Sowieso, verjaardagen. Achterhaalde zooi.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom zou je je verjaardag niet willen vieren? Wat is er nou mis met een feestje met vrienden en bier?
Leefgroepquote:Op zondag 10 juli 2011 16:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Sowieso, verjaardagen. Achterhaalde zooi.
Echt een graf hekel aan.
Bier kan niet eens, het is een leefgroep. Dus zit TS aan de siroop met water.!
Verjaardagen zijn kut, dom dat ik het ga zeggen: maar ik haat het om naar andere mensen te moeten luisteren met hun kut gezeik en verhalen. Ik vind me familie niet eens interessant, laat staan die mensen op die groep.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leefgroep?
Maar dan nog, wat is er mis met een feestje?
Waarom niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het is maar een dagje hoor, en je kan het niet maken om te doen alsof je ziek bent.
quote:
Kom op, je krijgt altijd cadeautjes die je niet eens wilt. Wat moet ik met stomme cadeau bonnen. Flikker op man. Dit wordt mijn laatste verjaardag, als ik straks op mezelf ga vier ik het niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Ondankbare asociale kneus.
En waarom zit je in een leefgroep?
Ja ik weet het: Lekker tegenstrijdig.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:49 schreef lighted het volgende:
TS heeft een leefgroep nodig omdat TS niet zelfstandig kan zijn.
Nou boeiend, dan doe je er niks mee. Ben je nou zo gestoord dat je een beetje gezelligheid niet kan waarderen?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:49 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Kom op, je krijgt altijd cadeautjes die je niet eens wilt. Wat moet ik met stomme cadeau bonnen. Flikker op man. Dit wordt mijn laatste verjaardag, als ik straks op mezelf ga vier ik het niet meer.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou boeiend, dan doe je er niks mee. Ben je nou zo gestoord dat je een beetje gezelligheid niet kan waarderen?
Dit dusquote:Op zondag 10 juli 2011 16:54 schreef luckass het volgende:
TS is een autist die zijn eigen verjaardag ontloopt. Met je leefgroep.
Er woont ook haast niemand op fok in een leefgroep, al is het merendeel autist.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef Vluchtdeur het volgende:
Weinig mensen die mij begrijpen. Toen ik dit topic opende verwachte ik toch wel dat mensen het met me eens zouden zijn.
Een groep waar je wordt behandeld aan je handicap. Zodat je er beter mee leert omgaan. En daar slaap en leef je 24/7. Je volgt een aantal therapie'n zoals PMT, en ze leren je zelfstandig worden.quote:
Dat klinkt ernstig. Wat voor handicap dan? Ben je autistisch?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:01 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Een groep waar je wordt behandeld aan je handicap. Zodat je er beter mee leert omgaan. En daar slaap en leef je 24/7. Je volgt een aantal therapie'n zoals PMT, en ze leren je zelfstandig worden.
Nog een paar maanden en ik mag op Beschermd Wonen
Ja. Zo ernstig is het nou ook weer niet hoor. Thuis wonen was geen optie meer. Me ouders kunnen niet voldoende structuur en duidelijkheid bieden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:04 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dat klinkt ernstig. Wat voor handicap dan? Ben je autistisch?
Aha. Nou dan is het toch primaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ja. Zo ernstig is het nou ook weer niet hoor. Thuis wonen was geen optie meer. Me ouders kunnen niet voldoende structuur en duidelijkheid bieden.
Ja, thuis vieren zou ik nog enigszins ergens kunnen begrijpen. Maar om het nou met groepsgenoten te vieren.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:07 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Aha. Nou dan is het toch prima
Maar ja, verjaardag vieren is nou eenmaal echt zoiets wat je doet, of je het nou leuk vind of niet. En hoe erg kan het nou uiteindelijk zijn? Je gaat gewoon relaxt wat eten en drinken met wat mensen en dan is het in no-time voorbij.
Ah, je bent echt autistisch, dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ja. Zo ernstig is het nou ook weer niet hoor. Thuis wonen was geen optie meer. Me ouders kunnen niet voldoende structuur en duidelijkheid bieden.
Nee, je bent gewoon een vervelend jong.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Kijk, zo zie ik het graag, een FOK!'er in hart en nieren.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:01 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Een groep waar je wordt behandeld aan je handicap. Zodat je er beter mee leert omgaan. En daar slaap en leef je 24/7. Je volgt een aantal therapie'n zoals PMT, en ze leren je zelfstandig worden.
Nog een paar maanden en ik mag op Beschermd Wonen
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een vervelend jong.
Zo dat is handig! Dat wil ik ook wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:16 schreef Urquhart het volgende:
Je verjaardag eens in de 10 jaar vieren, ideaal
Dat kan ik ook doen, maar jij begrijpt me tenminsten.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:13 schreef Mr.117 het volgende:
Ik kan het wel begrijpen dat je het niet wil vieren met mensen waar je niet zo veel mee hebt. Maarja, verzin een paar cadeautjes, laat ze een liedje zingen en zeg dat je dat genoeg vind, mischien kom je daar mee weg.
Eindelijk herkenning!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Terechte klacht TS. [ afbeelding ]
Ik had dit jaar ook niet zo'n zin om mijn verjaardag te vieren, maar ik werd ook min of meer verplicht.
Inderdaad, kut kring.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef Twiitch het volgende:
Hebben we het al over in een kring zitten tijdens verjaardagen gehad?
Vaste kost op KLB dacht ik zo...
Kut kring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |