Ziet er leuk uit zeg!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:53 schreef Miendientje het volgende:
Tip. Bij de action verkopen ze kookboekjes voor ¤0,99. Een van de boekjes is deze:
[ afbeelding ]
Alleen de 'bentobox' op de voorkant is al grappig.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vandaag naar de Bazaar in Beverwijk geweest, het meest schattige bento boxje ooit, met lepel voor een euro!Zal misschien nog wel wat kiekjes plaatsen
En heb me uitgeleefd bij de Oriental supermarkt, leuk spul blijven ze toch hebben
Van de week maar weer eens een bento mee naar het werk
*leest mee*quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]Das goedkoop! En was die ook uit de Oriental Supermarkt dan?
Nee, uit een of ander prulwinkeltjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]Das goedkoop! En was die ook uit de Oriental Supermarkt dan?
Oh, hadden ze veel leuke dingen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, uit een of ander prulwinkeltjeWaar ik ook de meest schattige lepeltjes gekocht heb
![]()
Oriental heb ik alleen etenswaar meegenomen eigenlijk
Ja, lepeltjes, en wontonmaakdingetjes (waar ik nu spijt van heb dat ik ze niet heb meegenomenquote:
Oh leuk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lepeltjes, en wontonmaakdingetjes (waar ik nu spijt van heb dat ik ze niet heb meegenomen) en plastic servies enzo
Echt super kitch
![]()
Dit is het bakje btw:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb een berg kruidenzooi voor rijst meegenomenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh leuk!En hadden ze veel eet-spul?
Hadden ze alleen deze of ook 2laags?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lepeltjes, en wontonmaakdingetjes (waar ik nu spijt van heb dat ik ze niet heb meegenomen) en plastic servies enzo
Echt super kitch
![]()
Dit is het bakje btw:
[ afbeelding ]
Ze hadden helaas alleen deze... De 2 laags ben ik zelf nog niet tegengekomen, behalve dan in ronde vorm met koelbox idee eromheen, in Portugal stonden ze in de supermarktquote:Op zondag 17 juli 2011 21:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hadden ze alleen deze of ook 2laags?
aah nouja, dan weet ik dat als we volgende week in Volendam zijn dat ik niet perse hoef door te drammen om naar Beverwijk te gaanquote:Op zondag 17 juli 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze hadden helaas alleen deze... De 2 laags ben ik zelf nog niet tegengekomen, behalve dan in ronde vorm met koelbox idee eromheen, in Portugal stonden ze in de supermarkt
De toko in Beverwijk is wel echt huge, dus dat is wel een aanraderquote:Op maandag 18 juli 2011 12:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
aah nouja, dan weet ik dat als we volgende week in Volendam zijn dat ik niet perse hoef door te drammen om naar Beverwijk te gaanAl gebeurt het misschien wel hoor met de huidige weersvoorspellingen
Nicequote:Op maandag 18 juli 2011 12:58 schreef quickstepster het volgende:
Hoi iedereen, na een hoop lurken nu toch ook maar een account aangemaakt, en een bento box, bandje voor eromheen (met een kuiken erop, yay!), en cupjes voor saus/dip gekocht (50ml per stuk) bij bento_delicioussiliconen bakjes heb ik al gelukkig ^^
Vooral in t begin zal ik nog niet knutselen, maar wel goed vullen!
Nu nog kipjes o.i.d. dergelijks scoren voor zout en kruidenmixjes, leuke prikkers, en natuurlijk minimaal 1 ei mold! zodra t spul binnen is komt er natuurlijk een foto van, nu eerst verder struinen voor de rest, morgen eerst maar eens naar de toko + xenos hier, kijken wat ze hebben!
Tofquote:Op maandag 18 juli 2011 13:01 schreef quickstepster het volgende:
deze: http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWNX:IT
en dit bandje: http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)geName=STRK:MEWNX:IT
zag dat veel mensen deze bento als basis/uitprobeersel hebben, dus vandaarhij was ook totaal niet duur!
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Mirjam het volgende:
kijk eens wat lieve bentombola kwam brengen
[ afbeelding ]
Nice, waarvandaan?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Mirjam het volgende:
Aha, dus dat was haar tussenstop! Over 5 dagen heb ik zijn blauwe vriendje!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Welke toko is dat precies?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De toko in Beverwijk is wel echt huge, dus dat is wel een aanrader
[..]
NiceWat voor box heb je besteld?
Heb je een fornuis en een pan? Dan kun je rijst koken.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef quickstepster het volgende:
nog aanraders van mensen wat ik echt mee moet nemen van de toko? in het begin zal t nog geen nori/rijst ofzo zijn, aangezien ik geen magnetron heb, en binnenkort ga verhuizen, en er dus nog geen ga aanschaffen!
lijstje tot nu:
sojavisjes
edamame
mini-bapao's (ze hebben like, 4 smaakjes, heerlijk voor in de bento ^^)
Ik zie nu pas dat die onderste een ingebouwd sauspotje heeft. Leuk!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
Meelurkpost voor leuke lunchtips. Het zullen bij mij geen bento's worden maar ik kan wel wat inspiratie gebruiken voor wat anders dan mijn dagelijkse broodjes, fruit en salade.
Mirjam, box van sistema zo te zien? Ik heb 2 andere boxen van dat merk, vond ik een tijdje terug bij de V&D.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste is waterdicht, erg handig
Die zit los, zit een praktisch gaatje waar je het sauspotje in kunt zettenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die onderste een ingebouwd sauspotje heeft. Leuk!
nouja, sushirijst moet toch stomen ofzo? ik ben daar totaal niet in thuisquote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je een fornuis en een pan? Dan kun je rijst koken.![]()
Kleine snoepjes zijn altijd leuk, sojasaus en verder dwaal ik daar meestal een beetje rond en pak wat me leuk lijkt.
Ik heb de sushirijst klaargemaakt volgens de voorschriften op de verpakking: anderhalf keer zoveel water als rijst en koken maar.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef quickstepster het volgende:
[..]
nouja, sushirijst moet toch stomen ofzo? ik ben daar totaal niet in thuisnasi, prima, maar al die leuke vormpjes, geen idee
Gaatje.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die zit los, zit een praktisch gaatje waar je het sauspotje in kunt zetten
help, nu heb ik geen excuus meer om geen rijst en vormpjes te halenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb de sushirijst klaargemaakt volgens de voorschriften op de verpakking: anderhalf keer zoveel water als rijst en koken maar.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Een oriental supermarkt, zit op de zwarte markt.quote:
Welke heb jij dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom er juist achter dat mijn bento te groot is voor mijn honger.![]()
![]()
In de ochtend eet ik af en toe een koekje (uit de trommel) maar voor de rest leef ik op mijn bento die ik niet altijd leeg eet.
Hier heb ik de helft van de tomaatjes, een snoepje en één miniquiche maar weer mee naar huis genomen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Bento voor morgenvroeg is klaar:
[ afbeelding ]
mini tomaatjes, kipzout, eitje en wat snoepjes van de toko
mini quiches (nu nog bevroren, na een nachtje in de koelkast fijn ontdooid en morgenmiddag prima te eten.)
Oh, jij eet gewoon heel weinigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:07 schreef Cat22 het volgende:
Deze:
[..]
Hier heb ik de helft van de tomaatjes, een snoepje en één miniquiche maar weer mee naar huis genomen.
Eerste keer dat ik dat hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |