quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Mirjam het volgende:
kijk eens wat lieve bentombola kwam brengen
[ afbeelding ]
Nice, waarvandaan?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Mirjam het volgende:
Aha, dus dat was haar tussenstop! Over 5 dagen heb ik zijn blauwe vriendje!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Welke toko is dat precies?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De toko in Beverwijk is wel echt huge, dus dat is wel een aanrader
[..]
NiceWat voor box heb je besteld?
Heb je een fornuis en een pan? Dan kun je rijst koken.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef quickstepster het volgende:
nog aanraders van mensen wat ik echt mee moet nemen van de toko? in het begin zal t nog geen nori/rijst ofzo zijn, aangezien ik geen magnetron heb, en binnenkort ga verhuizen, en er dus nog geen ga aanschaffen!
lijstje tot nu:
sojavisjes
edamame
mini-bapao's (ze hebben like, 4 smaakjes, heerlijk voor in de bento ^^)
Ik zie nu pas dat die onderste een ingebouwd sauspotje heeft. Leuk!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
Meelurkpost voor leuke lunchtips. Het zullen bij mij geen bento's worden maar ik kan wel wat inspiratie gebruiken voor wat anders dan mijn dagelijkse broodjes, fruit en salade.
Mirjam, box van sistema zo te zien? Ik heb 2 andere boxen van dat merk, vond ik een tijdje terug bij de V&D.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste is waterdicht, erg handig
Die zit los, zit een praktisch gaatje waar je het sauspotje in kunt zettenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die onderste een ingebouwd sauspotje heeft. Leuk!
nouja, sushirijst moet toch stomen ofzo? ik ben daar totaal niet in thuisquote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je een fornuis en een pan? Dan kun je rijst koken.![]()
Kleine snoepjes zijn altijd leuk, sojasaus en verder dwaal ik daar meestal een beetje rond en pak wat me leuk lijkt.
Ik heb de sushirijst klaargemaakt volgens de voorschriften op de verpakking: anderhalf keer zoveel water als rijst en koken maar.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef quickstepster het volgende:
[..]
nouja, sushirijst moet toch stomen ofzo? ik ben daar totaal niet in thuisnasi, prima, maar al die leuke vormpjes, geen idee
Gaatje.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die zit los, zit een praktisch gaatje waar je het sauspotje in kunt zetten
help, nu heb ik geen excuus meer om geen rijst en vormpjes te halenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb de sushirijst klaargemaakt volgens de voorschriften op de verpakking: anderhalf keer zoveel water als rijst en koken maar.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Een oriental supermarkt, zit op de zwarte markt.quote:
Welke heb jij dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom er juist achter dat mijn bento te groot is voor mijn honger.![]()
![]()
In de ochtend eet ik af en toe een koekje (uit de trommel) maar voor de rest leef ik op mijn bento die ik niet altijd leeg eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |