kunnen besluiten om niet alleen deze auto eruit te gooien (die was zelf ook wel vertrokken, die durft zich echt niet meer te vertonen) maar ook de andere auto's van FR2.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_99301100
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:15 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Nou, ze zouden bijvoorbeeld ook kunnen besluiten om niet alleen deze auto eruit te gooien (die was zelf ook wel vertrokken, die durft zich echt niet meer te vertonen) maar ook de andere auto's van FR2.
Nee, dat is niet zo handig, die Fransen zorgen voor de beelden voor de hele wereld... ;)
  zondag 10 juli 2011 @ 23:20:18 #183
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_99301208
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Eén individu maakt een verkeerde inschatting...daar kun je een hele organisatie niet verantwoordelijk voor stellen.
De organisatie is verantwoordelijk te stellen voor het aantal auto's in de Tour. Daarnaast is dit een auto van TF2, die toch wel heel erg nauw gelieerd zijn aan de Tourorganisatie. Dus ja, de ASO mag zeker de hand in eigen boezem steken.

Ze mogen wel iets langer nadenken over de oorzaken van wat we gezien hebben, dan alleen concluderen dat deze chauffeur niet kan rijden.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:21:05 #184
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_99301252
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef Cootz het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo handig, die Fransen zorgen voor de beelden voor de hele wereld... ;)
Auto's maken geen camerabeelden. Dat doen motoren en helikopters. Die auto's vervoeren allerlei hotemetoten.
pi_99301346
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij kon wel iets minder ruim om die boom heen hoor :')

Oh nee, dan had hij een krasje op de auto gehad.
Ja idd, je zou maar de spiegel van je auto afrijden :( :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_99301390
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:21 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Auto's maken geen camerabeelden. Dat doen motoren en helikopters. Die auto's vervoeren allerlei hotemetoten.
Ik begrijp dat dit geen auto met hotemetoten was maar van de techniek. Nette reactie trouwens ook van die collega's van France2 (net bij Avondetappe), die praatten er verder ook niks goed aan.
pi_99301497
Respect hoor voor Hoogerland, een gemiddelde burger was bij een dergelijk ongeval kermend liggend op de ambulance blijven wachten maar hij stapt gewoon op om de etappe uit te rijden en hij moet nog een hele Tour _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 10 juli 2011 @ 23:26:58 #188
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_99301588
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef Cootz het volgende:

[..]

Ik begrijp dat dit geen auto met hotemetoten was maar van de techniek. Nette reactie trouwens ook van die collega's van France2 (net bij Avondetappe), die praatten er verder ook niks goed aan.
Hmm, ok. Die reactie zag ik inderdaad ook, netjes idd.
pi_99301805
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Cootz het volgende:

Is het echt 'steeds drukker'?
Volgens de wielrenners wel. Er worden steeds meer cameramannen ingezet en aantal volgauto's zijn ook toegenomen.

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef Cootz het volgende:

Die man gaf inderdaad een keurige reactie, maar zijn collega's tijdens de tour zelf waren volgens Smeets blijkbaar niet zo netjes.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99301839
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:25 schreef TLC het volgende:
Respect hoor voor Hoogerland, een gemiddelde burger was bij een dergelijk ongeval kermend liggend op de ambulance blijven wachten maar hij stapt gewoon op om de etappe uit te rijden en hij moet nog een hele Tour _O_
Kermend op de ambulance wachten is dan ook 1. een normale reactie bij een dergelijk val en 2. waarschijnlijk ook het verstandigst (tenslotte heeft de gemiddelde burger geen auto achter zich rijden met een nieuwe fiets, een nieuwe broek en meerdere dokters die je tijdens de rit nog kan verzorgen en geen bolletjes trui op het podium en geen dikke vette winstpremie daarvoor of uberhaupt premie voor het meedoen aan de tour de france. Of uberhaupt mee te doen aan de tour de france, of een dik team die je het hele jaar traint hiervoor.)

Hoe dan ook respect hebben we wel degelijk ;)
  zondag 10 juli 2011 @ 23:35:43 #191
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_99302066
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef eight het volgende:

[..]

Die man gaf inderdaad een keurige reactie, maar zijn collega's tijdens de tour zelf waren volgens Smeets blijkbaar niet zo netjes.
De Franse tv-commentatoren schijnen te hebben zitten juichen dat de Franse renners in de kopgroep 2 concurrenten minder hadden.
pi_99302176
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef hooibaal het volgende:

[..]

De Franse tv-commentatoren schijnen te hebben zitten juichen dat de Franse renners in de kopgroep 2 concurrenten minder hadden.
Bron :?
  zondag 10 juli 2011 @ 23:39:20 #193
194695 franklop
Fran knock
pi_99302269
quote:

[..]

dat is helemaal uit zijn verband gerukt en totaal niet waar.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_99302287
quote:

[..]

Mja, dat soort geruchten gaan snel rond he ;). Ik zie ze er overigens wel voor aan :P.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 10 juli 2011 @ 23:40:17 #195
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99302317
Is onzin.

Ging gewoon over de finish waar de niet-Fransen nog geshockeerd zaten na te kaarten over die aanrijding en die Fransen enthousiast zaten te doen over het geel van Voeckler.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:43:28 #196
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_99302458
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:37 schreef Cootz het volgende:

[..]

Bron :?
Heb ik niet, uitsluitend gerucht.
pi_99302667
Nog een foto uit AS de grote spaanse sportkrant

Dus echt wel een betonnen paaltje!!

http://www.as.com/ciclism(...)0710dasdascic_12/Tes
  zondag 10 juli 2011 @ 23:49:37 #198
194695 franklop
Fran knock
pi_99302734
aan de onderkant te zien is het gewoon hout hoor
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_99302979
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:49 schreef franklop het volgende:
aan de onderkant te zien is het gewoon hout hoor
Dat is het stukje wat gewoon uit de grond gerukt is wat je ziet. Volgens mij en ook het beeld van die paaltjes op de andere foto's beton.
pi_99303319
quote:

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:54 schreef Coos het volgende:

Dat is het stukje wat gewoon uit de grond gerukt is wat je ziet. Volgens mij en ook het beeld van die paaltjes op de andere foto's beton.
Hoogerland zei zelf dat de paal afgebroken was, dus dan zal het toch wel hout zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')