quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heuj! Da's duurder dan begroot.
Oh, ik kan gewoon niet typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3,32 elken das mooi want bij de roze stond nog steeds 4,99 maar die was dus toch ook afgeprijsd
En je hebt de handlingskosten nog niet gehoord
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik kan gewoon niet typen
3,32 elken das mooi want bij de roze stond nog steeds 4,99 maar die was dus toch ook afgeprijsd
In natura toch?quote:En je hebt de handlingskosten nog niet gehoord
whoehoequote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[dienstmededeling]
2 nep-bento's gescoord
En ze waren alletwee 3,35 pond
[/dienstmededeling]
oh, dan moet ik nog ff goed kijken wat ik dan gehaald hebquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:54 schreef RobinOok het volgende:
Ja, na het koken spatel je dat erdoor. (recept)
Maar niet gewoon "rijst-azijn" he? Het is "sushi-azijn" en dat is niet hetzelfde!
Sushi-azijn is een mengsel van suiker, zout en rijstazijn. (3:1:5)
Maar sushi-azijn is ook kant-en-klaar in flessen of in poedervom te koop.
of gewoon bakpapier erinquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb nog nooit gezien dat iemand rijst stoomt in een bamboe stomer.
Zo'n magnetron rijstkoker heb ik wel, maar nog steeds niet uitgeprobeerd.
Ik zou groenten "gewoon" in de magnetron blancheren, als ik jou was.
Even experimenteren (als je dagelijks een bentobox gaat maken zal je het snel genoeg leren), de schijfjes of dingetjes die je te stomen hebt in een bakje, drupje water erbij en 30 seconden (?) in de magnetron. Of zolang als jij wilt. Eventueel afdekken, maar volgens mij hoeft dat nog niet eens.
Bamboe stomers moet je gewoon niet vies maken, want echt lekker boenen gaat niet. Er zijn wel stoomvloeitjes te koop bij de toko, speciaal voor in die mandjes. Of er gewoon een klein schoteltje in zetten kan ook. Hier lees je meer over : de verschillende mogelijkheden voor stomen
Ze verzenden bijna altijd ieder boek apart ja, dat klopt wel. Wist ik eerst ook niet, tot ik de 7 boeken die ik besteld had, ieder apart verpakt toegezonden kreeg.. En 6 ervan kwamen zelfs gewoon op dezelfde dag, toen lag de hele deurmat vol met pakjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:37 schreef Mirjam het volgende:
ik heb maar 1 van de boeken binnengekregen die ik bij the book depository heb besteld, vaag
en er zit een pennenstreep op de onderkant van het boek, beetje vaag.
Deze waren er niet meer?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef RobinOok het volgende:
Ik ben bang dat ik de bento voor mijn nichtje te laat besteld heb.
Echt dom. Zooo dom.
Nou ja, jammer dan.
Heb wel vrolijke, gele muffinvormpjes gescoord bij de Xenos.
Dat samen met rode cherrytomaatjes, groene sojaboontjes en witte bunny eitjes is ook al fleurig genoeg.
Alleen even kijken in wat voor doos deze muts het zal stoppen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef Muck het volgende:
Ik was vandaag bij Xenos, waar ze grote opruiming houden, en ze hebben Hello Kitty-bento-boxen voor maar 7 euro
Nee, dat stond niet op t plaatjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef RobinOok het volgende:
Maak je ze wel nat voor je ze vult? Met water-azijn-mengsel?
En ja, je moet er gewoon net genoeg in doen natuurlijk. Niet teveel en niet te weinig.
Welke vormpjes heb je eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |